Kocam sürekli boyle yapiyor nedeni ne Bunun? Boyle oldugunda sinir oluyorum kotu konusuyorum Neden acmiyorsun diye?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Çok üstüne düşüyor olabilir misin ilgiden bunalmış olabilir mi bir kere arayıp görünce geri dönmesini sağlayan ustuste aramak yerine. Belki de nede olsa ariyor soruyor diye düşünüyordur. Erkeklerde ters tepki herzaman etkili olur. Tepkiye ters tepki olunca daha çok sanırım üste düşüyorlar
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Sanıyorum ki aranızdaki sevgi değer bitmiş gibi gözüküyor ama en güzel tavsiye burada yazılan şeylere aldırış etmemen eğer evliliğini kurtarmak istiyorsan evlilik danışmanına gidin derim burada çok şey yazılır ve bu yazılan şeyler genellikle yargılayıcı şeyler olur evlilik danışmanına gitmenizi öneririm
00 Yorumla
İşime cok düşkün bir insan olduğum halde bırak işi başka bi kadınla olsam bile kız arkadaşım aradığımda acarım senin ki biraz değişik car büyük ihtimalle kapı çalıyor olabilir dikkat et.
02 Yorumla
Soran+1 yılKapi calabiliyor derken anlamadim?
+1 yılBende trlefonu sessizde kullandığımdan etrafımdaki herkes şikayetçi. Kimse ilk aramasında ulaşamıyormuş... eşinizin de böyle olabilir. Yani bir amaç gerekmiyor. Bazı insanlar telefonun sesinden rahatsız olabilir.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
57Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılBen o telefonu kırarım, ne demek sessizdeydi, ben aradığımda ona ulasamayacaksam telefon taşımasının bir anlami yok ve taşımasın.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılSevmiyor sizi işte.. seven insan hiç böyle davranır mı.. size değer vermeyen birine katlanmayın direk silin gitsin hayatınızdan..
01 Yorumla
Soran+1 yılBu kadar eminsiniz yani? Sevmedigini
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılNiye arayıp rahatsız ediyorsun gadası
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı. Benim esim yokta sevgilim oyle. Ariyorum acmiyor reddediyor sonra sessize aliyor telefonu. Cok kavga etmisligim var. En son biktim dedi bana. Bu yuzden galiba. Fazla ustune dusuyoruz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. bi kız icin kötü bi durum ben kız olsam bana düşkün adam bulur evlenirdim valla. cirkin olsun göbekli olsun önemli değil:d
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden boyle yapiyor? Kiziyorum dogal olarak Sonucta ariyorum ne geri arar ne yazar ayrilmak istiyorsun ozmn ayrilalim yaptigin Normal degil diyorum yok diyor amaci ne abi
Sanırım çok fazla değer göstermiyor ve önemsemiyor seni
01 Yorumla
