Bu defteri de kapatıyorum
Hayatıma girecek kişinin bana denk mi olması gerekiyor?
Bu defteri de kapatıyorum
Ben 22 yaşında tıp fakültesi öğrencisi bir kızım
LCW de iki gün çalışıyorum
LCW de birininden hoşlanıyorum
Ama arkadaşlarım kendi dengini bul
Onu ne yapacaksın diyorlar
Belki LCW'deki kişi de çok iyi bir bölümde okuyordur da senin gibi ek iş olarak oraya geliyordur. Önce bunu bilmek lazım.
Bence kültürel ve zekasal olarak denk olmanız lazım. İş güç para sonradan edinilebilecek bir şey. Çevremde çok insan var, evlendiklerinde hiçbir şeyleri yokmuş. Sonra adam ticarette bir atılım yapıyor, ilin en saygın insanlarından biri haline geliyor, çevresi aşırı genişliyor.
Sadık, dürüst, karakterli, zeki ve tip olarak da yanına yakışacak birini bulun. Bu erkek için de geçerli, kadın için de.
Bu arkadaşlarına bağlı bişe değil, o adamın hayatını bilmiyor kimse. Sen ne istiyorsan onu yap. Ama unutma aşk ne kadar derin ve ne kadar uzun sürse de geçer. Başkasına aşık olduğunu farkedersin. Şuanda yanında diye birşeyler hissediyor olabilirsin bu banada oluyor. Başkası gelince onun içinde hissedersin aynı şeyleri. Kötü biri değilse hayatını yaşamana bak kimse seni yönlendirmesi.
Aslında arkadaşların günümüz şartlarına göre kendince doğru söylüyorlar. Sende haşlanmış olabilirsin ama hiçbir zaman bi üst seviyeye geçmek çok çok zor olur. Diğer türlü alacağı maaş ile kazanç olarak aranızda kocaman bi uçurum var. Fakat sevgililik olarak bi süre takilabilirsiniz
İnsanın dengi olup olmadığı kişiliğiyle alakalıdır
Ama ilerde bazı insanlar sorunlar yaşarlar eşim benden çok kazanıyor onun sosyal statüsü yüksek vs gibi dertlenmeye başlarlar
Buda evde huzursukluklara yol açar
Bunları karsilayabileceksen göğüsleyen olacaksan sorun yok
Abi yanlış anlama da şizofren misiniz? Yorumu 15 kişi beğenirse herkese tek tek teşekkür mü edeceksin? Rencide olmuş hissettim açıkçası.
Eyvallah
Rica ederim
Cevap
12Cevap
Inşallah sevgilisi yoktur çocuğun genelde böyle kızlar böyle yerlerde sev olan kişiden hoşlanıyor benim sevgilimede oyle olmuştu gittim sacini başını yoldum kizin sevgilime yürüdü bildigin baya uyarmama rağmen devam etti
Yok çünkü arkadaşız aynı zamanda bir kaç gün önce benden hoşlandığını ima etti
Ailenin de düşünceleri önemli bu konuda. Belki sen önyargılı oluyorsundur aklında soru işaretleri vardır ama ailen seni destekleyen bir ailedir. Bilemeyiz. Yine de evlendiğin takdirde eşin de kendini kötü hissedebilir denk değiliz diye
kadınların özellikle günümüz kadınlarının statü hastalığı takıntısı hep yanlış tercihler yapmalarına yol açıyor.
evlilikte denk denen şey huylardır para veya statü değil bu bir erkek için geçerli değil,
lcw de part time calısıyosun sanırım o ıkı gunu onlarmı ayarlıyor sen mı belırledın bılgı alabılırmıyım
Ben söylüyorum müsait olduğum günleri
denk olması için yüksek eğitim şart mı kendisini geliştirse olmaz mı?
Şart değil ama benim statüm yüksek olunca sorun çıkarsa diye korkuyorum
kesinlikle kendi dengine göre birilerini bul.
Zamanla yıpranıyor ilişkiler haklı arkadaşların
haklılar kendin gibi doktor bulmalısın ya da ona denk avukat ya da mühendis gibi
@ironiq nasıl yani
@ironiq davul bile dengi dengine asla kimseyi hakir görmüyorum düşmez kalkmaz bir Allah tır ama erkek kadından her zaman üstün olmalı
Ben lisedeyken maddi durumumuz çok iyi olmasına rağmen yazları hep çalıştım askere gidene kadar da Ankara nın halinde markette çalıştım bizim bir arkadaş vardı babası mütahit pişsin diye bizimle çalıştırırdı , belki çocuğun ticari zekası var ordan edindiği tecrübe birikimle kendi işini kuracak , kimin bir gün nereye gideceği belli olmaz
Kıçımın lcw sında çalış bide kimseyi beğenme sen kimsin acaba kim seni ne yapsın önce kendine bak ha dengini arıyorsan kendşn gibi markette mağaza çalışanı bul
Terbiyeni takın benimle konuşurken hemen çirkefleşme seviyeni bil üniversite öğrencisiyim ben hayatımı sizin gibi market ve mağaza köşesinde geçmeyecek
Ben markette magAza da çalışmıyorum varoscuk
Buna ihtiyacım yok bana çok uzak
Ayrıca senden büyüğüm ve 3 üni okudum
Üç üniversite okumuşsun ama insan olup konuşma üslubunu ögrenemişsin
Ben üç üniversiteye bedel bir bölüm okuyorum ama senin gibi üslubunu bilmeyen biri iyi ki değilim
Ne yazık okumuş birinin lafügüzaf yapması çok acı
Benim bölümlerimi ne biliyorsun ben de tıp da okudum diplomamı atabilirim doktor luk diyorsunya statün ne benden yüksek mi sanmam
Derdim seni kötülemek değil sadece bulunmaz kumaş sanmayın kendinizi çocuğun belki ailesi zengin senin ailen fakir olmasa sen şu an kitap parası için çalışmazsın dengim diyorsun ya ailen fakir dolayısıyla o çocuk dengin senin ailen öyle iken acun gibi birinin senle evlenecek hali yok ya
'' ben hayatımı sizin gibi market ve mağaza köşesinde geçmeyecek'' sen bana böyle diyerek uslubunu belli ettin zaten tıp kazandın diye burnun laf dağına çıkmış sonradan görme diye buna derler ben de hastanede çalışıyorum hiç öyle egom yok hatta sevgilim işsiz bunu sorun etmedim onun kalbi yeter
arkadaşlık kurabilirsin ne var bunda. zaten bu yaşlarda evlilik hemen olacak bir şey değil erken. flört edersin.
Evet olmalı. En azından eğitim seviyesi çevresindeki insan kalitesi ve hayata bakışı👍
çevrenden etkilenme. bu durum senin için bir sorun mu değil mi? önemli olan bu. hoşlanmasına hoşlanmışsın, dengim değil deyip vazgeçebilecek misin?
Lcw de niye çalışıyorsun ki
Kitaplar biraz pahalı o yüzden
Peki bu onu biliyor mu
Bana ilk açılan o oldu ama ben cevap vermedim düşünmek istediğimi söyledim
Evet denk olması daha mantıklı olur.
İllaki sorun oluyor ya
İlla eğitim şartmı yanı
Bence de kendi dengini bul
Hayatına girmeden önce.. Neyse 😂
DEFACTO'dan bul... LCW'den daha iyi orası
@celik567 yani öyledir ama baksana LCW de ki erkekleri kendine denk görmemiş gibi :))
Mağaza ile bir alakası yok
Çevrem genellikle okuldan olduğu için kafam karıştı sadece
Olgun deneyimli biri bul
Haklılar bence arkadaşların
her şey nasip kısmet
Banada nasip olur insallah tip fakultesinde okumak
Umarım ☺️
Ayy ne olur dua et banada nasip olsun
Ederim tabi sen yeter ki çalış ve iste ☺️
Cok calisiyorum cok emek veriyorum sosyal hayatim sifir okul ve ev arasinda mekik dokuyorum ama hic pisman degilim hepsi hayalim icin
İnsan isterse her şeyi başarır sen yeter ki işte ve pes etme muhakkak kazanacaksın
Tıp fakültesini kazanmak daha kolay bitirmek daha zor
Ben sana inanıyorum iyi bir hekim olacaksın ☺️
Ayy cok sagol allah senden razi olsun seninde hersey gonlune gore olsun
Teşekkür ederim canım seninde hayatın güzelliklerle dolu olsun
Amin insallah
Tabiki
Ne varki onda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?