Hayır inanmıyorum :D yani tabi ki de bir insanı tanımadan ne olduğunu ya da iyi mi kötü mü olduğunu bilemeyiz ben sadece arkadaşlarım veya değer verdiklerimin iyi olduğunu biliyorum. ama bir kişiyi tanımıyorsam sırf iyiyim dürüstüm dedi diye aa öyleymiş demem. kendim görürüm zamanla iyi mi kötü mü
Kesinlikle dile getirme ihtiyacı duymazlar hatta tam tersi özellikle bu konularda kendine vurgu yapıyorsa genellikle o kişiler tam tersi özelliklere sahip oluyorlar yani sahtekâr düzenbaz ve yalancı oluyorlar... İyi ve kaliteli insanlar kendilerini her yerde kendiliğinden belli ederler zaten toplumda onları bilir zaten ayrıca...
Bazıları egolu olduğu için ben inanmıyorum bunları sadece hava atmak için karşısında ki insanı kıskandırmaya çalışırlar ben iyim ben şöyleyim bizim gibi canım olan insanları çok kolay kandırırlar
Kimsenin anlayışını beklemiyorum ya gerçekten söylememde zaten az çok anlar insan karşısındakinin niyetini hassas bir insanım, kendi ayıbıdr kandırması alçaklığı ve karaktersizliğidir. İlla ki bulur karşılığını buna inanıyorum..