Soran+1 yılBende oyle dusunuyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen esimi engelledim mesela istesede arayamaz beni isyerinde bari kafa dinleyeyim o bana bir engel atti tartışırken bende oyle engel atilmaz boyle atilir dedim inan kaldirmiyorum engelini kaldirmam da nabarsa yapsin
00 Yorumla
+1 yılİşteyken Mi Yoksa Normal Zamanda Mı Açmıyor
08 Yorumla
Soran+1 yılNormal zamanda abi
- +1 yıl
Nereye Gidip Geldiğini Söylüyor Mu
Soran+1 yılYok soylemek istemiyor kizdiginda genelde kadinlar Benim elimin kiri diyen biri yani
- +1 yıl
Çok Ayıp Elimin Kiri Ne Demek Ya. Genellikle Sığındığı Bir Bahanesi Vs Var Mı
Soran+1 yılSurekli boyle biri yani Bilmiyorum artik saatim kaldim birine anlatsam dediklerini bende ofkeme yanik düsüp soyluyorum agza alinmicak seyler ama surekli bana boyle davrandigi icin
- +1 yıl
Ne Zamandan Beridir Evlisiniz. Ve Siz Sakin Kalın Elbette Telefonlara da Cevap Vermeyince Başına Bir İş Geldiğini Düşünerekten 20 Sefer Arama Gibi bir şey Oluyor İster İstemez Size Ağıza Alınmayacak Sözler Mi Sarf Ediyor
Soran+1 yılO oyle acmayinca birsey oldu saniyorum Evet. Sonra ben kiziyorum iste kotu konusuyorum. Acmiyor cunki. Cevapta araba suruyorum sessisdeydi telefon demesi. Bunu dermi insan sürekli Ayni
- +1 yıl
Bir Bahanenin Arkasına Sürekli Olarak Saklanıyor Demek Ki. Hani En Azından Telefonu Açsa Örnek Veriyorum Arkadaşlarla Kafede Oturuyoruz Gecikmeden Gelirim Merak Etme Dese Bile Aslında Senin İçin Yeterli Bir Cevap Olacağına İnanması Gerekiyor. Lakin Böyle Yapmasının Nedeni Sıkılmış Olabilir Mi Ve Oturup Konuştunuz Mu Bunu Kendisiyle
- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yıl20 kere aranmaz ki.. bir kere ararsin görünce geri arar..
04 Yorumla
Soran+1 yılAramiyor abla geri memlekete gittiginde hep boyle geri aramaz umursamaz
- +1 yıl
Gittiği yer de arkasini düşünmüyorsun demekki
Soran+1 yılEvet oyle iste Normal mi Bu
- +1 yıl
Değil
- Aşk İlişkileri konusunda 577 cevap paylaştı.
+1 yılSessizde kullanmasının nedenini öğren sonra da yöntemi uygula
02 Yorumla
Soran+1 yılBilerek aldi abi sessize ben ariyorum Ya duymamak icin.
- +1 yıl
o zaman aldatıyor seni
bu dediklerin nerde oluyor adam işteyken falanmı yoksa normalde her vakit mi?
07 Yorumla
Soran+1 yılMemlekete gitti annesiyle babasiyla yolda Şu an ne ariyor ciktim diye diye yaziyor ben sorar ogrenirim ararim dururum acmaz telefonu yola cikmadanda ayniydi önce hic yapmazdi cvp vermiyor geri aramiyor artik
Soran+1 yılSon zamanlarda basladi abi 1,5 yildir evliyim
Soran+1 yılNe gibi baska bir dalgasi abi? Aradigimda annesi babasi yanindaydi yola cikmislar annesini duydum arkadan
Soran+1 yılYeni basladi abi 3 kere yapti boyle soruyorum yanimda halam var yok Annem var yok amcam var acamiyorum diyor ama disari cikip bir alo diyemiyord karisina? ya da geri ariyamiyor?
