Siz 98 lisiniz, o 94 lü🙄🙄
Arkadaslar asla büyük konuşmayın. Söyleyeceklerim bu kadar.
Siz 98 lisiniz, o 94 lü🙄🙄
Arkadaslar asla büyük konuşmayın. Söyleyeceklerim bu kadar.
Sevgili olurum aslada garipsemem kendine güvenen biriyimdir her zaman. Okulada hocama aşık olmuslugum var. Kendimden büyüklere ilgim her zaman vardı. Ancak bu durum ilerde sorun olacak mesela statü farkı varsa erkekler açısından olumsuz oluyor, bunun yanında erkekte maddi durum iyiyse sorun yok ama kadının maddiyati iyiyse sorun oluyor. Yani kısa vadede herkes mutlu uzun vade de herkes mutsuz
Cevap
19Cevap
Benim ilişkilerim genelde benden büyükler ile oldu. Çok güzel yanları var ama sonu hep kötü bitiyor
Nasıl bitiyor örneğin
O yaşlarda olabilir de. Benim yaşımdan dolayı sanmıyorum. Olsa bile Ciddi bişey düşünmem yani, gelip geçicidir o.
Çok fazla değilki
Keşke olsa, bırak düşünmeyi çoğu atlar burada 🤗
sende durumlar nasıl
olurum , olgun iyidir
Olurum cinsellik icin tabi
Olabilir ama çok güzel olması lazım
Oha eşim 3 yaş büyük 😂
Sorun oluyor mu
Davranis, enerji, cinsellik, bakış açısı vs
Olurum.
Olurum çünkü büyük seviyorum
Kriterlerimi sağlıyorsa neden olmasın
Fark etmez 90 da olur
Evlendim bile
nişanlım benden 5 yaş büyük?
Olurum
sekiz yaş büyük birsevgilim var
oluruz
Olurdum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?