AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
Sabah, öğle, akşam mı görüştün. Ne bu hız 😅
1 saat kahve içtik işte.
Aynı anda buluşsaydın kanka deneme yapardın 3 erkek nedir
Bir günde 3 erkekle buluşmayı nasıl başardın? Günde kaç öğün yemek yiyorsun? 😂
1 günde 3 erkekle buluşmakta ne bileyim baya yoğun bir mesai yapiyorsun sanirim 😅
Elin adamı senin yediğinin içtiğinin parasini odemek zorunda degil kendin öde
Aynı gün içinde nasıl 3 kişiye randevu verip bulasabildin ki
Fazla hiźli gidiyon 1 gunde 3 erkek vayyy beni bull
Niye 3 erkekle görüşüyorsun.. gelişi güzel yaşamak böyle bir şey olduğu için olabilir
Erkek dediğin bir kız arkadaşına hesap ödetirmi ne günlere kaldık
Cimri ve fakir köpeklerden uzak dur. Şiddetli tavsıyem
Bu muhabbet binhalt olmaz parayi yedirmeyelim buna demisler mantiken :))
Üçlü olsun bizim olsun 😂 herkesle buluşuyor musun :)
Tövbe yarabbim Allah akıl fikir versin 3 erkekle buluşmana mı üzüleyim hesabı ödemediler demene mi
Ödeyen enayi diğerleri akıllı Hayırdır İngiltere kraliçesi falan mısın? ya da erkekleri beleşe yaşamak için mi kullanıyorsun ya da amacınız tanışmak değil de yemek yemek mi?
Alnından öpüyorum
Teşekkürler
niye ödesin senin hesabınu ya kimsin de erkek senin borcunu ödemek zorunda eşitiz demeyi biliyonuz
Niye sen kimsin ki hediye sana alınıyor sana birşeyler ısmarlanıyor..
Kimse senin yediğini içtiğini ödemek zorunda değil. Bide ilk buluşmada.
Bence randevu evinde buluş çünkü beklentin o yönde belli ki :)
gosurmek ısteyen takılmak ısteyen erkek oder odemeyen yalnız kalsın
Birde sabah öğlen akşam diye ayırsaydın, üç öğün olurdu.
Bence burada sorunlu olan tek sensin onlarda hata arama
3 kişiyle aynı andamı sevgilisin yoksa düzgün birini bulmak içinmi üçüyle buluştun?
Hahahahaha, günde 3 erkekle buluştuğundan olabilir mi :D
Racona göre kadının eli cebine girmemeli girerse o el kesilmeli
1 günde 3 erkekle görüşen birine karşı normal hareketler.
kriterlerinde hata var. görselliğe önem veriyorsun
akla bilgiye tecrübeye önem ver.
Bir günde 3 erkekle buluşan sen laf yapan yine sen demekki onlarda anlamışlar senin ne olduğunu ödememişler hesabı. Son ödeyende biraz safmış anlaşılan 🤣🤣
Cimrilik mi? Siz erkekleri söğüşleyecek inek olarak mi görüyorsunuz?
Cimri erkekle bi is olmaz bence bırak onları
Biriyle dün ikinci kez buluştuk zaten ödemek için ısrar etti baya yani ben de ısrar ettim çoğunluğu o ödedi.
O zaman bi şans ver
Veriyorum zaten görüşüyorum cuma yine görüşeceğiz. Mesela dün böyle ısrar etmeseydi ben ödeyim filan ya da bana kitlemeye kalksa direkt silerdim.
Güzel fikir aslında, 3 erkekle buluş gün sonunda sıfır harcama.
Demek ki en güzeli %50 ki çapkın kızlar biraz az erkekle takilsin
Böyle çocuklar ile görüşmeyi bırakın bence
Ama çoğu böyle yani
Öyle değil çok basit bir kahve bile ismarlanmaz mi
Evet ben de onu diyorum. Mesela dün buluştuk biriyle kahve aldık alman hesabı ödedik çocuk benden çok hoşlandı hep yazıyor iltifatlar vs vs mesajlar yarın da yemek ve Bowling dedik mesela bakalım yine mi alman yapacak zaten fiziksel yakınlaşmaya çalışsa terslerim.
Yahu ne kahvesi içtin de alman usulü cidden sen hala bunla. mi goruseceksin:)
Starbucks ya. Bilmem görüşelim dedik.
Valla gereksiz biri hayır bide date çıkıyor ve Alman usulü diyor 😁
Ama artık günümüzde çoğu erkek öyle ya yani kız arkadaşlarımla da konuşuyoruz hep alman hesabı genel artık.
Valla o zaman senin kız grubu culsuz adamlarla:)) ya da size değer veren yok... dün gece öyle yani arkadasim olan flört değil sevgili değil çok yakın arkadaşım ile beraber bir geve 2k para harcadık ben hiç demedim alman usulü felan
Biz hepimiz gayet eğitimli iyi işli zengin kızlarız yani.
Amazonda çalışıyor arkadaşım ben de gayet iyiyim.