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Sessizce olduğu için telf ilgilenmedigi için olabilir bunaltmanin anlamı yok
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. Kocanı 20 kere arayacak kadar önemli ne oldu merak ettim bak şimdi :D Kumandanın yerini mi bulamadın :D :D :D
00 Yorumla
+1 yılBiraz temkinli ve zekice davranarak bu durumu çözmen lazım. Yoksa böyle mutsuzluk olacak
00 Yorumla
+1 yılBende sinir oluyorum sessize neden alırsın ki
00 YorumlaKötü konuş zaten. Neden sessize alır ki insan
00 Yorumla
+1 yılAyrılırım direk onunla mücadele edemem vallahi ne yapıyor diye
00 YorumlaNe iş yaptığını bilmiyorum ama belki gerçekten o an müsait değil veya sessizde olduğu için duymuyor
01 Yorumla
Soran+1 yılAbi memlekette annesini babasini almaya gitti. Nasil sessizde abi kizimiz var Ve Biz yaninda degiliz sessize Nasil aliyor telefonu
Gizli Üye(25-29)+1 yılAbla naptın sen 20 defa aramak nee, siğer yandan da adam biraz aldatmaya meyilli de diyebilirim offff hangisnizi savunayım şimdi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO kadar aramana rağmen hiç dönüş yapmıyorsa, çıldırmakta haklısın bacım.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSoğumuş senden hatta aldatıyor bile olabilir. Başıma geldiği için bu kadar net söylüyorum
012 Yorumla
Soran+1 yılNe yapmam lazim abi aile buyuklerini cagiralim dedim artik bir care bulmamiz lazim olmuyor boyle dedim. Sacmaliyorsun Oyle birsey yok diyor
Cevap sahibi+1 yılne yaparsan yap kabullenmeyecek çünkü seni bastırıp susturabiliyor. Nasıl olsa evde onu bekliyorsun. O dışarı çıktığı zaman kafasına göre takip eğleniyor. Muhtemelen senle dışarı bile çıkmak istemiyordur. Sen isteyince de yorgunum vs diyordur
Soran+1 yılNe istiyor benden ozaman abi? Boyle yapacaksa?
Cevap sahibi+1 yılKöle ruhlu olacaksın her dediğine tamam diyecek akşam önüne yemeğini koyup bu şekilde devam etmeni sorgulamamani istiyor. Muhtemelen tartışmalarda ne alaksi var ben seni seviyorum sadece kafam dolu yorgunum vs bir sürü şey söyleyip sana vicdan yaptırıyor dur
Soran+1 yılAsla köle ruhu olmam
Cevap sahibi+1 yılBirşeyler için susuyorsun ya aslında sevdiğin için yapıyorsun ama o bunu farklı görüyor
Soran+1 yılNasil farkli goruyor? Nasil algiliyor yani?
Cevap sahibi+1 yılSevdiği için sorgulamaz karşı çıkamaz sorun çıkarmaz aslında bu köle ruhlu okuyor
Soran+1 yılAyrilmak istiyor abi Bence boyle biri degildi kocam
Cevap sahibi+1 yılBence istemiyor istersen kendisine sor
Cevap sahibi+1 yılSonradan değişiyor zaten sorunlar çıkıyor en son bu şekilde patlıyor
Soran+1 yılSordum istemiyorsan ayrilalim dedim. Oyle birsey yok diyor
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. neden arıyorsun ? ekmek ve süt mü isticen :)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsana bu durumu normalleştiriyor ki muhtemelen yakalanmamamk adına
00 Yorumla
+1 yılYanlış anlama ama 20 kere arıyorsan açmıyorsa vardır bişe çünkü evli bi adam eşim arayabilir diye düşünebilir Bir şey olabilir diye düşünebilir tuhaf.
023 Yorumla
Soran+1 yılIste bende onu diyorum. Sorun ne tam olarak. Bikti mi ne?
- +1 yıl
Kaç yaşındasın bakımlımısın temiz misin bunlar çok önemli haftada kaç kere ilişki oluyor?
