Eski sevgilim ayrılmak istedi, uzatmandan onayladım ama hala numaramı silmemiş. Amacı ne?

Sevgilim ile güzel bir ilişkimiz vardı yad ben öyle sanıyordum 1 yıl dolmuştu birden uzaklaşmaya başladı güvenime ve sevgime inancı hep tamdı el bebek gül bebek büyüttüm hep yapıcı oldum rahatlık battı sanırım yalandan kendimi dinlemek istiyorum dedi 4 gün sessiz sedasız geçti sonra yapamıyorum dedi bende bu git gellerinden çok yorulduğum için direk tamam dedim. Tepkime eminim şaşırmıştır. Beni her yerden silmişti bende en son numarasını sildim 2 hafta sonra kontrol ettim ki silmemiş amacı bitsin isteyen kendisiydi? ( Okullar kapandığı için bir nevi uzak mesajfe ilişkisine dönüştü ama buna rağmen git gel buluşuyordur)
Eski sevgilim ayrılmak istedi, uzatmandan onayladım ama hala numaramı silmemiş. Amacı ne?
Cevapla