Ben size demedim görüştüğün erkeklere dedim çok saçma yani bir kahve yahu bunun heryeri hesap olsa. ne olur... erkek bunu yapıyorsa goturemeyecegi kıza hesap ödemem mantığın da
E o zaman görüşmesin. Neyse yani bakalım yarın da buluşurum hani dün keyifliydi sohbet hani itici bi şey yaparsa görüşmem bi daha.
Hadi bakalım ama yine aynı mevzu olur
Tamam olsun ya ben zaten hesabımı ödesin diye buluşmuyorum yani bowling eğlenceli olur diye.
Sen kaç yaşındasın mesela sevgilin var mı kızlara hiç hesap ödetmez misin
Valla bence sen daha ne istediğini bilmiyorsun... baksana düşüncen nasıl çocuğa karşı... kızlara hesap odetilmez kuralı yoktur fakat ilk gunden de bunu yapmazsın ama.. sevgilim yok hayır...
Erkek dedigin hesabi oder kiza hesap odeten adam degikdir ama bi kizda bi gunde 3 erkekle bulusuyosq yolludur nokta
Umarım seni de böyle kullanırlar ve hiçbir zaman gerçek aşkı bulamazsın. Kaşmer seni.
Ne kullanmasi beginsiz misin kiz kullanmis adamlarin birini illa kullanan birini ariyorsan angut seni😂😂
@kskssksks lan boş konuşma kaşmer seni kaybol
len anlamıyorum bende bu sponsor erkek bulma niyetinizi
Cimrilik bir yana kadın ile iletişim kurmayı, nezaketi bilmeyen erkeklere nasıl rastlıyorsunuz anlamıyorum. Hemde bir günde iki tane.
Erkekler * kişi için masrafa girmez. Çıkışta sana gidelim deyip seks yapacağını belli etseydin bak nasıl da ödüyorlardı
Seks yapmayacağı kişi için
Günümüz erkekleri böyle
Ne kadar kötü bir yorum? Size hiç gerçekten değer veren olmadı mı? Ben bu kızı seviyorum lan diye ilan ettiği, size para harcamaktan mutlu olan biriyle hiç karşılaşmadınız mı? Gerçekleri konuşalım büyük ihtimal erkekler beğenmedi paylaşım yapan kişiyi. Bak hiç seks yapma ihtimali olmasa bile gerçekten güzel ve seksi kadın kesinlikle o hesabı ödemez. Ödemek istese de ödetmezler. Kavga çıkar yine ödetmezler.
Günümüzde çoğu erkek kadına hesap ödetme kendini masrafa sokmama derdinde. Çoğu erkek zengin kadın arıyor hatta. Ama ilişkiye gireceklerini anladıkları anda ne masraflar yapıyorlar. Tüm erkekler değil tabii ki ama çoğu erkek böyle günümüzde. Benim 4 yıllık ilişkim var sevgilim hiç ilişkiye girmememize rağmen bana çok masraf yapıyor hep hesap öder ama ben de hep ondan beklemem tabii ki
Bak sende bile sevildiğin için hesap ödeyen arkadaşın var. Ben genellemelere karşı çıkıyorum. Ama şu da bir gerçek bak bir kız çok güzel olsun. Açık açık desin ki s e k s yok. Emin ol güzel ve seksi kız için o hesap ödenir. S ek s olmasa bile ödenir. Hadi ben kendimi geçtim. Hiç mi kardeş, arkadaş, dediğimiz erkekler olmadı? Kendi yaşadıklarımızı geçelim. Bunlar anlatıyor sadece bir yemek için neler vermezler. Erkekler anlatıyor bunu. Bence paylaşımı yapan kişiyi beğenmediler. Benim tahminim bu.
Arkadaşım beni hepsi beğeniyor hepsi yalvarıyor seks için vs ama öyle çok ödemeye hevesli değiller yani. Beğenmese arzulamasa zaten bi şey vermesini beklemem ama benim karşıma çıkanlar cimri ve sevgisiz bence gerçek sevgi yok. Çünkğ bence de çok seven ödetmez asla.
İlk buluşma için belki de adam ödemek istememiştir. İlkten seni cebe atmak istiyordur ondan sonra ödemeleri gör.
Hesabı erkek öder bitti gitti he kız çok lüks bir yere getirdi apartı bir fiyat olur alman usulü olabilir
benim aklım daha çok aynı günde nasıl ayarlayıp planlayıp 3 erkekle buluşabildin ona takıldı.
Hsahah valla benim de
Senin Evlenilecek değil Eğlenilecek bir Kadın olduğunu anlamışlar ondan ödemiyorlar.
Eskortmusun sen üç erkekle ne diye buluşuyorsun amacınız gayrnİz nedir bi anlasam
ay sanırsın erkekler aynanda 10 kızı idare etmiyor laflara bak hele
Onu buluşanlara söyle
çoğu erkek aynı zaten
Çoğu erkek aynı olunca doğal olarak çoğu kadında aynı olmuş oluyor
işte o yüzden aynanda bir çok seçeneğimiz var
Ona çok seçenek denmez ama seçenek ne kadar az olursa o kadar iyidir
bence o odemeyen ikisi akilliymis senin ne mal oldugunu anlamislar.
