Sevgilimle tekrar barıştık ama doğru düzgün yazmıyor, çok geç cevap veriyor. Ne yapmalıyım?

Tekrar görüşmeye başladık, hala ilgisizligine devam ediyor. "Doğum günün kutlu olsun " yazdım sadece. bir gün sonra teşekkür ederim bebiss yazdı bana. Konuşmak istemiyorsa niye boyle davranıyor bazen yazıyor bazen yazmıyor neyiz biz hiçbir şey anlamadım

Sevgilimle tekrar barıştık ama doğru düzgün yazmıyor, çok geç cevap veriyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla