çeşmede yaşıyorum. evlenmek istiyorum ama bırak evliliği sevgili bulamıyorum.
kimse kız erkek arkadaş istemiyor tutturmuşlar yalnız yaşama olayı..
çeşmede yaşıyorum. evlenmek istiyorum ama bırak evliliği sevgili bulamıyorum.
kimse kız erkek arkadaş istemiyor tutturmuşlar yalnız yaşama olayı..
Çeşmede sürekli yaşamak nasıl bir şey? Ayvalıkta yazlığım var bu aralar çok aklıma takılıyor pılı pırtı toplayıp temelli oraya yerleşmek. Kış ayları nasıl geçiyor?
Anladım. ABD'de küçük bir kasabada 5 sene keyifle yaşamıştım yaparım herhalde ya. Çok pis çekip gidesim var Ayvalığa ya. Bence Çeşme de iyidir insanlara sıkıcı ve monoton gelen bana huzurlu ve sürdürülebilir geliyor genelde.
Sosyal hayatım sıfır. Yapayalnız yaşıyorum ve çok seviyorum böyle yaşamayı. Gezginimdir çok durmam zaten ama durduğum yerde de huzur ve sakinlik severim.
Sağolun
Cevap
20Cevap
Tatil beldesi olduğu içindir. Kışın öyle yerlerde genelde emekliler ve ihtiyarlar kalır
Buradan bulursun zamanla. Sen orada neden yaşıyorsun?
Sana çeşmeden manita buldum hatun müjdemi isterim.
Evet ama tanımıyorum sadece üyenin linkini atarım tanışmak ve eğri mi doğru mu anlamak sana kalmış iş sonra bana sitem etme kötü çıkarsa
Sen çeşme gibi bir yerde sıkılıyorsan ben Yozgat gibi bir yerde ne... yiycem
Sen gel 12 ay boyunca burayı gör
Ben de aksine beni seven bir kadın olsa, gelecekte evlilik yapmak istiyorum. Fakat, gel gör ki, olmayınca olmuyor işte.
En iyisi vitesi boşa almak olacak. 😂
Sevdiğim bir yer sık sık giderim çeşmeye zaten bende İzmir 'deyim
@athenasss benmde pek arkadaşım yok
Yakın sayılırız bende Güzelbahçe de yaşıyorum. İstersen birlikte gezip dolaşabiliriz
Yaşadığın yer emeklilik yeri. Ben bile her sene 1 haftadan fazla kalamıyorum Çeşme de sıkılıyorum bir süre sonra.
Ciddimisin sen? Bulamadinmi gercekten evlenecek birini
Sen o gozlerle bulamiosan dier kizlar ölsün
Mal mulk tapu isterler senden ama
Muğladayım uyar mı
Paşalimanındayım:)
nişanlı görünüyorsun
Yalnızlığa alışıyor insan
Çeşmede olsaydım sizinle evlenirdim
Mutlu oldum, insan kendini anlayan biri ile mutlu olabilir ancak…
Nasıl fizign nasıl
İlla çeşme olması şart mı🥲
Ben gelsem çeşmeye öyle olur mu.
Ciddi misin
Bucadayım uyarmı
İst olmaz mi?
Biz de sanaldan olalim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?