En yakın arkadaşımın sevgilisine aşık oldum, kalbim ve aklım arasında kaldım. Böyle bir şey nasıl olabilir?

Arkadaşlar bu şaka falan değil, keşke şaka olsa. Kendimi çok kötü hissediyorum. 12 yıllık bir arkadaşlıktan bahsediyorum, bu arkadaşlığı da geçti artık, kız kardeş gibiyiz. Dediğim gibi arkadaşımın 2 yıllık bir sevgilisi var, onlar sevgili olmadan ben ve sevgilisi birbirimizi biliyorduk, ben en başta ondan hoşlanmıştım ama kız arkadaşımla sevgili oldular. Burası uzun hikaye... Son 5-6 aydır resmen çocuğa aşığım ben, ne olacak bu böyle. Unutmak istiyorum ama yok olmuyor. Böyle bir şey nasıl olabilir, yardım edin bana. İşin kötü tarafı sevgilisinin bana karşı bakışları da farklı. Bilmiyorum belki de ben kendi kendime nem kapıyorum. Bazen arkadaş nereye kadar aşk daha önemli diyorum sonra ağlıyorum. Kabim ve aklımın arasında kaldım gibi bir şey bu... Çocuk falan da değiliz. Koca koca genç kız olduk
En yakın arkadaşımın sevgilisine aşık oldum, kalbim ve aklım arasında kaldım. Böyle bir şey nasıl olabilir?
Cevapla