Çeşmede yaşayıp sevgili olmak isteyen var mı acaba burası çok sıkıcı?

çeşmede yaşıyorum. evlenmek istiyorum ama bırak evliliği sevgili bulamıyorum.

kimse kız erkek arkadaş istemiyor tutturmuşlar yalnız yaşama olayı..

Çeşmede yaşayıp sevgili olmak isteyen var mı acaba burası çok sıkıcı?
Cevapla