Dün 3 erkekle buluştum, sadece biri hesabı ödedi. Niye hep cimri erkek buluyorum?

Ya dün mesela 3 erkekle buluştum. 3 ü de 30 yaşlarında çalışıyor maddi durumları var ama sadece biri mesela hesabı ödedi diğer ikisi alman yaptı ama 3 ü de benden baya hoşlandı ve görüşmek istiyor özellikle o hesabı ödemeyenler acayip iltifatlar vs haftaya görüşelimler filan. Yani şunu demek istiyorum. Madem hoşlandın bi hediye çiçek al bi hesap öde niye sadece lafta ilgileri? Benim önceki flört ve sevgililerimde de hep genel sorun buydu baksan adam 7/24 yazıyor görüşmek istiyor ama buluşunca bir kahvemi bile ödemek istemiyor yani. Bu cimrilik değil mi?

Dün 3 erkekle buluştum, sadece biri hesabı ödedi. Niye hep cimri erkek buluyorum?
Cevapla