Sevgilim Instagram'da defalarca uyarmama rağmen kızları takip ettiği için ayrıldım, çok özlüyorum. Yazsam mı?

Arkadaşlar sevgilim ınstagram'da kız takip ediyordu takip isteklerine karşılık veriyordu ve ben bu konuda defalarca uyardim eski sevgilimden bu yüzden ayrıldım güven problemim var 1 hafta önce ayrılalım dedim ben sana değer veriyorum gereksiz şeyleri takma kafana falan dedi birlikteyken mutlu olduğumuz daha önemli falan dedi 2 gün ikna etmeye çalıştı 3. Gün pes etti hala ınstagramda takiplesiyorz cikarmamis beni e tabi kizlari da ( ona göre çok saçma geliyormus bu tarz şeyler konuşmadığımi biliosun dedi.. ) zaten bir keresinde aniden buluşmada Instagram dmleri acarmisin dedim 2 gün içinde yazıları gösterdi en usttekileri işte kız yoktu.. sizce napsam nasılsın diye yazsammi bir hafta oldu ayrılalı ama çok ozluyorum ve depresyona girdim çok kötüyüm sabahtan geceye kadar uyuyirum yemek yemiyorum:( ben ayrıldım yazayimmi sizce nasılsın diye
Güncellemeler
+1 yıl
Yani ben mesela ayrılalım dedim iki gün peşimden koştu yazdı falan öyle hemen kestirip atmadı 3. Gün peki dedi çok özlüyorum ama
Güncellemeler
+1 yıl
En son ayrılığı kabul etti bende dedim hayatına birimi girdi hayır tabiki sacmalama dedi anladım yazdım kaldı öyle
Güncellemeler
+1 yıl
Ay çok özlüyorum ya takiplestigi kızın biri de nişanlı fotoları var zaten ah niye takip atıyorsun ki :/
Sevgilim Instagram'da defalarca uyarmama rağmen kızları takip ettiği için ayrıldım, çok özlüyorum. Yazsam mı?
Cevapla