Eski konuştuğumda tekrar deneme kararı almıştık 8 yıldır git gel oldu ancak ilişki olmadı bu sefer resmen bi ilişkiye başladık ve benim eski bir kız arkadaşımın kuzeni olduğu için annem istemiyor kızın bana yanlışları olduğu için ama zamanında da yine beni bırakan o çocuk olmuştu yıllar sonra dillerden dillere anlata anlata bana tamamen bağlanmış ben de tekrardan hiç yapmadığım bir şey olarak eski mazime bir şans vermek istedim 3. Ayın içindeydik bu aylar içerisinde ne zaman anneme sorsam hayır belki özünde iyi bir insandır eğer oluru varsa kaderdir dedi hep bana ben hep böyle denedim ama dün okadar boş sebepten kavga çıktı ki bana etmeyecek laflar söyledi mevzu da şu kız arkadaşımla dışarı çıktım neden yarım saat etken gelip uğramadım ona diye çıktı ama ben zaten her fırsatta hep onun yanına gittim geçmişteki bana olan sevgisine karşılık hep ama hep gittim çöpe diye çıktım markete diye çıktım benzinliğe diye çıktım akrabama diye çıktım alışverişe diye çıktım farklı semtlerdeyiz ama aramız 15 dkka sırf onu görebilmek için en azindan bir sigara içebilmek için hep gittim hep gittim kursum var diyip yine gittim sabahtan hep buluştuk bu sebeple buluştuğumuzda da hep 3 saat yanında durdum ama bana dün öyle bir konuştu ki sanki düşmanıymışım gibi uğramak zorunda değildim dedim zaten sana vakit ayırıyorum dedim tek arkadaşım var onla da haftada bir görüşüyorum dedim zaten ona diye de hep çıkıp sana geliyorum diye açıklamalar yaptım hissim olmayarak tekrar başladım belki şuanki de his değil ama çok çok alıştım ama ağır konuştu ben küçüktüm ozaman o semti yürüyerek giderdim 1 saatte sörf onu görebilmek için mahalle arasında görüşürdük bir gün aradım yine gelmedi bitti dedi sg dedi diye bitti ve küçüktüm abi ben o küçükken olan duygular daha masumca daha da iz bırakır şekildeydi ama sevgisine güvenip tekrardan denedim dün ettiği laflar da böyleydi ahlarım sana ve ailene olsun kahretsin lanetler olsun o ahım hep seninle yaşasın ben seni seviyorum diye bana etmediğin kalmadı gittin geldin gittin geldin gurur nedir bilmedim lan dedi anneme hakkını helal etmiyormuş kul hakkı varmış bana hakkını helal etmiyormuş ahirette görüşürüz dedi ben çok üzgünüm ama bunları yutup geri dönemem ki annem evet istemiyordu ama onun beni bıraktığını bildiği için hatta yine konuştum belki kaderin odur ama şimdilik dur dedi daha bugün dedi tamam anne dedim inşallah haklı çıkmazsın bu sefer de dedim konuşacaktım onunla da baktım lanetler ahlar okumaya başlayınca annemle konuşalı daha bir saat olmamıştı 😣 ve bunların hepsini bana olan aşkından yaptığını söyledi az önce de bırakma dedi gitme dedi aradı açmayacaktım motorcu kendisi helalleşir dışarı çıktı ben de çok zorlanıyorum şu an inanın ben de çok alıştım tekrardan güvendim vallahi içim yanıyor ama olmayacak duaya da amin demek onu da yine mahvedecek onu da yıpratıyorum kendimi de ben kaldıramam diyip durdu ben ne yapacağım ne yapmalıyım abi ya vallahş aklım çalışmıyor lütfen bi öneri bir şey bana söyleyin lütfen 😣
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Umarım sizin için hersey iyi olur
İnşallah öyle olur tek temennim o
Üzülmüşsünüz ama
Evet çok üzüldüm çünkü ben de alıştım vakit geçirdim tekrar olma çabasına girdim bi anda böyle bir şey yaşamak beni resmen yıktı
Keşke boyle olumsuz olmasa ama hayat yaşlarınız kaç
24-26
