Tüm erkek arkadaşlarımda genelde ben mesaj atardım daha çok, yanlış mı yapıyorum?

Nasılsın napıyorsun diye hep ben yazıyorum iletişimde olmak istiyorum sürekli hesap sorma degil sadece iletisim yanlış mı yapıyorum ama kendime engel olamiyorum ne yapabilirim düzeltmek icin?

Tüm erkek arkadaşlarımda genelde ben mesaj atardım daha çok, yanlış mı yapıyorum?
Cevapla