Merhaba benim 4 senelik ilişkim var
Yarı uzak yarı reel diyebilirim çünkü iş nedeni yüzünden arada şehir dışı yapıyor.
15 gündür şehir dışında ve ben görüntülü konuşmak istemiyorum bunun nedeni kendimi çirkin bulmam. Sevgilimde ben de reelden görüyorum saçmalıyorsub diyor
Ama gerçekten inanın fotoğraf bile çekilmiyorum reelden beni görse bile hep çirkinim ben deyip duruyorum o yüzden görüntülü aramak istemiyomm ( arada görüntülü konuştumuz bile oluyor ama şu aralar buna çok taktım)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Seni begenmese zaten bide görüntülüde dayanıp aramaz kuzum takma böyle şeylere sal biraz erkeğini mutlu et
Neden isteğini kabul etmiyorsun bunda yanlış bir şey yokki
Saçma düşünüyorsun bence adam özlüyor. seni gormek istiyor demek ki adam biliyor zaten güzel olduğunu. ekrana bakıp mi ayrılacak normalde gorusuyosunuz geziyosunuz. begenmese bunlar olmazdi
Hakli gormek istir her halini
Ben olsam sinirlenirim sana
Seni seven olduğun gibi sevsler