Senin için duygunun bir önemi yok mu. Karşındakini cüzdan gibi görüp beklenti içinde kalmak ne büyük acizlik zavallık ve maalesef senin kafanda bir çok hemcinsim var çok yazık gerçekten😠
Yoo duygu önemli zaten duygu yoksa görüşmem ama cömertlik de önemli yani. Hani güzel vakit geçirdiysem görüşürüm ama baktım erkek hiç hediye ısmarlama yapmıyor çok da hoşlanmam.
Her hafta yemek ve kahve için buluşsan gezilmesik mekan bırakmazsın
Aynen öyle yapıyorum zaten gitmediğim mekan kalmadı gibi. Kendim de tek çok gezerim zaten.
Sen biraz sazan arıyorsun gibi cinsellikte yoksa boş
A q gezikalısı bu kadar da varoş ezik fakir olmayın aferim o iki erkeğe senin gibi s ürtük eziğe para yedirmemiş varoş fakir seni 😅😅😅😅😅😅 hem kendini s iktirmezsin hemde erkek parası istersin kaşar seni 🤣🤣🤣🤣🤣
Gunde uc erkekle bulusyorsan bi psikoyatriye gorunmeni tavsiye derim. Sahsen ben buraya takildim. Kadin oldugumdan utandım
cimri adamdan olmaz.. vericenki alasın..
Bence de öyle ya. Cimri erkek itici yani. Ben benim hesabını ödemek istemeyen erkeğe yükselemiyorum.
bende hesabını ödemediğim kıza yükselemem🤷♂️.. üç kuruşluk hesabın hesabımı yapılır.. sonra istemeye gelince isterler, dimi
Aynen yani. Hani mesela görüşsek 2-3 abi öpüşmek yakınlaşmak isteyecek ben o zaman sinirleniyorum. Hani hem bir kahve çiçek bile alma hem de cinsellik iste.
oooo. sanada nerde tatlı su şeytanı varsa , onlarmı denk geliyo😀
Sevgili mi arıyosun enayi avında mısın tam anlayamadım
Yoo tanışıyorum işte flört
Sanki biraz enayi avı gibi geldi bana
Ne alaka ya güzel bir kızla buluşuyor yani kahve yemek hesabı yapıyorsa buluşmasın.
Gel sana kahvede oralet ısmarlim o zaman
Ayıp etmişler. Buluşmak isteyen hesabı ödemeli.
Yani onlar buluşmak istiyor ama hesaba gelince alman yaptılar biriyle Pzt yine buluşacağız mesela bakalım ne yapacak? Ben alman ödeyen erkeğe yükselemiyorum yani. Benle bedavaya takılmaya çalışıyor gibi geliyor.
Kesenin ağzını açmalılar diyorsun 😃
Yani evet düşünsene hem yakınlaşmak isteyecek hem bir çiçek kahve bile almayacak. Olmaz.
Çiçek bende almıyorum. Çiçeğe çiçek alınmaz. Ama kahve konusunu ayıp etmiş. Davet ettiyse misafir sayılırsın misafirin de yediğinin içtiğinin hesabı yapılmaz.
Yani bence de öyle şöyle ben hep elimi cüzdanıma atıyorum ama çoğu erkek karşı çıkmıyor. Hani ben öderim demiyor yani kendininkini ödüyor hoşlanmasına rağmen.
Neyse bakalım biriyle yarın yine buluşuyoruz belki bu sefer der ben ödeyim.
😂 Bence sen takıldığın ortamı değiştir.
Bir günde 3 erkekle buluşmak mı vay be
hesabı ödeyen çocuğa bir güzellik yap da bir kere çaksın sana.
Erkekler neden hep para avcılarıyla karşılaşıyor acaba
bu yorunu tuttum
Niye la erkekler seni doyurmak için mi çalışıyor. hesabı ödeyen senin nasıl yiyici olduğunu anlamamış diğer ikisini tebrik ederim.
3 erkekle buluşmak nedir ya 😂
Bizdemi sorun var yıksa sizin denk gelmiyorsunuz saat aldım 3500 falan daha niceleri bunun gibi siz bence doğru insana denk gelemiyorsunuz
Hesabı ödemek istediğin de kavga çıkıyordu bunu görünce tuhaf hissettim😂
Hak edenler ile görüşmeye devam
Seni bir * hayatın erkeklerin önüne ör. ospu olursun
Maalesef cimri cok yaa bi. çay ısmarlamaya aciz ben kolay kolsy buluşmuyorm o yüzdem
Sana çay degıl küp şeker ısmarlamam
4. Olarakta beni finansal kölen yap adımını atınca bile para atıyım :)
grubal enfeksiyona kapılmayasın dikkat et...
Bunu sen belki de cimrilik olarak görüyorsundur fakat bu cimrilik değil bu şey ince düşünmek oluyor üç beş TL fazla vermek kismeye dokunmaz ama karşı tarafın belki gururuna dokunabilir...