Görüntülü konuşmuyoruz diye sevgilimle kavga ediyoruz, haklı mı?

Merhaba benim 4 senelik ilişkim var

Yarı uzak yarı reel diyebilirim çünkü iş nedeni yüzünden arada şehir dışı yapıyor.

15 gündür şehir dışında ve ben görüntülü konuşmak istemiyorum bunun nedeni kendimi çirkin bulmam. Sevgilimde ben de reelden görüyorum saçmalıyorsub diyor

Ama gerçekten inanın fotoğraf bile çekilmiyorum reelden beni görse bile hep çirkinim ben deyip duruyorum o yüzden görüntülü aramak istemiyomm ( arada görüntülü konuştumuz bile oluyor ama şu aralar buna çok taktım)

Görüntülü konuşmuyoruz diye sevgilimle kavga ediyoruz, haklı mı?
Cevapla