+1 yılSen hayatındayken hala başkalarını eklemesi arandığı anlamına gelir. Bu da aldatmaya giriyor, sana sadık olmayan birisini hayatında tutma. Onun sana saygısı yokmuş o belli de senin hiç mi kendine saygın yok?
21 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız yazmicam zaten vazgeçtim
En İyi Cevaplar
+1 yılMoralinin bozulması evet normal bi süre de öyle gidecek ama kesinlikle mesaj atma. Bu kadar kızı takip etmesi normal değil. Sevgilisi varken o kadar kızı takip etmekte saçma, seven insan karşısındakinin rahatsız olduğu bi durumu düzeltmeye çalışır. Kendine odaklan bu süreçte.
120 Yorumla
Soran+1 yılPeki takipten çıkayım mi onu numarsini falan sileyim mi o çıkmamış takipten yoksa bir ay kadar bekleyeyim mi
- +1 yıl
Birkaç hafta durabilir ondan sonra takipten çıkıp silebilirsin. Ama şu an onun varlığı seni kötü etkiliyorsa çıkart. Ne düşünürse düşünsün
Soran+1 yılValla umursamıyorum şu an bugün biraz daha uzaklaştım özlemiyorum pek fazla
Soran+1 yılAma merak ediyorum işte napio falan diye kimle falan diye :(
- +1 yıl
İşte o duygu kızları bitiriyor, dursun takipte o zaman. Sen yeter artık yüzünü bile görmek istemiyorum moduna geçince çıkartırsın.
Soran+1 yılDursun biraz daha bir ay olduktan sonra silerim az kaldı o moda girmeye zaten
- +1 yıl
az kaldıysa güzel
Soran+1 yılEvet kesinlikle değer görmediğim kişiyle işim olmaz çünkü
- +1 yıl
gereksiz insanlara efor sarfetmeye gerekte yok
Soran+1 yılEvet yoramam kendimi
Soran+1 yılbulustuktan sonra beni eve bırakırken kendi evine gittikten sonraki yolda story atmış evime çok yakın olan yerde başka kız mı buldu burdan anlamadım
Soran+1 yıl?
- +1 yıl
ne hikayesi
Soran+1 yılNasıl anlamaodm
- +1 yıl
story'e ne attıki başka kızdan şüpheleniyorsun
Soran+1 yılYok yazmicam zaten vazgeçtim de bulustuktan sonra beni eve bırakırken kendi evine gittikten sonraki yolda story atmış. evime çok yakın olan yerde story attı ya başka semtte oturuyor o bu semte gelmez yani o saatte gece gelmiş story atmış o yolda onu soruyorum acaba oturduğum yerden birinimi buldu diye storyde kızla ilgili bişi yoktu yolu çekmiş saati koymus
- +1 yıl
öylesine atmıştır
Soran+1 yılburada ne işi varki bana çok yakın o yol yani 10-15 dk yuruyerek
- +1 yıl
orasını sen bileceksin artık
Soran+1 yılBilmiom işte :(
+1 yılEn doğrusunu yapmışsın sürekli kız takip eden mesaj atan birisi doğru düzgün kaliteli birisi değildir gözleri dışarıda da fıldır fıldır gezer. Yaa sende onun gibi olacaksın ya da ayrılacaksın kendini üzmene değmez bırak gitsin.
32 Yorumla
Soran+1 yılEvet kesinlikle öyle..
