1 senelik sevgilim var fakat 2 ay önce bir polisle tanıştım, onun hakkında kalbime engel olamıyorum ama sevgilimi de üzmek istemiyorum. Ne yapacağım?

1 senelik sevgilim var fakat 2 ay önce bir polisle tanıştım ve sohbetimiz çok uydu baştan arkadaş olarak görüşüyorduk sonra birbirimizden hoşlanmaya başladık ben defalarca gorusmemek için bahaneler buluyordum fakat kalbime de kendime de engel olamıyorum. Sevgilim de çok iyi kalpli biri ona kıyamıyorum ve onu kaybetmek istemiyorum benimle evlenmeyi düşünüyor o kadar mahcup ve kötü hissediyorum ki ne yapacağımı bilmiyorum. Lütfen çözüm yolu söyleyin.

1 senelik sevgilim var fakat 2 ay önce bir polisle tanıştım, onun hakkında kalbime engel olamıyorum ama sevgilimi de üzmek istemiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla