Bizim toplumumuzda neden herkes evlenmeli ve çocuk sahibi algısı var, neden herkes haddi olmayan şeyler hakkında konuşmaya çalışır?

Şahsen ben bunu çok yaşıyorum ve sürekli '30 yaşına geldin, hayatında kimse olmadı, sana görücü usulu randevu ayarlayabilirim' diyenden tutun, beni aileme ve çevreme açılmaktan çekinen lezbìyen yapana kadar her kalıba sokuldum. Fakat durumumdan fazlasıyla memnunum, ve buna rağmen sanırım yeteri kadar tepki göstermediğim için yine yapıyorlar...

Bizim toplumumuzda neden herkes evlenmeli ve çocuk sahibi algısı var, neden herkes haddi olmayan şeyler hakkında konuşmaya çalışır?
Cevapla