Bi kere de sen at çöpü dedim hep bana kitlşyorsun sabahın köründe dedim neymiş efendim utanmıyor muymuşum ona çöp attırmaya utanılacak şeymiş kadının çöp atması akşam evde yemek yoktu tabiki biliyordum o çöpü atamanın bir bedelinin olacağını
neden saçma her gün farklı bir gün. hayırlı bir gün dilemek neden saçma olsun sağ selim git sağ selim döne diyebilirsiniz adam gider dönemeye bilir yolda kaza olur. duasız gün olur mu
sorun çocuk sorusu yahu açıklayarak yazdığım halde neden aç kalırım diyorsun yorumda dedim ki "kocanın kazancı işi senin de hayatn. hayırlı işler olsun inşallah dersin duadır. işleri hayırlı gtmezse sen de aç kalırsın" dedim
o adamın işi hayırlı gitme sekteye uğrarsa para kazanamaz doğal olarak sen de aç kalırsın daha ne deyim yahu
lütfen daha yazma sinirlerimi geriyorsun sen muhtemelen salaaaaağa yatıp benle dalga geçiyorsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Valla eğer ki çalışmıyor ise beraber kahvaltı yapmayı çok isterdim benim ki çalıştığı için öyle bir imkan olmuyor
Sabahın köründen kahvalti
Yapsın yatsın zor mu yani aşkolsun ya
Bence zor uykusundan senin için mi uyanacak
Evlili karşılıklı fedakarlık gerektirir
Bence erkekler fedakarlık yapması gerekiyor
Mümkünse yolcu etmesin hemen çöpü tutuşturuyor elime
😅😅😅 cidden mi
Yemin ediyorum sabahın köründe sırf o çöpü bana attırmak için uyanıyor
Daha neler kendisi niye atmiyor
İşte onu bende çözemedim
Sormadın mi
😄😄 Atsan noluyo diyor hazır dışarı çıkıyorken ama kafaya koydum atmıycam bi dahakine bakalım napıcak
Dene
Bu sabah almadım ben boşuna mı uyandım şimdi demez mi 😄
Cidden mi öyle mi dedi başka ne dedi eminim sinirlenmiştir 😅
Sen ona ne dedin peki
Bi kere de sen at çöpü dedim hep bana kitlşyorsun sabahın köründe dedim neymiş efendim utanmıyor muymuşum ona çöp attırmaya utanılacak şeymiş kadının çöp atması akşam evde yemek yoktu tabiki biliyordum o çöpü atamanın bir bedelinin olacağını
Ya ben hergün atıyorum bazen kocam işe giderken veriyorum ama hergün vermiyorum
Şaka mı akşam sana yemek yapmicam mi
Akşam sana yemek nasıl yapmaz
Yok be bizimki değişik çöp atmaz bozul para ile markete gitmez
Sen nasıl evlisin ya 18 24 yaş aralığı yazıyor
Cidden mi bozul parayla neden barkete gitmez
18 yaşındayım
Utanıyor bozuk para ile gitmeye nasıl bir kafaysa 18 sin ve evlisin yanlış anlamadım demi
Yo yanış anlamadın hata 3 aylık hamileyim
Yok artık naptın sen böyle bu ne acele
Yaz bari iki kelam edelim belli ortak noktamız baya var
Olur
tamam bekliyorum mesajını
Yazdim
kırmızı halıyla gönderilip kırmızı halıyla karşılanmalı :)))
Kırmızı halıyla derken😅
Bir yildiz gibi gondermesi bir yildiz gibi karsilamasi lazim beni :))
Ama sen yıldız değilsin
Ne biliyosun belki onun yildızıyım :))))
Öyledir😅
sabah sevişip zinde ve mutlu şekilde güler yüzle dua ile göndermesini isterim.
Dua mi
evet. mesela hayırlı işler diliyorum. sağ selim dönerisin demesi kötü mü
dua deyince neden tepki verdiniz anlamadım. dua bir istek taleptir güzel bir istek olması kötü mü
Ya duaya gerek var mi
iyi de çok mu zor hayırlı işler demek
neden itirazınız var bunu anlamadım
Yooo itirazım yok
Bi öpücük atsa daha iyi olmaz miydi
yahu öpücük atacak elbet
dua size neden battı neden rahatsız etti onu anlayamadım ben
sende inanç iman sorun var galiba. sürekli tepkilisin
yahu hayırlı işler hayatım demek zor mudur neden bunu es geçmeye çalışıyorsunuz
ya da bir sakıncası mı var neden bu tepki.
açıkça yaz laf geveleme.
