Benim işim olsa evliligi zorlardim
Zeka geriligi gibi geliyor bana bile isteye gunah
erkek icinde kadin icinde asagilik rezil bi eylemm. Erkekler genis gurursuz abaza oluyo. Kadinlarda ortalik bile isteye
neyse buyuk konusmuyorum
Benim işim olsa evliligi zorlardim
Zeka geriligi gibi geliyor bana bile isteye gunah
erkek icinde kadin icinde asagilik rezil bi eylemm. Erkekler genis gurursuz abaza oluyo. Kadinlarda ortalik bile isteye
neyse buyuk konusmuyorum
Zina değilde daha doğrusu ego tatmini gibi bir şey oluyo bu bazen bu
Cevap
3Cevap
Zina durumu kişiden kişiye değişiyor… her beden kendinden sorumludur….
Evliliğe gücü yetmiyor
Hayatı hep böyle gidecek sandıkları için..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar