AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Şu hayatta aceleye getirilecek en son konu bu olsa gerek.
hic sorma ama beklemek zor işte
Önce güzelce sohbet ederim arkadaş olurum bakarım sevgilisi var mı psikolojisi ne durumda ilişkiye hazır mı önce tanırım.
konusmadan nasil anlariz sevgilisi olup olmadigini peki. Benim sevdigimi belli ettiklerim hep şimariyor o yuzden artik soylemeden garanti etmek için arastiriyorum. Nasil anlarız peki var mi yok mu
Buraya yazarsam birilerine koz vermiş olurum. Konuşmalarından anlarsın ya az çok ciddi olup olmadığını.
Konusmuyoruz ki. Sadece bakıyor, gülümsüyor bi de kibar ve anlayışlı. 🥰
O zaman sevgilisi yokturm
selanic boms diye bir kullanıcı ile konusmalari okuyabilir misiniz rica etsem bu soruya o da yorum yapti ve sohbet ediyoruz Şu an yorumlarda. Bir bakabilir misiniz o başka seyler iddia ediyor. Herkes yaşadığı olaylar ve duygular üzerinden yorum yapiyor o da kendince hakli olabilir.
Ağırdan almak her zaman iyidir zaten her şeyi çok hızlı tüketiyoruz bunuda yavaş sindirelim aw
Geçmiş red travmalarımdan dolayı sevdiğim kızlara açılmıyorum.
onlar bana açılıyor..
ben de cesaret gösterip açıldım bi tanesine olur demedi olmaz da demedi. Belli edip söylemediğim kişiler de oldu onlar da sevmiyormuş gibi yapmadi. Hayir demediler havalandilar sadece. İlerisi olmadi. Ben de söylemiyorum artik erkek tarafi soylesin diye bekliyorum.
kendi adıma konuşayım çok sevdiğim aşık olduğum 2 kız tarafından yediğim reddi hayat boyu unutmadım
verdiğin değerle alakalı bu kadar sevmeseydim belki de bende ağır bir etki yaratmayacaktı
demem o ki şuanda çok fazla geçmiş acıları olan hemcinslerim var, yani size açılmayı bırakın siz açılsanız da kendisine verildiği değeri gerçekçi bulmadığı için geri çekiliyor.
çünkü bu kadar fazla sevgiyi daha önce hayatında görmedi gerçekçi görmemesi de normal karşılaman lazım.
bu noktada eğer birini gerçekten seviyorsan ve onunda seni sevdiğini düşünüyorsan baya baya belli ediyorda söyleyemiyorsa
bu görev sana düşüyor
belli ediyor baya davranışları heyecanlanmasi, sacmalamasi, uzaktan görünce gulumsemesi, gözümün icine sürekli bakiyor olmasi ben bakinca kaçırmamasi, kibar ve anlayışlı olmasi. Bilmiyorum ben sevdiğini hissediyorum. Ben ona vurgunum oyle soyliym. Ama ben utanıyorum mesaj falan atamam ona. Gözüne iki üç saniye zor bakiyorum zaten. O da yazmiyor ben de yazmiyorum. Sosyal medyadan ekledim onu yaptığım tek adım bu. Elimden baska bise gelmiyor.
bunlar tam da yeterince şeyler değil ama yani kibar bir insan olduğu için herkese yaklaşımı içten ve insancıl olabilir
bence yavaş yavaş yürüyün derim o adımlardan sonra bisiler bekleyin yok gelmiyorsa da zorlamayın
size de hak veriyorum böyle düşündüğüm benim de oldu. Ama burada önemli olan şey ne hissedildiği. Gözler duyguları anlatır. Onlar yalan söylemez. Gözlerindeki duyguyu biliyorum. Siz görmediğiniz için böyle söylemeniz normal hak veriyorum size.
peki ya gördüğün şey senin duygularınsa?
2 kişi arasında ufak tefek flörtler bile olabilir
bunu aşırı abartan sen isen?
ufak tefek flört derken yani ayni anda bircok kisiye mavi boncuk dağılabilirim ya da dağıtan vardır diyorsunuz bunun anlami bu. Ama hoş bir şey değil. İnanin bana bu konusmanin sonunda evet sen hakliymissin seni cok seviyor dedirtirdim size ama yapmiycam 😄 Herkes yaşadığı tecrübe ettiği duygular ve olaylar üzerinden yorum yapıyor o yüzden size kızmıyorum. 🙂
aman aman sakin amacım sizi kızdırmak değil
umarım dediğiniz gibidir ben tanımadığım bir insanın neden mutsuz olmasını isteyeyim çokta acı çekmiş insanım verdiği hissi çok iyi bilirim,
fakat bakın 2 karşı cins konuşma aralarında ya da davranışlarda istemeden de olsa flörtöz tavırlara girebilir
ve siz bunu başka insanlara açıklayamazsınız çünkü olduğunda ne oldu diye sorsalar aslında bir şey olmamıştır
evet kabul ediyorum hoşlanmış olabilir ama bunu ileriye götürecek seviye de davranışlar göremedim
neyse umarım hakkınızda hayırlısı olur
Aynı mahallede yaşıyoruz senelerden bahsediyorum anlık bir iki karşılaşmadan değil. Ben hep mesafeli davrandim bu nedenle cesaret bulamamış olabilir. Yeni yeni belli etmeye başladım. Ama o da çok az.
tabi buda olabilir hersey olabilir suna cok karsiyim ben yapamam o erkek o yapsin yanlis bu
seviyorsan aci mi cekiceksin git sansini dene zorla
ama sen sen ol asla kendini henuz belli olmayan bir iliskiye kendini kaptirma inan sonu iyi bitmezse cok kotu kiriliyorsun
Yuvayı dişi kuş yapar misali gidip açılabilirim aslında ama yapamam.
Yanılma ihtimalimi düşünüyorum 1, 2. ise konuşamam zaten. Dilim bağlanıyor bedenim titriyor ve kalbimin atışlarını duyuyorum sadece. Anlatamam zaten bunu yapabilecek gücüm yok. Çevremdeki herkese kafa tutuyorum, eğilmiyorum zorlanmıyorum ama iş ona gelince olmuyor. Bedenim çok güçsüz.
çok tutulmuşsun bu şekilde açılman mümkün değil zaten, çünkü benim gibi red yersen çok etkisinde kalırsın
bende zamanla ona karşı duygularını dizginle ve ondan karşılık alarak duygularını temel atarak güçlendir
şu an yaptığım tek şey beklemek ve onun hakkımda hayırlı olmasını bana nasip olmasını diliyorum, cok dua ediyorum. Hayırlısı olsun. Nasip olmasa bile onu sevmek çok güzel. Çok şey kazandım çok şey öğrendim ve bunlardan birisi sabır. Sabırlı biriyim artık. 😊
hakkinda hayırlısı olsun umarim her şey senin için güzel sonuçlanır
Özür dilerim mesajiniza dönmeyi unutmuşum. Amin hepimiz için hayırlısı olsun. Zaman çok kıymetli bir şey. Bana ayırdığınız vakit ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Sağolun. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın.😊
estağfurullah , amin.. :)
Hemen açılırım; belki o gün ölecek, nereden bilebiliriz?
senin gibi dusunen 10 kisi var mi bilmiyorum.
Bu konular aceleyle değil
nasıl hareket edersiniz peki
Zamanla onu tanırım test ederim
Benimle evlencek kız imtihanı geçemesse zor
neden zor ne bekliyorsunuz ki merak ettim
geçemezse zor demissiniz ben de bu kafadayim cevabi yanlış okudum kusura bakmayin
Bu devirde güven yok kızın herşeyini öğrencem evlilik den önce yeri gelecek ummadığı yerden test edecem bakalım hazır mı
nasil bi test bu merak ettim ben de test ediyorum karsi tarafi
Evlilik çocuk oyuncağı değil ve bu zamana kadar ki konuştuğum kızların hiçbiri de evlilik taraftarı değil , kendine bakan istiyor
ben de güven sorunu olan biriyim cok zor guvenirim
Önemli değil
Ben kimseye güvenim yok
Ne alaka bakan ya. Ben kendime bakarim erkegin bana bakmasina ihtiyacim yok.