Tepkili değilim ama bence hergün hayırlı işler demesi saçma
neden saçma
her gün farklı bir gün.
hayırlı bir gün dilemek neden saçma olsun
sağ selim git sağ selim döne diyebilirsiniz
adam gider dönemeye bilir
yolda kaza olur.
duasız gün olur mu
Halan kurusun ne ya ne demek dönmeye bilir korkutma beni
işte o nedenle her gün dua gerekir
kocana duayı esirgiyorsun ama bana kolayca bed dua ediyorsun
oysa sana bilgi verdiğim için dua etmen gerekmez mi hayırsız
Dua ermeyi bilmiyorum ki😅
Ben mi hayirsizim
yahu dua demek içindeki istekleri arzuları dile getirmektir. allaha sunup ondan dilemektir nasıl bilmezsiniz
Valahi bilmiyorum🥺
meela kocanın akşam sağ selim gitmesini istiyorsuan
sağ selim git gel inşallah dersin bu duadır
kocanın kazancı işi senin de hayatn. hayırlı işler olsun inşallah dersin duadır.
işleri hayırlı gtmezse sen de aç kalırsın
Neden aç kalirim
offff
sen kaç yaşındasın ya 10-12
kaç yaş
18
sorun çocuk sorusu
yahu açıklayarak yazdığım halde neden aç kalırım diyorsun
yorumda dedim ki
"kocanın kazancı işi senin de hayatn. hayırlı işler olsun inşallah dersin duadır.
işleri hayırlı gtmezse sen de aç kalırsın" dedim
o adamın işi hayırlı gitme sekteye uğrarsa para kazanamaz doğal olarak sen de aç kalırsın
daha ne deyim yahu
lütfen daha yazma sinirlerimi geriyorsun
sen muhtemelen salaaaaağa yatıp benle dalga geçiyorsun
soruların yanıtların çooook aaaaappppttalca ve saaaalakça
bir insan bu kadar saaaalllakkk olamaz
muhtemelen dalga geçiyorsun
Kapı önünde sıkıştırarak, oynaşarak, elleyip, okşayarak gönderecek hatun olmalı.
Daha neler😅
Niye.
Bunu erkek yapmalı kadın değıl
Tamam zaten onu diyorum. Gider ayak hatunu azdırıp sulandırıp öyle gitmek.
Iyi güzel
Bir an önce kovuyorum evden çünkü üst komşum gelecek hihihih :D
Iyi yapıyorsun 😅
Öpücük ver biraz iyi davran hayırlı işlerm kelebegim de gitsin grsrz güleryğzünü göster seksy güşülümnğ göster
Bunları gösteremem
Ozman zor
Neden zor
karim yataktan aayagiyla gule gule diyerrk yolluyor
Cidden mi
sen her gun kahvalti mi hazirliyosun
Hayır o bana hazirliyor
bekar troll seni 😁😁
Ne bekarı ya
he he tabi. aynen oyledir
Kızlar denmiş ama yüzde 90 erkek 😁
Evet öyle oldu 😅
Götü dönerek ve uyuyarak
Öyle mi yapiyor
Zaten gece de bi hazırlık yok süslenme yok direk yatış
Uğurlanmaya gerek yok
Neden gerek yok
Dün gece kahvaltıyı hazırlasın yeterli, çayı da sallama çay içerim, kalkmasına gerek yok.
1 domatesi soyup doğrasın, kapalı bir kaba koyup dolaba koysun.
Neden bunları karın yapicak
bir posta atarak gitmek isterim ama yok
Sabahın köründen
evet güzel olur üstüne bir de duş insanın uykusunu açar
Tam tersi uyku getirir
benim için seksin saati yok aşırı düşkünüm çünkü
Karın istemiyorsa
Karısı istemiyorsa kocası evden gidince başka erkek alıyordur 😂😂
@bouquet17 canbouquetin zorbasının kadın versiyonu 😃
kızlar evli değilim ben sevgilim ile sevişiyor idim şu an o da yok :)
Neden yok
kocası şüphelenmeye başlamış ondan dolayı en son ilişkim bitti ve 2 aydır tık yok :)
Şaka yapiyorsun
yok ciddiyim hatta kadın da 35 yaşında idi
Kocasını seninle aldatıyordu yani
evet kendisi ev hanımı kocası da inşaat işçisi idi
Neden böyle biriyle birlikte oldun
ben olgun bayanları seviyorum evli ya da eşinden ayrı fark etmiyor
Nasıl fark etmiyor
çünkü ben olgun kadın seviyorum da ondan yani 30-45 yaş arası fiziği derli toplu olanları
Normal yollasın yapmacık şeyleri sevmem
Peki sana ne demesini isterdin
hiçbir şey
Iyi
Sen nasıl uğurluyorsun
Ben bu uğurlamıyorum uyanmiyorum bile 😅
Gece seni fazla mı yoruyor bebeğim 😂
Yoo ne alaka
Kahvaltı hazırlamak yok mu
Yok
Seni boşasa hakkı var
Neden beni boşayacak ve neden haki vardir
Çünkü eşlik görevlerini yerine getirmiyorsun
Getirmiyorsam ne var bunda
Ten uyumu nasil
Iyi
Sanmıyorum tatmin olmuyorsun
Ne alaka
Bir kadın ne kadar tatmin olursa erkeğine o kadar kadınlık yapar
Ben öyle değilim
Demek ki yeterince tatmin olmuyorsun
Ne alaka ya
Evet bebeğim yatakta tatmin yok sana
5-10 saniye dudaktan öpüp sarılarak ayrılmayı
Başka
Neden burdan değil
Şikayet yerim 😃
uyuyarak genelede
Öyle mi yapiyor
evet hiç bir zaman gülerek mutlu olarak kapkdan gönderilmedim
Cidden mi nasıl gönderildiniz peki
Uyanırım duş alırım tost yaparım kahvemi içer çıkarım
O uyanmıyor mu
yok hayır uyanmaz... gece ben uyurum salonda tv izler geç saatlere kadar sabahta uyanmaz
Ne güzel
Aynı ben
Emxükle
Anlamadim
Morat emerken
Morat kim