Erkek arkadaşım 5 yıl sonra evlenmek istiyor sinirlendim haksız mıyım?

Yeter ya canımdan bezdim. Erkek arkadaşım 25 ben 27 yaşındayım. İkimizde meslek sahibiyiz. O asistan doktor, ben öğretmenim. Konuyu açtım 5 sene filan diyor uzman olunca olacakmış. Ev yok araba yokmuş. Olmasın. Birlikte yaparız ne olacak? Zamanımı boşuna harcamasam mı. Çok üzüldüm ya yeter biri de oyalamasın. Ayrılmalı mıyım ileri de daha çok üzülmek istemiyorum. Çok üzüldüm. Bir sürü laf soktum. Başka şeylere gelince gel yapalım desem koşa koşa gelir. Dışarda 4 saat vakit geçirdik bugün. Neymiş ertesi gün iş varmış. 2 haftadır görüşmüyorduk. Eve gel kal benimle desem koşa koşa gelir fingirdemek için. Gelmek istedi ailemle kalıyorum ailem yok diye evde. Bende almadım çağırmadım. Evlere dağıldık. Ne yapmalıyım sinirlenmekte haklı değil miyim !
Erkek arkadaşım 5 yıl sonra evlenmek istiyor sinirlendim haksız mıyım?
Cevapla