AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Evlenince bu şiddet kat be kat artacak, bir yanlışın üzerinde ısrar etme. Düzelir dige de umut etme, nişan bozman bak evlendi de ayrıldı demelerinden iyidir
Hahahaha stresinden mi diyor? Hahahahahha saka misiniz ya
Nişanı atan sensin oğlan değil. O yüzden çevre baskısını boş ver
Böyle biri ile hayatını nasıl devam edeceksin yanlış biri olduğu çok belli
Evlilik stresine girince de ağzını burnunu kırar bu. Devam böyle, aferin size 😃😃
Streste olduğun için insan insanı döver mi AQ bide sksin üstüne
Senin üçüncü sayfa haberlerinde olman gerekiyor %100
Kızım siz canım niye atmıyısun elalem nederse desin ilerde dahada dövecek şöyle insanlara aşıgım demeyin allah için piskolojik sıkıntıları var görmüyomusun
Nişanlıyken döven evlilikte sakat bırakır öldürür aklını başına al
şiddetin stresle ne alakası var ya? bu şimdiden böyleyse evlendikten sonra seni öldürür bile
Yav cidden sizin gibilerin hayatından alınsın ihtiyacı olan önü parlak olacak gençlerimizin hayatına eklesin israfsınız utanmadan soruyorsun bir de dövüyor ama seviyorum diye
hemen ayrıl kadın dövmek nedir, ama istersen evlenip çocuk sahibi oldukan sonra da ayrılabilirsin yediğin dayaklar da yanına kar kalır
Düzelir belki 😕
ha düzelir:))))))))))))))) sen devam et bu kafayla
tabi çevrenin söyledikleri daha önemli haklısın.
Tabikide ayrılmalısın daha nişanlıyken sana değer vermeyen birisi evlenince daha da kötü olur kendine bunu yapma ve bitir gönlüne göre seni el üstünde tutan birisi ile illa ki karşılaşırsın
Herif bıçağını çekince sakın direnme. Göğsünü aç ve gözlerini kapat. Kalbine saplamasını iste. Boşuna fazla canın acımasın.
Evet kötü olan benim çok iyi olan oğlunuz sizin olsun diye bil bence. Çokta umrunda olmasın bu hayattaki en önemli kişi sensin
Ne derlerse desinler adam seni dövüyor evlenince daha kötü olur birde çocuk oldu yani en azından kendini düşünmüyorsa ileride doğacak çocuklarını düşün aşık olmak güzel virşeyde yıllar geçince o aşkta bitiyor.
bir şey
bunu hangi psikoloji ile sordun Allahını seversen? psikolojik şiddetten sonra fiziksel sonrası da öldürmeye teşepbüstür. Arkadaş ayrılmak bu kadar mı zor? evlı ıken ayrılmak daha zor ıken neden şimdiden ayrılmıyorsunuz? erkek mı kalmadı
Şiddete ne stres nede başka bir şey bahane olabilir nişanlılık döneminde bunu yapan evlilik döneminde neler yapmaz daha detaylı bir şekilde düşünüp yol yakınken vazgeçmek sizin için en doğrusu olur bence..
Benim bir ilişkim vardı başta bir tokatla başladı ilerleyen zamanlarda kesmeye kadar gitti olay bence ne kadar seversen sev uzak durmaya çalış bunlar psikopat
Şimdi bu sorunu işleme aldım. İsmin ve karşı tarafın bulucaz.
Nişanlılık dönemi bir nevi evliliğin ön hazırlığı. Evlenince değişir diye sakın ümit etme.
Zaten böyle erkeklerden hoşlanmıyor musunuz siz?
Devam et bence
Ablacım sen iyi misin? Şiddet sevginin göstergesi değildir. Kendini seviyorsan bu ilişkiye son vermelisin. Seni seven birisi bunu sana yapmaz yapamaz
Şiddetin bahanesi, şakası olmaz ayrılman gelecekte yaşayacağın daha büyük şiddetlerin önüne geçmek için güzel bir adım olur
Yol yakınken hemen geri dön. Ne stres ne başka herhangi bir şey şiddeti hafifletici bir sebep olamaz. Ne kadar aşık olursan ol unut ve arkana bakma.
Kim ne demiş umrunda olmasın hiç bişey için geç değil insanlar boşanıyor sen nişan attın diye laf edecek insanlardan uzak dur zaten 🙏🌸
Başkalarının sana ne dediği senin hayatından daha mı önemli bir iki gün konuşulur unuturlar seni ama sen bir ömür çekiceksin o adamı
Yol yakınken geri donmeni rica ediyorum çünkü ileride daha da kotu olacaklar ayrıca etraftaki insanlar niye bu kadar önemli ki?
Senin işin zor hayat sana hep gece olur ışıksız dayakta yersin söz de işitirsin kurtulmaya bak sana değer veren birini bul
hayır, evlilik filminin fragmanı en hızlı şekilde o adamdan ayrıl.
deli misin kızım sen ayrıl yoluna bak kim ne derse desin senden kıymetli değil
Şiddet varsa o imzayı atma yüzügü at bir hata yapma
İyi cevre baskisindan korkuyorum diye omur boyu dayak ye. Vallahi mazoşistsiniz ya
Kesinlikle yol yakınken geri dön kardeşim. Şimdi şiddet uygulayan, ileride ne yapmaz
Dövüyor nedir ya sen evlenince düzelecek mi zannediyorsun?
Siddet görüyorum mu şakami buu simdiden böyleyse evlenince komalık olmayi mi bekliyosun
Sen mi önemlisin çevre mi? Bi düşün bakalım senin de sonun diğer kadınlarımız gibi olmasın.
Hayır artık gerçek yüzünü ortaya çıkarıyor ayrıl bence
nişanlılık stresi değil evrimini tamamlamama stresi. Akıllanmazsınız siz
Hata üstüne hata iki ayda neyin nişanı nişan stresi falan değil adamın karakteri bu kimin ne dediğini ne umursuyorsun ayrıl
Çocuk yap düzelir
Bununla evlenicen mi gerçekten.
Soruyormusun birde hala😳🤬
evlendiğinde daha da artacak
Bu sorular genel hepsi trol
Heeee stresten
Trol soru diye düşünüyorum
Evlilikte aynen böyle olucak yol yakın iken kaç
Şiddetin hiçbir zaman iyi tarafı yoktur..
Ailene söylemedinmi
yok be ne ayrılcan dayak yemeye devam et töbe töbe
Dövmekten kasıt yok artık.
Kadın cinayeti yükleniyor...
Ayrilmalisin bir de soruyor 😂
Ayrıl aşk geçicidir şunu abartmayın
Aklıma kişisel anılarım geldi 😉
Allah yardımcın olsun şimdiden böyleyse.
Ayrılmalısın kendisini şimdiden göstermiş me güzel
Cok erken olmuş evlenince düşün
Ölmediğin sürece sorun yok.