Soran+1 yılYazcm
+1 yılYazma. Sen haklı olarak ayrilmissin o da senin arkandan koşmamış sana yazmamış o takip ettiği kızları takip etmeye devam ediyor. Haketmiş
211 Yorumla
Soran+1 yılİki gün direndi üçüncü gün peki dedi
- +1 yıl
Üzülme, her şey olacağına varır. Tam umudunu keserken belki sana geri döner takipçilerini çıkartır, ya da ondan daha iyi birisi karşına çıkar aşık olursun🌺 Takipçilerini sana tercih eden biri için üzülmeye değmez. İstersen konusabiliriz bu arada ☺️
Soran+1 yıl:( ya nasılsın yazmak istiyorum sadece başka bişi değil barışalım mi falan değil sadece NASILSIN :( .. başkalarıyla konuşuyorum ama onun gibi değiller aklım onda
Soran+1 yılYazsam nolurk
- +1 yıl
Nasılsın diye yazmak zaten barışalım yazmak demek oluyor😅
Soran+1 yıl:(( yazdım valla cevap verdi 🤣
- +1 yıl
Ne dedi😅
- +1 yıl
Hala takipleşmeye devam ediyor mu
Soran+1 yılİyi sen nasılsın falan dedi dün bakmıştım en son gündüz var öyle gözüme batan kisiler bir kaç kişi
Soran+1 yılYa bende bir sürü erkekle takiplestim 10 a yakın bende onları cikarmasam bu sefer yaziolarrr
- +1 yıl
Sen de takipleş o zaman yazsınlar 😅 O çıkarmıyorsa sen de çıkarma zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılSiz haklısınız bence
10 Yorumla Tm da deki , kim sevgilsinin bu hareketine musade eder. Sozkonusu tanimadigin baska kizlar, cokmu ihtiyiacin varda takipesiyosun. Yani yazmamani tavsiye ederim. yazarsa yüz bulur. Yarin baska kiza bakar derki seninle mutluyum. Gah skt* git ka*hpe diyip yapistirican suratina. Neyse yazma yüz bulmasin. Bekle 1-2 gun bakalim ne olcak
147 Yorumla
Soran+1 yılYok yazmicam zaten vazgeçtim de bulustuktan sonra beni eve bırakırken kendi evine gittikten sonraki yolda story atmış evime çok yakın olan yerde başka kız mı buldu burdan anlamadım
Soran+1 yıl?
Soran+1 yılAyrılalı 7-8 gün oldu yalnız
Soran+1 yılO günden beri konusmuyrouz sadece ben ilk ayrılalım dediğimde iki gün direndi 3. Gün pes etti
- +1 yıl
Benim bir arkadas yani arkadas degilde tanidik, sevgilisiyle konustuktan sonra baska bir kizla konustu ve sunlari dedi"-hayir kızım manyakmisin işim vardi maça gittik simdi arayabildim seni " dedi. Yani isini saglama al. Keske bu devirde insanlara biraz daha rahatca guvenebilsek
Soran+1 yıltamam da bulustuktan sonra beni eve bırakırken kendi evine gittikten sonraki yolda story atmış evime çok yakın olan yerde başka kız mı buldu burdan anlamadım
- +1 yıl
Sen ne kadar usteledin ayrilalim diye. Seven adam ayrilir ama gercekten seviyorsa unutmaz 3-5 gune neki, en az 1 sene unutmaz. Ben lisedeki sevdigim kizi sevgili olmadigim halde hala daha derinlerde bir yerde bicak gibi saplaniyor bana o duygu. Gerci benimki biraz tramvatikti. Kiza acilamamistim 3 sene boyunca sonra kiz opurusken yakalandi atildi okuldan. Bazi fotolari var bende sevgilisi ile uygun olmayan. Belki bu fotolar olmasa daha kolay unutucaktim. Neyse konu cok dagildi
Soran+1 yılBen 2-3 gün usteledim işte ayrilalim dedim soğuk davrandım mesajlarda o da 3. Gün tamam dedi
Soran+1 yıl3 aylık iliskiydi ne bileym valla ya işte bilmiyorum burada ne işi vardı ki bide bildiğim yolu story çekmiş hani az ilerde de story atabilirdi evinin caddesinde sokağında
Soran+1 yılInstagram'da kızlarla takiplesiyordu kızlar buna takip atıyor tanımadığı yani bu da geri dönüş takip yapiyodu 2-3 kere uyardım en sonda ayrıldım rahatsiz olduğumu bilerek yaptı yani tamam böyle şeyleri sevmedgini söyledi ama elalemin kaşarı sevgilinden de önemli olmaz ya
Soran+1 yılBide saçımı boyatmistim son buluşmada yakışmamış dedi dedim insan yakışmış der yaaa gülerek dedim de kırılmıştm yani... Ama yakışmamış ki diye güldü
- +1 yıl
Yaw yerim oyle işi, bak burada yakismamis derken ciddimi dedi dalgami gecti, bende dalga gecerim kiz arkadaslarimla , bu ikimizin arasinda oldugu icin skntı etmezler. Ama bu instadaki kizlar meselesi araya 3. Kisinin girme ihtimalini doguruyor. Tanimadigi kixlari ne diye ekliyorki, madem ekledin gt yapma. Hic eklememesi lazm. O seni sevmiyor bence, senin ona olan ilgin , onun hosuna gidiyor simdide baska kiz bulmustur, dm den yazar birine bulusur al sana sevgili. Çok dandik bir devir ve , ne kdr kolay sevgili olmk
Soran+1 yılGülerek dedi işte .. instadaki kızlar konusunda da ben dedim ona ben bir erkeğe takip atsam ya o bana ya ben ona yazarım dedi ki benim niyetim öyle değil işte dedi e dedim senin niyetin öyle deildir onun niyeti öyledir onlarin niyeti beni ilgilendirmiyor ben kendime bakarim dedi... Ama bu story olayı kafami karıştırdı 10-15 yürüme mesafemde bide biliyorum orayı hani o yoldan gittiğini falan orayı niye attı acaba
Soran+1 yılBana gönderme dimi ben de öyle düşünüyorum ben yazayım diye belki de 🤣yok kendime odaklandım zaten artık
Soran+1 yılYok takmıyorum artık sadece bu story olayı kafami karistirmisti
Soran+1 yılEvet yazarsa benimdir zaten bir ay içinde yazmazsa takipten falan cikcam numarasını silcem
Soran+1 yıl🤣🤣🤣🤣hahaha yaaa 30 gün kuralı diye bişi varmış onu yapıyorum işte
- +1 yıl
Yaw ne kurali hicbirine inanma , okuma onlari her insan baska baska seyler dusunuyor. Ben kizin valizlerini tasimistim sevgilisi ile tatile giderken. Of off hatirlatma. Bana Şu an yazsa deseki gel yanima seni seviyorum basar giderim. İnstadan takiplesiyoruz zatn. Ama bilmiyorki ben onu nasil sevdim. Artk yazma bu konu hakkinda bisey
Soran+1 yılYa evet kurala gerek yok da bir umut işte
Soran+1 yılSeviyorum ama sevgim bitmek üzere alışmistim sadece..
Soran+1 yılErkek kankam vardı ama bunun yüzünden küstü bana bulusmadim kankamla diye
Soran+1 yıl23 olcam ya yaş yanlis vlla o kankam engellemiş beni ulaşamıyorum aman
Soran+1 yılBasbaya erkek kankam engelledi beni
Soran+1 yılHayır bosum bişi yapmiom
Soran+1 yılLise
Soran+1 yılAttım zaten geçmiş olsun
Soran+1 yılKafamda bitirmeye başladım. Valla bu sefer tedbirli olucam eğer mesaj atarsa benimde şartlarım olacak saygı duyacak yani bana
+1 yılSevgililik… en güzel duygu istediğin zaman ayrıl istediğin zaman barış istediğin zaman sev istediğin zaman özle istediğin zaman özgür ol seni bağlayan tutan bişey yok ama EVLİLİK 😱😰
19 Yorumla
Soran+1 yılEvlilikte biraz daha alttan almak gerekir :( tabi ama evlilik hicteyse ciddi
- +1 yıl
Ciddi olması inan bir anlam ifade etmiyor duygu saygı bitmişse ha sevgilisin ha evli farkı yok
Soran+1 yılÇok doğru tabi orası öyle siz o durumdasınız galiba Allah yardımcınız olsun
- +1 yıl
Ben evliyim kötü zamanlar geçirdim şimdi düzeldiğini hissediyorum bakalım gözlemliyorum
Soran+1 yılDaha iyi olur inşallah
- +1 yıl
Ben çaba verdikçe olacaksa hiç olmamalı
Soran+1 yılZaten öyle karşılıksız çaba olmuyor biliyorum
- +1 yıl
Evlimisin
Soran+1 yılHayır
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Sevgilisi olan bir adam neden tanımadığı kadınları takip eder ki arayış içinde demek ki sal gitsin yazma
213 Yorumla
Soran+1 yılKararı verdim yazmicam Peki takipten çıkayım mi onu numarsini falan sileyim mi o çıkmamış takipten yoksa bir ay kadar bekleyeyim mi
Soran+1 yılUnutmaya kararlıyım tabiki ama hislerimin tamamen bitmesini bekliyorum yoksa fake hesaptan bakcam ikide bi biliyorum
Soran+1 yılEvet insanlar ne acılar çekiyor doğru.. bende şu var bide onunla buluştuğumuzda ki giydiğim kıyafeti taktigim çantayı kullandığım parfümü kullanamıyorum kıyamıyorum bunu nasıl aşcam asıl sorun bu
Soran+1 yıl3 aylık ilişki :( ya en sevmediğim huyum bu benim kolay bağlanmak alışmak.. tabiki hayat devam ediyor ben şu an çalışmıyorum bir uğraşım yok diye böyleyim belki de
Soran+1 yılAynen o yüzden zaten :( haklısınız
Soran+1 yılAminnnnn inşallah
Soran+1 yılbulustuktan sonra beni eve bırakırken kendi evine gittikten sonraki yolda story atmış evime çok yakın olan yerde başka kız mı buldu burdan anlamadım
Soran+1 yıl?
