Kusura bakmayın sizi görünce her şey gibi kelimeler de anlamını yitirdi. Güzelliğiniz karşısında dilimden rastgele dökülen bu kelimeler aslında size duyduğum derin aşkın bir göstergesi deyip iyice aklını bulandır kızın kfjdjxjdjd
Sen şunu de bakalım bu kızı gerçekten çok seviyor musun duyguların dan emin ol ona göre açıl eğer kız sana gönül bağlarsa sende o zaman vazgeçip terk edersen hoş olmaz
Umarım senin ve seni seven kız karşına çıkar 😊 benim de var bi türlü söylemedim söylesem aslında anlaybilir de ama orasindan emin değilim çünkü kız beni tanımıyor onun için yanlış anlar mı diye çekiniyor um
Ama ben o erkekler gibi değilim, siz kızlar da önce şu önyargı ile yaklaşmayı içinizden atın hayatım boyunca hep reddedildim bedensel yürüme engelliyim diye hemde yabancı kızlar sizden daha saygılı karşısında ki insanı hiç geri çevirmiyor Türk kızları yüzünden aşık olmak zor geldi artık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
“Pryvit ty meni podobayeshsya” de elinle kalp işareti yap bir de hafif bir gülümseme tamamdır sjsj khay zhyve ukrayina 😬
Sen Rusça nereden biliyorsun abla 😄🤔
Arkadaşıma sordum sjdj
Ama yaşını bilmiyorum ya büyükse benden 😄🙁
Öyle detaylara takılmayınız
Öyle detaylara takılmasam şu an da 40 yaşında sevgilim olurdu herhalde 😄🤷♂️
Sormadan öğrenemezsin kuzuş korkuyorsan hiç yaklaşma
Korkmak değil de aşktan uzaklaştıranlar yüzünden yaklaşmayacağım öylesine sordum zaten yorumların ve önerilerin için teşekkürler abla 😟😊
Bence gidip konuşmayı dene.. seni seviyorum falan de.. karşı9lık alamazsan da boş ver dünyanın sonu gelmez. ama mutlaka duygularını söyle açıl
Gözlerim gözlerinin gözlediği yolları gözlemeseydi gözlerinle gözlerim nasıl göz göze gelirdi güzel gözlü Slav kızım de yarın nikah masasındasınız 😄
Bunu söylersem direkt sapık zanneder 😄😄
Anlamaz ki garibim jxjdjxjd
Anlamadim pardon der 😄
Kusura bakmayın sizi görünce her şey gibi kelimeler de anlamını yitirdi. Güzelliğiniz karşısında dilimden rastgele dökülen bu kelimeler aslında size duyduğum derin aşkın bir göstergesi deyip iyice aklını bulandır kızın kfjdjxjdjd
Ama yaşını bilmiyorum ki 😄 ama genç duruyor 🤷♂️
Onu manita olduktan sonra öğrenirsin canım önce bi kalbini fethet kızın 😄
Bence o da reddeder 😄
Olum dene yine de şansını nolcak sankiiii aaaa
Deneyeceğim 😄
Vayy nasıl aşık oldun 😉 umarım mutlu olursun kızla tanış bence ona göre açıl
Soruyu herkesin cevabına baktım valla helal olsun herkes kızı bana yapmak istedi ama o kız bence benim ile olmaz 😂 hem yaşı da benden büyük gibi
Sen şunu de bakalım bu kızı gerçekten çok seviyor musun duyguların dan emin ol ona göre açıl eğer kız sana gönül bağlarsa sende o zaman vazgeçip terk edersen hoş olmaz
Aşık olduğum kızlar sağolsun aşık olmanın ne olduğunu unutturdular sadece hoşlantı duyuyorum güzel olduğu için olmaz yani bu ilişki
Umarım senin ve seni seven kız karşına çıkar 😊 benim de var bi türlü söylemedim söylesem aslında anlaybilir de ama orasindan emin değilim çünkü kız beni tanımıyor onun için yanlış anlar mı diye çekiniyor um
Tanış bence bir yerden başla
Erkekler yolda gördüğü 10 kızdan 9'una aşık oluyor zaten
Ama ben o erkekler gibi değilim, siz kızlar da önce şu önyargı ile yaklaşmayı içinizden atın hayatım boyunca hep reddedildim bedensel yürüme engelliyim diye hemde yabancı kızlar sizden daha saygılı karşısında ki insanı hiç geri çevirmiyor Türk kızları yüzünden aşık olmak zor geldi artık
Ben de suriyeli bir erkege aşık oldm ne yapsakki
Git ve çalışmalara başla önce kendini sevdir sonra açıl red yeme ihtimalin düşük
İnstasını bul yaz suxnfbs
Açılman gerekir yoksa başkası kapar
Git açıl
Ukraynalı erkekler döver seni
git açıl ona TwT
İlk fırsatta iletişime geçmelisin💘