Boşanma mevzusunu kafaya fazla takmam normal mi?

Arkadaşlar sağlık personeliyim gençlik döneminde bir hata yaptım bir kızı kaçırdım. Daha doğrusu zorla kendisini bana kaçırttı, Ailesi sürekli şikayet edince de bunun zoru ile düğünsüz resmi nikah yaptık Pandemide düğünler yasak olduğundan ve 3 sürdü kız çok problemli çıktı boşadım. Ama öyle bir şey var ki canımı çok sıkıyor. Çalıştığım hastanedeki hasta takip sisteminde hastaneye bir kez bile giriş yapan hastanın hasta bilgisi kısmında adresi telefon numarası, kendisinin yoksa akrabasının numarası vs yazar ve kahretsin ki medeni durumu da yazar dul evli boşanmış gibi. Bir de şöyle ki hastanede ilk işe başladığında kan testi sağlik raporu psikiyatri falan istiyorlar. Ve mecbur hastaneye bir defa bile olsa giriş yaptırıyorsun. Ve bir kere giriş yaptığında tüm bilgilerin sisteme giriyor ve herhangi bir çalışanın adını soyadını sisteme girdiğinde ana baba adından tut adresine sonrasında evli mi bekar mı dul mu oluşuna kadar her şey görünüyor. Sadece 3 ay süren bir evlilik yaşadım fakat muhtemelen aynı birimde çalıştığım sekreterlerden hemşirelere hemşireden doktora herkes merak edip hasta bilgilerime bakmıştır ve boşandığımı görmüştür, sistemde direkt boşanmış yazıyor. Ve bu canımı çok sıkıyor. Sizce buna takılmam normal mi siz olsanız ne hissederdiniz?
Boşanma mevzusunu kafaya fazla takmam normal mi?
Cevapla