+1 yılAynı kitabı 2. Defa okuduğunda sonuç değişmezz barışma
124 Yorumla
Soran+1 yılbulustuktan sonra beni eve bırakırken kendi evine gittikten sonraki yolda story atmış evime çok yakın olan yerde başka kız mı buldu burdan anlamadım
Soran+1 yıl?
- +1 yıl
Yani ayrılman gerekirsen neden hala çabalıyorsun? Bulunmaz hint kumaşı mı
Soran+1 yılAyrıldık zaten ama bunu görünce neden ki dedim ya
- +1 yıl
Kimse 2. Şansı haketmiyor onu demek istedim
Soran+1 yılAnladım evet doğru
- +1 yıl
O mantık işte yeni kişilere şans ver
Soran+1 yılSadece şey düşündm hani hangi amaçla attı ki ben yazarım diyemi acaba
- +1 yıl
Veya senin kıskanacağını bildiği için bilerek yapmıştır veya gerçekten biri vardır
Soran+1 yılşu an hayatıma yeni birini alırsam bir nevi yara bandı olur o yüzden olmaz
- +1 yıl
O mantıkla düşünme asla.
Soran+1 yılŞöyleki story attığı yer bana Yürüyerek 10-15 dk yakınlıkta hani videoyu az ilerde ya da evine yaklastigindada cekebilirdi
- +1 yıl
Veya seni eve bırakınca birisi görsün diye de atmıştır konum da yazıyor muydu
Soran+1 yılYok konum yazmıyordu saat yazıyordu
- +1 yıl
Hımm boş ver unut gitsin
Soran+1 yılTamam
- +1 yıl
Bana yaz
Soran+1 yılNe icin
- +1 yıl
Sıkıntıdan
Soran+1 yılCevap
- +1 yıl
Yok
Soran+1 yılNe yok
- +1 yıl
Sonu
Soran+1 yılİyii
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence barışma senin özgüvenini kendine olan özsaygını bitirmene sebep olmuş başka kızları takip ediyorsa zaten seni yetersiz görmüş neden seni bu kadar aşağı çeken biriyle olmak istiyorsun ki hala onunla olmaya devam ettikçe hep acabalarla yaşayacaksın bende bu kadar kendini aciz ve küçük düşürme sen değerlisin unutma bunu
14 Yorumla
Soran+1 yılYok yazmicam vazgeçtim.. aynen öyle tabiki uğraşamam onla ciddi ilişki adamı değil belli oldu çünkü
Cevap sahibi+1 yılYa düşünsene evlendiniz çocuk oldu bu hala böyle kanser eder seni mantıklı ol davran seni mutlu edecek biri olması gerekirken ömrün böyle bi Abaza ile geçebilirdi
Soran+1 yılAllah korusun vallaa çok kötü kafayı yedirtirdii
Soran+1 yılbulustuktan sonra beni eve bırakırken kendi evine gittikten sonraki yolda story atmış evime çok yakın olan yerde başka kız mı buldu burdan anlamadım
Aşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı. Yazma benim sevgilimde oyle yapmisti. Keske o gun bitirseydim diyorum. Sakn yazma sakn
11 Yorumla
Soran+1 yılYok yazmicam vazgeçtim zaten
bile bile mutsuzluğu seçme
sigara gibi bırakırsın zamanla geçer acısı17 Yorumla
Soran+1 yılPeki takipten çıkayım mi onu numarsini falan sileyim mi o çıkmamış takipten yoksa bir ay kadar bekleyeyim mi
Soran+1 yılDimi en iyisi ama aklımdan çıkana kadar dursun bence :( sonra fake hesaptan bakcam hep
Soran+1 yılHaklısınız
Soran+1 yılBide onunla buluşmaya giderken ki kıyafetlerimi giymeye falan kıyamıyorum :(( offfffffff
Soran+1 yılYazcam ya
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvet bak doğru demiş genç: sen, senin yanındayken nasıl ve ne hissettiriyor? Buna odaklan.