Herkesin ki farklı
Çoğu kız evlilik değil , para için evlilik yapar
Size rastladigima sevindim sorumun cevabini sizden alicam gibi duruyor. Yasiniz kac ogrenebilir miyim bunu bahsettigim kisiden cok daha olgun olursaniz o sizin gibi düşünmüyor olabilir diye soruyorum ya da daha küçükseniz siz onun gibi dusunmezsiniz
Parayla evliligin ne alakasi var anlayamadim para nere evlilik nere
Çok alakası var
Günümüz evlilikleri bitimi;
1 - cinsel olarak
2 - parasızlık
Yaşımın önemi yok, akıl yaşta değil başta önce bunu bil , cevap verebildigim kadarıyla rastlamak ile ilgili bişey yok sadece soru da denk gelmek, ben insanların iki sınıfa ayırdım bir sınıf çok tehlikeli bu işin yaşla ilgisi yok hem
Beni sevdiğini hissettiğim birisi var ben utandığım için gözüne bakamıyorum ve mesafeliyim ona karşı. O benu görünce gülümser, gözümün icine icine bakar ama ben utandığım icin karşılık veremedim. Arkadas tavsiyesi üzerine instagramdan ekledim onu o da geri takip yaptı. Mesaj atmadi ben de atmadim. Efendi bir cocuk. Ne düşünmüştür sizce?
Öncelikle aldanma o bakışlara Derim akşamın şerri , sabahın hayrından hayırlıdır
Klasik av işte bir kadını çekmek kendine yem olarak başlar sonra ham 😀
eee noldu simdi ben kotu bir sey mi yaptim
eyvah eyvah
Sen değil o yaptıysa bilmem
nasil yani
yazmadi ben de yazmadim oyle duruyoruz
Peki..
Yaz bakalım ne dicek
yazmiycam
Eminim beni sevdiğine simdi uzun uzun anlatamam ama buna eminim yani. Ben ona olan duygularımı sakladim ama pas vermedim hic mesafeli davrandim. Gözüne bakamiyorum çocuğun utandığım için onu sevdiğimi de soyleyemem. O yuzden instagramdan ekledim belki anlar diye. Oyle duruyoruz. Ozeti bu.
👍👍
İçinde ki olanı anlat
ne diyorsun olan biten bu işte
Bana değil ona anlatcan
sence ne anladi
Kendine karşı bir şans tanıdığını ve sevgini hissetmişdir
mesaj atmadi ben de atmadim. atacağını sanmıyorum utangaç bi cocuk benimle normal hayatta konusurken arada sacmaliyordu heyecanladigini anliyorum. Ben de yazamam zaten. Kaldi ki ne konusacaz konusamam ben. Millete gelince bülbül oluyorum ona suspus.
Belli oluyor
Sen bilin bu işler çekinme ile yürümez
ne belli oluyor😄 açıklamali konusursan daha iyi anlarim
Tarif diyorum belli oluyor
İkinizde korkuyorsunuz
Cesaret yok
evet yok😑
Öyle dicegim bu yönde bolşans
cok sagol kardesim, duanda bize de yer verir misin ben onunla evlenmek istiyorum.
Nasip kardeşim Allah gönlüne göre versin
Bi beklentin mi var?
evet
Sen sakın açılma kadınların açıldıkları ilişkiler çabuk bitiyo
Belli ettim kötü mu yaptim bilmiyorum. İnstagramdan ekledim başka bise yapmadim.
Tamam canım ondan haber bekle
Güzel durumlar ar
At
guzel hikaye nasil oluyor😄
Yemek yerken , bi doğa manzarasında falan fotoğraf çekil işte
Seni meşgul sosyal gğzel görsün