Soran+1 yılBakimliyim Evet herzaman degil tabi kucuk kizim var. Iliski Normal sikayet etmiyorum. Ama boyle yapiyor yani sürekli
- +1 yıl
Yaşlarınız kaç
Soran+1 yılBen 29 o 37
- +1 yıl
Temiz ol bakımlı ol ona güzel şeyler söyle zevke getirici hareket yap mesela o yumuşar sonra iyice bağlanır sana aradığında açar sürekli seni düşünür arar öyle yani
Soran+1 yılAbi herseyi yapiyorum. Yine Ayni. 1 tartismamiz olsun bana herseyi soyluyor
Soran+1 yılO boyle yaptigi icin artik bende yoruldum
- +1 yıl
Küfür mü ediyor
Soran+1 yılHayir pskolojik siddet uyguluyor
- +1 yıl
Vay * evladı benim eşim olsa hiç bişe demem sürekli mutlu etmeye mutlu olmaya çalışırım
Soran+1 yılEvet hic aramaz sormaz telefonlarimi acmaz kotu konusur ayrilalim der sacmalama der
Soran+1 yılDerim birsey yok der
- +1 yıl
Seni sevmiyor bacım açık ve net
Soran+1 yılMesela koca bir gun geciyor Şu an ne aradi ne yazdi
- +1 yıl
Bitmiş o evlilik ya üzücü
Soran+1 yılDemi sevse boyle olmaz
- +1 yıl
Evet insan eşini arar yani ben olsam 2 3 kere ararım günde işte olsam bile görüntülü ararım normal ararım napıyor e ediyor diye yani merak ederim
Soran+1 yılEn son dun Saat 8de konustuk… bir alo demiyor neyapiyorsunuz diye kizimizi bile sormuyor arayipta Bu kadar mi kotuyum ben
- +1 yıl
Ne iş yapıyor?
- +1 yıl
Naptınız son durum ne
- +1 yıl
Abla burdamısın bişemi oldu merak ettim
- +1 yıl
Hoow
Gizli Üye(30-35)+1 yılbi sal adami rahat birak 20 kere aramak ne ya. engellemedigine sukret
00 YorumlaBulunduğu ortam konuşmak için uygun olmayabilir ama bu bahene olamaz tabi bi boşlukda geri dönmesi gerek
08 Yorumla
Soran+1 yılYok geri donuste yapmiyor
Soran+1 yılBugun butun gun aramadi abi. Koca bir gun geciyor.. ne beni sordu ne kizimizi
Soran+1 yılVardi ama yine yapiyordu simdi tüm kesildi
+1 yılKötü davranmayın sizde umursamayın uzaklaşın hayatınıza bakın
00 Yorumla
+1 yılsessizde olmuş olamaz mı? çalışıyordur. Kuruntu yapmayın be ya
00 Yorumla
+1 yılseni şeyine takmıyor eşin
04 Yorumla
Soran+1 yılBende onu takmicam artik
- +1 yıl
takma canım bu gidiş ile ya biri sana takar ya da başkası eşine taktırır :)
Soran+1 yılOlacagi o
- +1 yıl
galiba sizin seks hayatınız ilgi alaka sohbet var denilecek kadar az ve zevksiz
+1 yılkaç yıldır berabersiniz
02 Yorumla
Soran+1 yıl1,5 yil
- +1 yıl
ayyy bu kadar sürede pes
Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Bunu yapmaya devam ettikçe kaybedeceksin
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden abi karisi olarak merak ediyorum Neden kaybedecegim
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılSessizde durmasindaki amac ne ya çok saçma :))
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet karisi kizi yaninda degil sessize almis normal mi Bu umursamiyor bizi
- +1 yıl
Saçma bi durum
+1 yılbıkmış senden. arama artık
041 Yorumla
Soran+1 yılOylemi dersin. Ayrilmak istedigimi soyluyorum Neden istemiyor ozaman
- +1 yıl
ayrılmak isteyen 20 kez aramaz. sen canını sıkmak istiyorsun onun
Soran+1 yılHayir merak ettigim icin karisiyim ne geri donus yapar ne arar O yuzden kiziyorum Ona boyle yaptigi icin. Dusunmuyor bizi. Ben diyorum Ona ayrilmak istiyorsan ayrilarim diyorum
- +1 yıl
o düşüncesiz biri kabul et. umurunda da değilsin demek. rahat bırak. sende arama
Soran+1 yılOyle olur mu ama kizimiz var Nasil idare edecem boyle zoruma gidiyor. Aramiyorum artik biraktim ama boyle nereye kadar
- +1 yıl
Biraz sabret. çalışıyor musun? ailenin yanında mısın?
Soran+1 yılSabir ederim ama neye sabretcem abi boyle yürür mu evlilik. Calisiyorum Evet Şu an ailemin yanindayim memlekette gitti annesini babasini almaya annesinin yaninda boyle konustum dun aksam basi bos gezmeye alismissin anneme ver telefonu dedim vermedi sonra kapatti. Birden resim atti burdayim surdayim asla yaptigi seyler degil annesi kizdi galiba. Tamamda nereye kadar sabir edeyim
- +1 yıl
Elbette yürümez. sizin temel sorununuz onun sorumsuzluğu mu? ailesiyle çok yakın oluşu mu? nerede yaşıyorsunuz
Soran+1 yılSorumsuz fazla degil ama ailesine cok yakiniz Bu yuzden boyle rahat umursamaz Ama Neden? Benimde ailem var ben Neden onun gibi yapmiyorum
Soran+1 yılAilesine duskun oldugu kadar ne beni ne kizimizi gorur
Soran+1 yılAilesinin yaninda resmen Biz yokmusuz gibi hic aramaz sormaz yazmaz bekar gibi yapar
- +1 yıl
Sen aklı başında evli olduğunun farkında sorumluluk sahibi birisin. ama bu anakuzuları evlenince nasıl olmaları gerektiğini , artık farklı ve kendilerine ait bir yuvaları olduğunu düşünemiyorlar. Yapışkan ailesi de farketmesine de engel. onlara ıspat etmeye çalışır kendini
- +1 yıl
onun için marifet o özgür oluşu , karısını umursamaması , erkekliği bu sanıyor.
Soran+1 yılEvet abi tamda Bu tammmmda Bu aileside dert sürekli yapisiyor izin vermiyor gercegi gormesine. Neyapcam ben Bilmiyorum. Nerden tutsam elimde kaliyor.
- +1 yıl
Değiştiremezsin onu. aklı başına gelecektir ama biraz geç olacak. henüz beyin yaşı 15 lerde olmalı. ailen destek oluyorsa vede çalışıyorsun. bence doğrudan boşan. bu kişiyle uğraşarak ömrün geçecek boşu boşuna yoksa. yakında psikolojin bozulacak. mutsuzluğa bile alışırsın
Soran+1 yılZaten hep mutsuzum abi. Surekli boyle tartisiyoruz. Boyle yaparak yordu tuketti beni. Istedigi sekil asla olmaz bir evlilik. Istedigimi yapim hesap vermeyince Oyle birsey söz konusu olamaz. Ozmn evlenmiyecektin. Zor durumdayim. Kizim henuz 4 aylik. Neyapacagimi sasirdim. Yine bir nebze sevse Bu kadar ileri gitmez diye dusunuyorum ben
Soran+1 yılAileside dediginiz gibi bizi dinlesin kafasinda. Yoruldum.
- +1 yıl
oy çok küçükmüş. Allah bağışlasın. Bence iletişimi kes onunla. biraz sessiz kal. evet çok zor durumdasın ama sen konuşmaya çalıştıkça o daha da kaçar , onun için kadını umursamamak erkekçe bir davranış olmalı.
Soran+1 yılOnlar oyle dusunuyor Evet. Kucugunden tür buyugune kadar. Katlanan Kabul Eden vardir illaki Fakat ben kesinlikle yapamiyorum Bu sekil. Oyle gormedim yetismedim.
Soran+1 yılSaol abi amin cumlemizinkini
- +1 yıl
ne iş yapıyorsun?
Soran+1 yılHemsireyim ben.
- +1 yıl
Çok iyi. Eminim herşeyin üstesinden gelirsin. Bence zor olsa da tek başına mücadele ver. hayatına bak. nerede yaşıyorsun?
Soran+1 yılSonumuz yok gibi gorunuyor zaten abi. Kocam degisti bana karsi… dinlemek bile istemiyor kapiyi kapatir kitler bide iceri girmiyim diye, duymamak icin. Oysa ben yolunda gitmedigi icin biraz fazla tekrarliyorum Evet ama duzeltsin diye. Kaciyor benden artik. Asla boyle degildi. Uzgunum.