14 Yorumla
Soran+1 yılAma sosyal medya da önemli.. kızlarla takiplesmek ne demek
- +1 yıl
Bunu emin ol, herkes yapıyor. Çünkü sosyal varlığız.
Soran+1 yılValla yorumlarda erkekler öyle demiyor
- +1 yıl
Herkes çeşitli sebeplerle yapıyor
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Saçmalama. onurlu ol. Sana saygısı ve sevgisi olsaydı yapmazdı. Unutmaya çalış
117 Yorumla
Soran+1 yılÖyle şeyleri çocukça buluyormus falan dedi
Soran+1 yıl😓😓😓😓
Soran+1 yılÇok özlüyorum sabahtan geceye kadar uyuyirum :(
Soran+1 yılGerçekten degil
Soran+1 yılEvet ya onlarla bulusmadigindan eminim çünkü hep konuşuyorduk yani kızın yanında naisl mesaj atcak lavaboya gider atar diceksinz şimdi ama ben bilerek o yazdıktan 10 dk sonra yazıyordum yarım saatte bir bir saate bir WC mi gitcek
Soran+1 yılNasılsın diye yazasim var sadece
Soran+1 yılSonuçta ben ayrıldım hani o ayrılsa yazmazdim ama ben ayrıldım. Tabi o hatalı ama ayrılalım dedim iki gün yazdı mesaj attı bana 3. Gün tamam dedi
Soran+1 yılUyumaya caliscam :(( ama bu uazdikalrima cevap verseniz keske
Soran+1 yıl😞😞😞😞😞evet😞😞😞😞
Soran+1 yılbulustuktan sonra beni eve bırakırken kendi evine gittikten sonraki yolda story atmış evime çok yakın olan yerde başka kız mı buldu burdan anlamadım
Soran+1 yıl?
+1 yılyazma. başka bir erkeğe yaz ama ona yazma. daha çok üzülürsün
113 Yorumla
Soran+1 yılÇok özlüyorum çok kötü oldum ya :(
- +1 yıl
Normal bu. ama biraz zaman ver kendine lütfen yazma. hep böyle sürmeyecek.
Soran+1 yıl😞😞😞😞😞😞off offfffffff
- +1 yıl
öğrencimisin , çalışıyormusun , hangi şehirdesin?
Soran+1 yılşu an boşum İstanbul'dayım hep evdeyim
- +1 yıl
konuşacak arkadaş istersen bana yazabilirsin. yalnız bırakmam seni
- +1 yıl
olmaz mı. kendi başına kalırsan yazmadan duramazsın.
Soran+1 yılYok teşekkürler
- +1 yıl
rica ederim. inş. mutlu olursun. ama yazma lütfen
Soran+1 yılİnşallah teşekkür ederim
- +1 yıl
Söz ver yazmayacağına :)
Soran+1 yılSöz inşallah
- +1 yıl
:) sevindim. bir enstruman çalmayı öğrenmelisin
Gizli Üye(30-35)+1 yılSakın yazma çünkü eğer yazarsan yaptığı şeyin yanlış oldugunu anlamaz senin de bunlara göz yumacağını düşünür. Karar senin
26 Yorumla
Soran+1 yılYok yazmicam vazgeçtim evet bu sefer beni ezecek hep kendini yüksekten görecek zaten öyle görüyor da yazarsam daha kötü olur yazmicam tabi
Cevap sahibi+1 yılAynen kendi degerini bil ezdirme kendini. bulunmaz hint kuması degil baskasi mi yok
Soran+1 yılÇok doğru valla ama başkaları varda evlenilecek adam kalmadı
Cevap sahibi+1 yılEvlenilecek adam kalmadıysa evlenmemek çok daha iyi.
