Bir akrabamı kaybettim ve artık çoğu şey bana boş geliyor normal mi?

Normalde üzüldüğüm seylere üzülmüyom herkesin bana yaptığı haksızlıklar falan bos geliyor o akrabamı mezara girerken gördüğümden beri hiçbir şey keyif vermiyor böyle her sey geçici zaten amann kafasındayım koptum iyice sınavdan

Bir akrabamı kaybettim ve artık çoğu şey bana boş geliyor normal mi?
Cevapla