Cepte görüyorsa, artık yazmasam, aramasam beni düşünür mü?

Birini platonik sevdim hep peşinden koştum mesaj attım ilgilendim ama o hiçbir zaman yazmadı sadece benim yazmamla görüştük beni umursamıyordu farkındaydım ama vazgeçemiyordum işte. Şimdi hiç konuşmuyoruz 10 gündür falan hiç yazmıyorum. Sizce yazmasam bu kız neden yazmiyo der mi? Çünkü beni cepte görüyodu ya artik yazmasam aramasam dusunur mu?

Cepte görüyorsa, artık yazmasam, aramasam beni düşünür mü?
Cevapla