Soran+1 yılÖyle tabi
Soran+1 yılbulustuktan sonra beni eve bırakırken kendi evine gittikten sonraki yolda story atmış evime çok yakın olan yerde başka kız mı buldu burdan anlamadım
+1 yılbence yazmamalisin cunku bazi seylerden sen rahatsiz olmadan rahatsiz olmasi gerekirdi erkek arkadasimin rahatsiz olacagi bir seyi yapmam mesela o da ayni sekilde bilir cunku ben rahatsiz olurum seviyorsa gelir sevmiyorsa yazmaz cok basit
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet bunu bildiği halde böyle yapması bana koydu zaten ayrıldım sonda
Soran+1 yılYok yazmicam zaten vazgeçtim
- +1 yıl
tebrik ederim sana ait olan seni bulur 🤍
Soran+1 yılİnşallah
Kesinlikle hayır benimde başımdan geçti o yazana kadar yazma sakın zaten seni seviyorsa yazar arar
11 Yorumla
Soran+1 yılPeki takipten çıkayım mi onu numarsini falan sileyim mi o çıkmamış takipten yoksa bir ay kadar bekleyeyim mi
Gizli Üye(30-35)+1 yılSosyal medya olduğundan beri herkes daldan dala.
10 Yorumla
+1 yılyazma o seni gozden cikarmis
11 Yorumla
Soran+1 yılVazgeçtim zaten evet
+1 yılNiye yazacaksın ki sen de başkasını bul
111 Yorumla
Soran+1 yılBirine yeniden kendini anlatmak o kadar zorki :(
- +1 yıl
Seni çok iyi anlıyorum konuşalım gel.. ortak kullanmaya razı mısın
- +1 yıl
Tabii ki birisi var diyemeyecek
Soran+1 yılOrası öyle ama onlarla buluştuğunu düşünmüyorum çünkü mesajlasiyoruz hep dışarı çıktığında kızın yanında naisl mesaj atcak lavaboya gider diceksin yarım saate bir, bir saatte bir lavaboya mi gitcek
- +1 yıl
Takıntı haline getirmiş sin bunu sen.. engelle gitsin uğraşma boşuna takma kafana öyle unut gitsin
Soran+1 yılHani sadece nasılsın yazmak istiyorum devamını getirirse getirir ama nasılsın yazasim var
- +1 yıl
Gel bunu aramızda konuşalım seninle
Soran+1 yılBen çok çabuk :( bağlanıyorum
- +1 yıl
Farkındayım canım çok duygusalsın Yaz bana konuşalım
Soran+1 yılBildirim gelmiyor yazamma
- +1 yıl
Gizlidesin
Aynısı. Yazsana bana
12 Yorumla
Soran+1 yılNeyi
Gizli Üye(25-29)+1 yılSorunlusunuz siz çocuk musun güven problemin varsa kimseyle birlikte olma
10 Yorumla
+1 yılYaz gitsin beee ne olacak
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Neden yazcan ki
120 Yorumla
Soran+1 yılYazmicam ya vazgeçtim
Soran+1 yıl🤣🤣🤣yok istememm
Soran+1 yılOylee gfhfhf
Soran+1 yılYok ya
Soran+1 yılKafa dinlemek gerek bir süre
Soran+1 yılYok tabi 🤣
Soran+1 yılValla öyle yaa
Soran+1 yılbulustuktan sonra beni eve bırakırken kendi evine gittikten sonraki yolda story atmış evime çok yakın olan yerde başka kız mı buldu burdan anlamadım
Soran+1 yılNiye orada atmış ki ama geri de ya da ilerde de atabilidi
Soran+1 yılYok yazmam
+1 yılGurursuz musun
11 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ben ayrıldım ztn ki kararımı verdim yazmicam
Aşk İlişkileri konusunda 447 cevap paylaştı. hayır
13 Yorumla
Soran+1 yılPeki takipten çıkayım mi onu numarsini falan sileyim mi o çıkmamış takipten yoksa bir ay kadar bekleyeyim mi
Soran+1 yılbulustuktan sonra beni eve bırakırken kendi evine gittikten sonraki yolda story atmış evime çok yakın olan yerde başka kız mı buldu burdan anlamadım
Uaz gitsın
12 Yorumla
Soran+1 yılHayır
Yazma
17 Yorumla
Soran+1 yılAma çok özlüyorum çok kötü durumdayım
- +1 yıl
Yazarsan herşeyi kabuk etmek zorunda kalırsın
Soran+1 yılAma onun istediklerini yapmicam bundan sonra zaten yani şöyle diyeyim nasılsın yazcam sadece devam ederse konuyu açarsa barışmak için adım atarsa benim de şartım olcak tabi dicemki ben sana karismicam ama o şeyi de yapmicam ( cinsel bir şey)
- +1 yıl
O zor
Soran+1 yılNey zor ki
- +1 yıl
Senin isteklerin
Soran+1 yılE o zaman tamamen biter zaten ya şöyle ki ben barışalım mi diye yazmicam zaten sadece nasılsın diye yazcam yani
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılTükürdüğünü yalayacaksan yaz bekleme.
