Selams
Ayrıldınız bir süre sonra geri döndü. O arada başkasıyla öylesine yazışmış birini affeder misiniz?

Selams
Ayrıldınız bir süre sonra geri döndü. O arada başkasıyla öylesine yazışmış birini affeder misiniz?

Öylesine yazışmanın içeriğe ne? Hiç kimse sevgilisinden ayrıldığı zaman rahibe gibi yaşamaz ki. İllaki birilerini tanımaya çalışır ya da flört eder. Sonuçta ortada bir ayrılık olmuş. Bu yüzden sorun etmem. Muhabbetler ileri seviyeye gitmeydiyse.
Aa mesajları silmiş içeriğini de bilmiyorsun
He yol saçını başını
Affedilecek bir şey yok ki ortada. yani zaten ayrılmışız. ayrıldıktan sonra insan neden başkasına yazmasın ki. içinde ki sevgi ve aşk bitmiş demektir ama eğer benden ayrıldıktan 1 hafta sonra başkasına yazdıysa zaten affetmem kaldı ki bana dönmesini de samimi bulmam. ama bir süre geçtikten sonra yazdıysa ve bana geri döndüyse de yine de tekrar sevgili olmazdım.. çünkü beni bırakan ya da benden ayrılan kadına tekrar istesem de güvenemiyorum ya da sevemiyorum. aynısını arkadaşlık konusunda da geçerli. yani bir arkadaşımdan soğuduysam tekrar sevemem mesela istesem de olmaz.. bu yüzden de kabul etmezdim ben ama kişiye göre değişiyor zaten bu durum... çoğu kişi de başkasını bulamadığı için geri döner zaten tamamen yokluktan yani. ne olursa olsun eski sevgilisi konusu açılmaması lazım.. çocuk oyuncağı değil bu durum.. seven bir kere sever.
Cevap
26Cevap
Sonuçta ayrılmışım tekrar denemem, denenmişi denemenin manası yok. Barışmam.
Ayrıldıysam aramda hiçbir bağ kalmamıştır Bu arada yaşananlar beni bağlamaz.
Benim yerine bir başkasını koyabilme ihtimalini değerlendirdiyse, affedilecek bir yanı yoktur..
Ayrıldığımız için bişey diyemem ama kalbim çıt 🥺
🥹
Ayrıldık iyice emin olduk o sırada konuşsun, görüşsün ama Ayrıldık 10 gün olmuş hop başkasıyla görüşüyor, ediyor, frekans tutmadı benle barışıyor, affetmezdim.. gitsin aramaya devam etsin.. ben de yasımı tutmaya devam edim onun bunun gönlüne meze olmadan..
Ayrıldık geri döndü diye bir şey yoktur. Ayrıldıysak * sene geçse yine geri dönemez.
Evet ben de kullanıyorum o kelimeyi yıldızcık koyuyorlar darılıyorum sjsjs
@KızlarSoruyor bir de ben deneyeyim
Sen etiketlemeyi bilmiyon 😅
Dene bi yine :D kizlar yaz
@KızlarSoruyor sayın adminim hörmetler
Oluyormuş :D değil mi
😃 sizinle mi uğraşacaz bi susun yazacaklar shshsj
Zekam hiçe sayılınca sinir katsayılarım artıyor.
Ama yanılıp şaşırmış olabilir Ayrılık acısı gözünü döndürmüştür
Dizini kırıp acısını çeksin
Tamam işte dizini kırıp acısını çekerken destek alıyormuş 😒
Ne kadar iyi niyetli insan var. Desteklendiği yerde kalabilirmiş.
Ne kadar gaddar insanlar var 😒
Sevile sevile gaddarlaşıyor dengesizler. Kadını anlayanda yok.
😌🤝
Bazı şeylerin geri dönüşü yoktur, iş işten geçmiş olur...
Kocaman konuşanlarda bugün.
Doğru konuşanı dokuz köyden kovarlarmış...
Ben onuncu köyden sosyetic 🤝
Sende mi kovacaksın 😂
Kovireeem
Yatırın bunu falakaya 😒
😂😂😂
Ne cabuk oylesine yazismaya baslamis.😁 Oylesineden devam etse belki daha cok sansi olur.
Acelesi varmış 😃 unutmak için yazışmış djkd
Devam etsin iste boyle boyle unutur.😁
Yok illa dönecek 😃
Giden mumkunse donmesin. Ben bir seyin tekrarinin cok hayir getirdigini gormedim cunku.
İçeriği ne, hangi yönden hangi niyetle konuşmuş bu önemli.
Tabii dönmeden önce silmiş 🤪
Yemin ediyooo :D ahahaha
Tamam pes djsj 😁
Neden
Bugün enerjim pazar gününe uygun 😂 başka gün telafi ederim sjdj
Ayrılmışız benden sonra yapacakları beni ilgilendirmez.
Ben de öylesine yazmışımdır belki bu da onu ilgilendirmez.
Ben ayrılmayı kabul edip hatta başkası ile de yazışmışsam benim için kesin bitti demektir.
Geri dönemez yanisi.
Açıkçası benden sonra bir başkasıyla tanışması konuşması umrumda olmazdı. Sonuçta benimle değil artık, istediğini yapabilir. Affetmelik durum da olmazdı ortada. Hissim olsa düşünürdüm ama artık olmadığı için kabul etmezdim.
Neden ve nasıl bitirdiğimiz, ne kadar süredir ayrı olduğumuz önemli. Yakın zamanda bitmiş ve hemen öylesine de olsa başkası ile konuşabildiyse, aramızda aşılamayacak mantıksal ya da duygusal sorunlar yüzünden ayrıldıysak hayır. Üstüne düşünmem bile.
ayrılmıuşız o arada bir şeyler yapması çok doğal gibi.
affedilir mi?
demek ki çok fazla ikinci şansı istiyorsun 😅
Arka fonda Orhan Gencebay Hatasız kul olmaz çalsın mı?
