Kimsenin tercih edeceği biri değilim. Yalnızlık mı daha kötü yoksa evlilik mi?

Sayılamayacak denli olumsuz özelliklerim var güzellik ne yazık ki önemli ama benim burnum yüzümde dikkat çekiyor ne yazık ki kötü görünüyor beğenmiyorum estetik de istemiyorum daha başka şeyler de var zaten ne seven ne beğenen oldu 21 yaşıma gireceğim üniversite okuyorum ama kimse beni beğenmeyecek adım kadar eminim buna bu yaşıma kadar kimse istemediyse sevgili olmak babında yani, bu yaştan sonra da kimsenin tercih edeceği biri olamayacağım maalesef. Ne yapmalıyım sizce

Kimsenin tercih edeceği biri değilim. Yalnızlık mı daha kötü yoksa evlilik mi?
Cevapla