Her gün bir çocuk sevdim şarkısını dinliyorum hayattan bir umudum kalmadı?

Ailem varda yok arkadaşım yok olduysada unutulduk ben onları arkadaş saymam 20 yaşına geldim yakışıklı ve 185+ olmadığım için kız arkadaşımda yok biliyoruz yani kızlar tipe bakmıyoruz demeyin bari neyse hiç sevilmedim ben hocam sevdiysekte sonu hüsranla sonuçlandı. Neyse depresyon hapları kullanıyorum duygularımı kaybettim gibi bişi saçma sapan takıntılarım var bu elimde değil hastalık oldu boyumu çok kısa tipimi çok kötü görmeye başladım. Hayattan zevk almıyorum ve tahminimce çoğu kişi özgüvenli ol kendini geliştir falan diyecek lütfen öyle yorumlar yapmayın ben hiç sevilmedim cidden sevilmedim ve takıntı hastalığı başladı neyse intihar etmek mantıklı mı?
Her gün bir çocuk sevdim şarkısını dinliyorum hayattan bir umudum kalmadı?
Cevapla