Semincek reportaĵında yanımda ki kişiye hesap ödetmem demiş ne güzel davranış değil mi?

Semincek reportaĵında yanımda ki kişiye hesap ödetmem demiş ne güzel davranış değil mi?

Annemde olsun ya da tanışmak için gittiğim hanımefendi olsun hesabı ödetmem benden küçük olsun ödetmem biz böyle gördük abilerimiz varkende biz ödemedik

Güncellemeler
+1 yıl
Ben asla ödemem
Güncellemeler
+1 yıl
Uyuyakalmışım yine
Semincek reportaĵında yanımda ki kişiye hesap ödetmem demiş ne güzel davranış değil mi?
Cevapla