Unutmayı deneyin takılı kalmayın
Keşke olmasa ben herşeyin aşırısına kaçan birisiyimdir bağlanınca da çok canım yanıyor silince de gözüm görmüyor hata evet yapılır ama birkaç hata olunca dönüşü olmuyor cidden olmuyor
En buyuk hatanız neydi
Unutacağım artık tüm irtibatı da koparacağım o kendi aşkı kendi kalbi kendi acısı derken beni mahvetti resmen ya😣
Bana göre yok ki hata sadece olay onun arkadaşımla dolaştıktan sonra onun yanına uğrayıp 5 dkka durmam neden yarım saat erken gelip daha çok durmuyorsun diyor ama ben de ona diyorum ki sana zaten vakit ayırıyorum fazlasıyla ayırıyorum hiç gitmiyor değil 10-15 dkka da fix arkadaşımın yanından çıkınca giderdim zaten tek arkadaşım var çıkar giderdim onda da ama nereye gitsem ben de gelecem nereye gidiyorsunuz bırakayım dönüşte birlikte dönelim bana alan bırakmıyordu illa sonunda veya başında olacaktı o da sevgimden aşkımdan özlensen diyor da ama hep gidiyorum ki yanına artık şey olarak düşündüm 10-15 dkklar onu mutlu etmiyor gibisinden düşündüm ki benim yaşım 24 olmasına rağmen hala evde izin problemi olan birisiyimdir yine de yalanla dolanla hep yanına gittim ama anlayamıyorum arkadaşımın yanından çıktıktan sonra mecbur görmüyorum onun yanına uğramayı çünkü hep gidiyorum ve arkadaşımla zaman geçirmek istiyorum haftada bir arkadaşımı görüyorsam haftanın 3-4 günü de bir günü 3 saat olmak üzere diğer günler de de hep 20 dkk 15 dkka hep kaçıyorum yanına yani oyğzden bu konuda hatam olduğunu düşünmüyorum neler neler söylemedi bana ya küfürlü konuştu ben şahsına küfür etmedim diyor sma küfür sonuçta onu da yediremiyorum ki ben of
Ne gibi
Seni anlıyorum ama problemli olmus ilişki kllanıcı adın ne
cokmu asıksın?
Ben aşık değilim o o şekilde
Denemek istedim sadece anlaşmıştık da eğer üzüldüğümüz olursa direk sonlanacak efendi gibi çıkıcaz hayatımızdan diye ama ben çok üzülüyorum şu an çünkü ben yapamam diyor kaldıramam diyor ama ben o yüzden kendi benliğimi de hiçe saymak da istemiyorum
burcun ne
Yengeç
senle uzunca konusalımmı ne dersın :))
Ya bi defol Allah aşkına derdine edeyim ya
ben sorunla ılgılı demıstım ıkı kanka gıbı :(
Gerekmez
kırdın ıcten bır ıstektı :(
Git gel oldu derken orasini anlamadim
Yazıyordu hayatımda biri olduğunda değil kimse olmadığında yazıyordu ben arkadaş kalmayı da öne sürdüm ama arkadaş kalabilmek imkansız tabiki de olmadı yani hep bir şekilde ben gittim derslerim oldu ama annem hep istemedi ben de kırmak üzmemek için dersimi söyledim okulumu söyledim yapmaması için ilişki başlangıcı olsun diye değil olmayacağımızı biliyordum çünkü çok iyi bir insan diye asla üzmek istemedim
Bi oyle bi boyle diyorsun bipolar mi ne ya bence birisiyle olmadan once bi tedavi olsun. Sende uzme kendini
Evet işte ben de anlam veremedim hele bugün ki tepkisi sanki içinden canavar çıktı sonra da yapamam dedi akşamına da bırakma dedi ben kafayı yicem resmen duygusal sömürüdeyim resmen ama çıkamıyorum işin içinden
Bitir komple
şu an onu yaptım ama başına bir iş açmasından korkuyorum motorcu kendisi ve sürat seven birisi sırf bunu bildiğim için zaten içim içimi yiyiyor şu an
Hicte umrunda olmasin dengeni bozan o bitirmeni saglayan da o
Haklısın çok teşekkür ederim ya çok çaresiz hissettim buraya yazdım dışarıdan göz gerçekten çok iyi oluyor insan resmen aklıyla çelişiyor böyle durumlarda ya
Manipulasyon etmesine izin verme