Muhafazakar erkekler, nasıl belli edersiniz sevdiğinizi?

Hayatımda gördüğüm en kibar, en yardımsever, en tatlı insan olabilir kendisi. Bugün baya sohbet ettik, ederken de yanlışlıkla ayağım sandalyesine ya da bacağına deydi bilmiyorum, hemen bacağını çekti konuşurken, ben de kötü hissettim yani gerçekten bilerek yapmamıştım halbuki. Bir de ben saçımla oynamayı severim normalde, konuşurken de yine oynuyordum ama farkında değildim ve öyle uzun süre baktı ki oynayışıma konuşurken, ben de o öyle bakınca fark ettim ve çektim elimi ama sanırım hoşlandığımı düşündü yine de ekndsodnkf. Kendisi çok efendi ve sakin birisi ve öyle yavşayan, el ele kol kola kızlarla takılabilen birisi değil. Benden hoşlansın çok isterdim, ne yapabilirim sizce? Nasıl anlarım ki nasıl hissettiğini? Eğer bişey hissetmiyosa bir süre içimdekiler geçene kadar uzaklaşmak istiyorum, ama eğer bişeyler varsa ben de adım atmak istiyorum... zaten hoşlandığımı anladığına göre daha ne yapabilirim bilmiyorum :/ bekliyim mi?

Muhafazakar erkekler, nasıl belli edersiniz sevdiğinizi?
Cevapla