Olmuyor yutamam bunları resmen içini döktü o sinirle karışık aşkıyla dediğine göre çok üzülüyorum şu an?

Eski konuştuğumda tekrar deneme kararı almıştık 8 yıldır git gel oldu ancak ilişki olmadı bu sefer resmen bi ilişkiye başladık ve benim eski bir kız arkadaşımın kuzeni olduğu için annem istemiyor kızın bana yanlışları olduğu için ama zamanında da yine beni bırakan o çocuk olmuştu yıllar sonra dillerden dillere anlata anlata bana tamamen bağlanmış ben de tekrardan hiç yapmadığım bir şey olarak eski mazime bir şans vermek istedim 3. Ayın içindeydik bu aylar içerisinde ne zaman anneme sorsam hayır belki özünde iyi bir insandır eğer oluru varsa kaderdir dedi hep bana ben hep böyle denedim ama dün okadar boş sebepten kavga çıktı ki bana etmeyecek laflar söyledi mevzu da şu kız arkadaşımla dışarı çıktım neden yarım saat etken gelip uğramadım ona diye çıktı ama ben zaten her fırsatta hep onun yanına gittim geçmişteki bana olan sevgisine karşılık hep ama hep gittim çöpe diye çıktım markete diye çıktım benzinliğe diye çıktım akrabama diye çıktım alışverişe diye çıktım farklı semtlerdeyiz ama aramız 15 dkka sırf onu görebilmek için en azindan bir sigara içebilmek için hep gittim hep gittim kursum var diyip yine gittim sabahtan hep buluştuk bu sebeple buluştuğumuzda da hep 3 saat yanında durdum ama bana dün öyle bir konuştu ki sanki düşmanıymışım gibi uğramak zorunda değildim dedim zaten sana vakit ayırıyorum dedim tek arkadaşım var onla da haftada bir görüşüyorum dedim zaten ona diye de hep çıkıp sana geliyorum diye açıklamalar yaptım hissim olmayarak tekrar başladım belki şuanki de his değil ama çok çok alıştım ama ağır konuştu ben küçüktüm ozaman o semti yürüyerek giderdim 1 saatte sörf onu görebilmek için mahalle arasında görüşürdük bir gün aradım yine gelmedi bitti dedi sg dedi diye bitti ve küçüktüm abi ben o küçükken olan duygular daha masumca daha da iz bırakır şekildeydi ama sevgisine güvenip tekrardan denedim dün ettiği laflar da böyleydi ahlarım sana ve ailene olsun kahretsin lanetler olsun o ahım hep seninle yaşasın ben seni seviyorum diye bana etmediğin kalmadı gittin geldin gittin geldin gurur nedir bilmedim lan dedi anneme hakkını helal etmiyormuş kul hakkı varmış bana hakkını helal etmiyormuş ahirette görüşürüz dedi ben çok üzgünüm ama bunları yutup geri dönemem ki annem evet istemiyordu ama onun beni bıraktığını bildiği için hatta yine konuştum belki kaderin odur ama şimdilik dur dedi daha bugün dedi tamam anne dedim inşallah haklı çıkmazsın bu sefer de dedim konuşacaktım onunla da baktım lanetler ahlar okumaya başlayınca annemle konuşalı daha bir saat olmamıştı 😣 ve bunların hepsini bana olan aşkından yaptığını söyledi az önce de bırakma dedi gitme dedi aradı açmayacaktım motorcu kendisi helalleşir dışarı çıktı ben de çok zorlanıyorum şu an inanın ben de çok alıştım tekrardan güvendim vallahi içim yanıyor ama olmayacak duaya da amin demek onu da yine mahvedecek onu da yıpratıyorum kendimi de ben kaldıramam diyip durdu ben ne yapacağım ne yapmalıyım abi ya vallahş aklım çalışmıyor lütfen bi öneri bir şey bana söyleyin lütfen 😣

Olmuyor yutamam bunları resmen içini döktü o sinirle karışık aşkıyla dediğine göre çok üzülüyorum şu an?
Cevapla