Neden kızla dışarı çıkınca hesabı hep erkek ödemek zorunda?

Biriyle dışarı çıktığında neden hep erkek ödemek zorunda kafasıyla ilerlemiyor, o kişiyle evlenceğin ne malum her iki şahısda hayatta kalmaya çalışıyor

Neden kızla dışarı çıkınca hesabı hep erkek ödemek zorunda?
Cevapla