- +1 yıl
Çocuk doğduktan sonramı böyle oldu? öncesinde nasıldı?
Soran+1 yılEvet Cocuk dogduktan sonra Bu hale geldik. Yine tartismamiz vardi ama artik ileri boyuta geldi hersey. Bana el muamelesi yapar kizdiginda kizim onemli Sen degil der.
- +1 yıl
hımm. aslında bu ayrılık iyi olur. irtibata geçme. bazı zihniyeti bozuklarda bu tür soğuklukluklar olabilir doğum döneminde. ama üstesinden gelinebilir. biraz bekle. 15 - 20 gün gelmesin hatta
Soran+1 yılAbi birlikte tatile gittik ordan ben evime dondum kocam annesine babasina gitti iste almak icin. Kavgamiz tatilin son gibi basladi sigara kullan biriyim Palesti bitmis gordu kopeq gibi iciyorsun dedi bende kizdim Nasil oyle konusursun diye. Cekti gitti otel odasindan sabah gidecektim kalkmis valizini toplamaya felan merkeze gotur beni gitmeden saatim var daha dedim goturmedi havalimanina birakti. Sonra baristik yine ama iste memlekette gittiginde ne ariyor ne soruyor hicbirsey ben ararsam ogreniyorum. Boyle biri abi.
- +1 yıl
Anlıyorum. sıkma canını. biraz beklemelisin. ama bu sürede hiç iletişime geçme
Soran+1 yılGecmicem. Yoruldum. Bikmis galiba
- +1 yıl
Sadece sorumsuz ve düşüncesiz. bekle bakalım. sen güleryüzlü hemşire olmaya devam et. 1 kişi seni mutsuz edemez , bu kişi kocan bile olsa. seni artık çok mutlu eden başka biri var. kızın var.
Soran+1 yılKizima odaklanamiyorum kocam yuzunden. Yemin ederim. Uzuluyorum Bu duruma. Artik bitti abi. Vazgectim esimden. Merak ettim olmadi, sevdim olmadi, herseyi denedim olmuyor. Artik ne arar ne sorarim ne merak ederim.
- +1 yıl
Sen üstüne düştükçe o kendini bişey sanır , yaptıklarının doğru olduğunu sanır ailesinden de sen mükemmelsin diyen var sa. sessiz kalmalısın
Soran+1 yılEvet annesi ozellikle oyle davraniyor. Yoruldum abi. Yok sakin kaliyorum birsey demedim demiyecegim. Geldiginde konusunu acmicam bile. Sizce?
- +1 yıl
Evet kesinlikle açma. Sessiz kal. sen konuştukça o kendini korumaya alır. karşılık verir. sen susarsan sessizliğin onu rahatsız eder.
Soran+1 yılNeden rahatsiz eder sessizligim?
- +1 yıl
Artık umursanmadığını , çokta gerekli biri olmadığını düşünür. bu durum erkek için kabul edilmez bir hal. kendi kendine kurmaya başlar. acaba başka biri mi var. niye bana sataşmıyor niye beni dikkate almıyor der. keşke onu görmezden gelip neşeli görünebilsen
Soran+1 yılOyle yapcam artik bitti yeterince yipratti beni
- +1 yıl
En doğrusu bu. üzülme. inş. iyi günlerin de olacak.
Soran+1 yılOrdamisin abi. En son Saat 8de konustuk butun gun aramadi bugun daha… ne beni soruyor ne kizimizi
- +1 yıl
Hergün konuşuyormusunuz bu durumda dahi :)
+1 yıl20 kere kocanı nıye arıyorsun bende olsam acmam
04 Yorumla
Soran+1 yılCunki aradigimda donus yapmiyor bana aramiyor yani
- +1 yıl
adamın ısı olabılır yogun olabılır. ne işle mesgul
Soran+1 yılAbi ne isi arabayla memlekette gitti annesiyle babasini almaya Ha bire isim var diyor araba yukluyom diyor aradigimda vs kendi aramadi hic ararsamda acmiyor donus yapmiyor 30 kere ararsam anca aciyor sonrada sessizdeydi diyor, bende sinirleniyorum Sen boylesin diyor bana kapatiyor telefonu. Ayrilmak icin ugrasiyor baska aciklamasi yok
- +1 yıl
ayrıl o zaman nıye kendıne cıle cektırıyorsun
- Aşk İlişkileri konusunda 871 cevap paylaştı.
+1 yılO arayıncada sen açma
10 Yorumla
+1 yılNeden sessizde iş gereği mi
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBaska kadınla halvetteyken nasıl açsın ki zaten
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. 20 kere aradığın için olabilir mi mesela?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılBence öylesini aramaya bile gerek yok
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 407 cevap paylaştı.
+1 yılbi 20 kere daha ara o zaman
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılTam sinir olmalik
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılKaçak et kesiyor galiba
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 794 cevap paylaştı. Başka işler karıştırıyor
00 YorumlaSen hiç arama bak o zamn o nasıl arıyor
00 Yorumla
+1 yılKocanın işi gücü yok mu?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. şeyine takmıyor artık bıkkınlık vaar
08 Yorumla
Soran+1 yılGaliba. Bende onu takmicam artik.
Soran+1 yılNapim baska care birakmiyor yedi bitirdi Benim basimi Bu turlu anlamiyor
Soran+1 yılAyriliz soylesin ozmn dedim zaten istemiyorsan ayrilalim dedim Hayir diyot
Soran+1 yılNeden peki yemiyor ayrilmak? Neden? Ayrilsin ozaman?
Gizli Üye(25-29)+1 yılAldatıyor olabilir, bölünmesini istemiyor o ânın.
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBir de yorumlara memlekete gidiyor demişsiniz birine, neden tek başına yolluyorsunuz ki?
Soran+1 yılKizim kucuk yemesi Iyi degil icmesi mecbur gidemedim
Cevap sahibi+1 yılNe içmesi ne yemesi anlamadım ne ilgisi var.
Cevap sahibi+1 yılOnu yalnız bırakmayın benden size naçizane bir erkek öğüdü. Çünkü erkekler hele bu devirde ki erkekler tam bir ağzımı bozacağım özür dilerim ama güzel kardeşim yav*saklar
Cevap sahibi+1 yılGüzel kardeşim değil ah bu KS ya, yav*aklar
Soran+1 yılOyleymis abi
Cevap sahibi+1 yılBen senden küçüğüm aslında abla 😅
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıladamı bıktırmışsın. ikrah etmiş artık.
02 Yorumla
Soran+1 yılAyrilalim ozmn diyorum ayril biktiysan bende yoruldum diyorum yok diyor
Cevap sahibi+1 yılsen evdeki pastasın, o yüzden.. dışarıda nasıl olsa karnını doyuruyodur
- Aşk İlişkileri konusunda 12,1b cevap paylaştı.
+1 yılKonuşmak istemiyor bunu da bahane etmiş
00 Yorumla
+1 yılYoğundur hemde çok çok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı. adamı rahat mı bıraksan ablam :D
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 300 cevap paylaştı. Amacına ulaşmış zaten.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Sence neden açmıyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Aldatıyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılAldatıyor
00 Yorumla Aldatıyor bence
00 Yorumla20 kere ararsan kim olsa açmaz
00 Yorumla
+1 yılAldatiyor olabilir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 857 cevap paylaştı. Tehlikeli bir durum
00 YorumlaBence sacma her an acmali bence
00 Yorumla- Devamını Gör (15)
Devamını Gör(60)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kocamı 20 kere arıyorum telefonlarımı açmıyor, açtığında sessizdeydi diyor. Amacı ne?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer