Sevgilimin babasi öldü ve bana hicbirsey soylemeden terk etti engelledi heryerden ne yapmalıyım?

Ben onun yanında olmaya çalıştım destek olmaya çalışırken o beni arama sus dedi ve her yerden engelledi ulaşamıyorum bu bana yaptığı çok büyük bir ayıp degil mi sizce yediğim kaçıncı darbe bu depresyona girdim onun yüzünden

Sevgilimin babasi öldü ve bana hicbirsey soylemeden terk etti engelledi heryerden ne yapmalıyım?
Cevapla