3 sene sonra görüşürüz
Benden kendisi ayrılmışsa geri kabul etmem, benden kendisi ayrılıp başka birisiyle yazışıp sonra dönmeye çalışırsa asla geri kabul etmem. Ben ayrıldıysam geri kabul edebilirim.
İlk fırsatta başkasına koşan birisinin sevdiğine çokta inanmıyorum. Barışma ihtimali olan bir ilişki de başkasıyla flört edecek davranışlar da bulunmakta aldatmaktır.
Ne kadar süre ayrı kalınmış orası önemli bir ayrıntı. Ayrılık sonrası ilişki yaşamak normal bir durumdur. Neyse ben sonuç olarak çok fazla umursamam isteğim varsa devam ederiz
O an ki ruh halime bağlı nolur bilemem ama yaşamadan bilemez insan eğer aşıksan deli gibi gözü görmüyor hiçbir şey
Affetmem. Ben ayrıldığı vakit bile çok sadakatliyimdir. Hani geri dönme ihtimali olur diye. Aynı saygıyı ondan da beklerim.
Hiç kimse öylesine konuşmak için konuşmaz o yüzden onunla biraz daha öylesine konuşmaya devam ettsin. Mümkünse bir daha banada yazmasın.
Yazdığı kisiyle alakası kalmadıysa olabilir ayriyken bende konusmus olabilirim sorun etmem
Yazışmadan çocuk olmuyor... Bir şey olmaz. Yol yakınken geri dönmüş, daha ne!.. Affet gitsin
aslaa gelmesi sakin olduğu yerde kalsın lütfen
Birine öylesine şeklinde muamele eden birini bal olsa yemem.
Kimse kimsenin tapulu malı değildir. Tabiki affederim.
Kesin seksli meksli bir şeyler dönmüştür o yüzden affetmem assjsk
Ayrılmışız, affederim ama gerçekten seviyorsam affederim çünkü ben biraz malım hahhaaa
Sevmek asla 🙅♀️ mallık değildir djsj seviyorsak affedeceğiz elbet 🙄
Genel bir kuraldır, erkek seçen, kadın secilendir, erkek seven isteyen arzu eden, kadın sevilen istenilen arzu edilendir, yani erkek aktif kadın pasifitir
hayır affetmem, zaten soğumuş olurum 💁🏻♀️
Başıma geldi desem...
Ne yaptın?
shsj sonuç öyle olur muhtemelen barışmayla ayrılma bir anda
Bilmiyorum ya, aşk konusunda o kadar keskin kararlarım olmuyor benim
Öylesine değildir o
Affetmem :D
İşte canı sıkılmış kdks
Birdaha sıkılsın clcöcöc
Bir daha yazışır sonra yine döner djdj
👉🚪
😄
Ayrılınca dönülmez 🙄
Dönmüş işte napcan 😃
O dönene söyleyelim bir tarafları ayrı oynamasın 😅
Ayrıyken oynamış şeyi kopasıca, parmakları 😃
Keselim, parmaklarını 😅
Herkesin içindeki psikopatı çıkarıyorum ortaya djdjan
İletişimi kestirtmiyorsun napalım elimizde bu var 🤷♀️😂
Kes kesss 😂
😂😂
zaten ayrılmışım dönse de bir daha affetmem çünkü güven kalmamış
Enayiligin everestini falan yasamam gerek, avcunu yalasin o
Hayır, bir kere bitti mi bir daha biter.
Error not found falan yani, açıkla 😅
😅 Başka seçenekleri değerlendirmiş bulamamış geri dönmüş + bir kere vazgeçmeye ve ayrılığa alışmış. Sonrası için güven vermez ((: tabi bu tamamen ileri dönem planlanan hatun içindir.
Bir kere bitti mi bir daha nasıl bitiyor orayı açıkla :D
Yani bir kere bitti sonra barıştın sonrasında yine bitecek anlamında dedim😅
Ben de diyorum ki, bitti sonra biten şey bir daha mı bitti djdk
İşte o arada barışma var anlamında, bir dahakine daha net yazacağım 😄 senin düşüncen nedir
Yoo anladım ama maksat gıcıklık olsun :D ben bu konuda ne düşüneceğimi bilemiyorum sjdj yazıştığı kişiye giderim sanırım
O nasıl olacak 😄
İşte yazıştığı kadına giderim ne oldu ne bitti anlatmasını isterim 😃 kararım reklamlardan sonra
Azmine hayranım 😄
Ama seviyorumdur kesin yeni ayrıldıysak :D yoksam yok yani sjdjs
Seviyorsan illa benim olacak diyorsun yani 😅
Seviyorsam o da seviyorsa tabii neden benim olmasın 😅
Yani mantıklı tabi 😄
Affetmem beni tamamen kaybeder
Affetmek Allah'a mahsustur bizde af olmaz
Niye affetmek yokmuş? Gaddar mısın sen
Yaw he 😒 tanımasak inancaz
Deviririm göz benim. 😒
Pip pip piyuuuüüü 😅 üç kere yazması gerektiğini biliyor 🥹
Benim de 😃
öyle bisi olamaz, ayrilan geri döenemez.
Ayaklarıma kapanırsa affederim
Yazismafan duran var mi ki?
yazışmanın içeriği önemli..
Hayır affetmem direk yolu veririm
Bu olay, sadakatsizlik ile eşdeğerdir.
Ben affetmem
Ayrıldığım birine tekrar dönmem
Ayrılık olduysa bitti nokta
gğzel kız gene dndnd
hayır etmem
Hayır
Af edilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?