Eşim hiç bir tatil gününde evde degil, kahvaltı yapıp çıkıyor, gece yarısı eve geliyor. Siz olsanız naparsınız?

Bıktım bu durumdan. Tek başıma dört duvar arasında bı de çocuk var ufak. Kafayı yemek üzereyim. Her yük benim omuzlarımda. Dayanacak gücüm kalmadı.
Eşim hiç bir tatil gününde evde degil, kahvaltı yapıp çıkıyor, gece yarısı eve geliyor. Siz olsanız naparsınız?
Eşim hiç bir tatil gününde evde degil, kahvaltı yapıp çıkıyor, gece yarısı eve geliyor. Siz olsanız naparsınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Saat 10 oluyo hala gelmedi. Gelmez zaten. Hiç gelmedi
Eşim hiç bir tatil gününde evde degil, kahvaltı yapıp çıkıyor, gece yarısı eve geliyor. Siz olsanız naparsınız?
Cevapla