Şirin Ferhat için en güzel hediyeydi bu doğru ancak bir çiçeği olmasın mıydı be ya...🥳💖
Beyler, karşı cinse en son ne zaman çiçek aldınız? 🌸
Çiçek kızlar, karşı cinsten en son ne zaman çiçek aldınız? 🌸

Şirin Ferhat için en güzel hediyeydi bu doğru ancak bir çiçeği olmasın mıydı be ya...🥳💖
Beyler, karşı cinse en son ne zaman çiçek aldınız? 🌸
Çiçek kızlar, karşı cinsten en son ne zaman çiçek aldınız? 🌸

Hediye çiçek vermedim, hediye çiçek almadım ki çok hediyede almadım. Zaten en büyük hediye hayatına girdiğim kişi için ben değil miydim ya? Bu işler böyle oluyordu.
O işler öyle olmuyor işte. Biraz romantizm, bir küçük jest bile olsa gerekli. 😄
Romantizmde yer ve mekân yoktur, mesela millet kütüphanesi, doğru 😂
Çok Ankaralı olamadım ki ben, napayım hadi orası da olsun 😂
1 seneyi geçti, okul bitti, yorgan gitti kavga bitti ajsjshs
Ankarayi özledim şu an ya of 🤧
40° 30' ve 41º kuzey enlemleri ile 32° 30' ve 34º doğu boylamları arasında yer almaktayım 😂😂 neyse bu havalı girişten sonra plaka 18 diyeyim 😄 buradan da nerede olduğum artık aşikâr oldu bu sayede ajsjshs thanks
Hahah yok bende akraba bolluğu yok şükür ki 😄
Hiç alacak bir kadın denk gelmedi ki zürafacım 😏😏
Gelince alırsınız o halde 😄
😂😂 Bu şarkıyı da uzun zamandır dinlememiştim haa.
Keyifle dinle ☺️😅
Teşekkür ederim anonim bey, çok kibarsınız 😂🍀
O sizin kibarlığınız ☺️😄
🤗🙏
🌷😊
Eic seçilmişim çok teşekkür ediyorum 😊
Çiçek aldım da , bana alan olmadı :D
İster miydiniz size de alınmasını? 😄
Hayatınıza giren insana bunu belirtirsiniz bir gün 😊
Bilemez ki ama çiçek sevip sevmediginizi 😶
Rica 🤗
Cevap
7Cevap
Ben hiç bir kadından çiçek almadım :/
Erkeklerde de beklenti varmış sanırım bu yönde, yeni fark ediyorum 😃
Var tabi neden olmasın :D
Şaşırdım doğrusu 😄 ama olabilir tabii, bunu da zihnime not edeyim 😄
Bikere vereym dedim alay konusu oldum bidahada vermedim
Karşınızdaki kişiye dayalı bir durum olmuş ama bu.
Bu da olmamış biraz evet. 😶
Illa karşi cins olmalı mi djdhjd almadım kankimler sağolsun
Aşk ilişkileri olduğu için evet öyle soruyoruz ajsjsh arkadaşlar da sağ olsunlar iyi ki varlar ama bu apayrı duygu olsa gerek 😂 ben de karsi cinsimden love anlamında çiçek almadım daha sjshshs
İşte onu söyleyemiyoruz maalesef 😂
Okulda sen bilirsin kırmızı gül olayı var ondan çok alıyordum 2-3 ama gizli
Okulda kırmızı gül olayı mı vardı? Bilmiyorum ben bunu 😮
Almanyada sevgililer gününde gül satıyorlar… 1 hafta öncesinde sipariş alınıyor…. Ve sevgililer gününde o kişiye masasına koyuyorlar….
Kuramızı gül var
Sarı var
Beyaz var
İsmini de yazıyorsun ama … gizli hayran olanlar isim yazmıyor tabi ….
İlk defa duyuyorum, ne güzel gelenekmiş 😄
Hep şu denir ona da Evet par tuzağı biraz ama güzel
Güzelmiş ama ya beğendim 😂
🌹
Hediye olarak çiçek alacağım kimse olmadı daha hayatımda. Olsaydı alırdım ama mutlaka.
aldım bir kaç kere.
Hayır hiç çiçek almadım 🥺
Halbuki senin diğer çiçek kardeşlerinle de tanistirilman gerekiyordu yani öhöm 🙄🌸
🥳💖
Aldım da verdim de 😃
Evet aldım...
Aldim da hediye de ettim.
Bana birisi aldı da almasaydı daha iyiydi.
aldım çok kez çiçek sepetinin daimi müşterisiyim
aldım tatlım
Çok hoş 🌸
Vermedim
Almadım hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?