00 Yorumla
+1 yılHadi tükürüğünü yala şimdi
00 YorumlaBelkide sekse açtır
034 Yorumla
Soran+1 yılDeğil
Soran+1 yılŞimdi ayrıyız zaten şu an bunu yapmam bişi ifade etmez ki sevdigine emin olamıyorum işte sözde seviyor evet ama ne bilim bazen eminim güveniyorum bazen suphe
Soran+1 yılŞöyle ki karisilmasini sevmiyormis kendisine hesabı açıktı herkese gizle dedim gizlemisti ama dün baktim açmış gene :( ayrıyız diye ya da belki ben görür yazarım diye mi yaptı bilmirom
Soran+1 yılBana en son gına geldi dedim ayrılalım iki gün mesaj attı işte sırf takip edenlere dönüyorum diye niye böyle yapiosn diye falan dedim ben bir erkeğe takip atsam oda bana geri dönse ya o bana ya ben ona yazarım dedi benim niyetim öyle değil işte falan dedimm senin niyetin öyle değildir ama onun öyledir dedi onun niyeti beni ilgilendirmiyor
Soran+1 yılBen sana değer veriyorum Srni istiyorum falan dedi iki gün 3. Gün pes etti tamam ayrılalım dedi :( ben yüz vermedm diye o da
Soran+1 yılAma dedim ya ayrıldık sonuçta şimdi fake hesapla denesem ne denemesem ne.. ben zaten bir keresinde aniden telefonunda dmleri aç dedim ınstagram mesajlarını ilk ve son olsun ama tamammi dedi sevmiyorum öyle şeyleri dedi tamam dedim açtı en usttekileri gördüm iki gün içindekileri kız yoktu hiç
Soran+1 yılUnutmam imkansız çünkü bir uğraşım meşgalem yok çalışmıyorum full evdeyim
Soran+1 yılSadece nasılsin diye yazasim var ama işte cepte görür sonra diye tutuyorum kendimi
Soran+1 yılBakcam yarın evet kursa gitmeyi düşünüyorum ise de girmeyi düşünüyorum
Soran+1 yılBu dediklerim size inandırıcı gelmedi dimi.. nasılsin falan da yazmiyim hiç e takipten çıkmadı hala instada bende çıkmadm gerçi takip konularını takmıyor... Sosyal medyayi takma demişti
Soran+1 yılDimii bende öyleyim ya bütün erkekleri çıkarmıştım tanımadığım :(
Soran+1 yılEvet kesinlikle ya da aşkı bilmiyor.. bide bana ergence bunlar diodu
Soran+1 yılValla cepte görürse kendi bilir.. bu devirde evlenilcek kızı bulmuş bunuyor salaq vlla benim hayatıma biri girerse çıkartmayı düşünüyorum şimdi öyle Dursun story atıyorum bol bol kendimi izlesin beni
Soran+1 yıl3 aylık ilişkide ama ben ayrılalım diyince tamam da diyebilirdi direkt..
Soran+1 yılBidr ben yüz vermedim o 2-3 günde nasılsın dedi iyiyim dedim mesela
Soran+1 yılSoguktum baya
Soran+1 yılAynen öyle yapıyorum
Soran+1 yılKızlar buna takip atiomus bu da geri takip yapiomus işte bende anlamadım elalemin ırısbılari için sevgilisinin düşüncesini onemsemio.. bu arada yazmicam vazgeçtim
Soran+1 yılKendi bilir
Soran+1 yılİnşallah evet illaki
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer