Hayır yok genelde Instagram sayfasında bile ünlüleri takip etmem gerekli görmüyorum açıkçası yani bir ünlü sayfasını takip etmek ya da onun paylaşımlarını beğenmek bana gereksiz geliyor Bir de öyle bir ton manken sayfası beğeniyorlar ya da onların fotoğraflarını tek tek bakarlar Ben şahsen ana sayfamda yani beni takip etmeyen birisinin paylaşımını görerek ya da bacak göğüs görerek girmek istemiyorum o yüzden takip etmiyorum ancak görmek istersen sahte bir Instagram hesabı açar sadece orada ünlüleri takip ederim ama ana hesabımda sadece beni takip edenleri takip ederim şu anda ikinci bir Instagram'da kullanmıyorum.
Hayır kimse yok.. zaten ben ünlüleri takip etmem hiç bir şekilde.. yakın çevrem de de aşık olduğum kimse olmadı.. zaten aşka da inanmıyorum ben.. ünlülere aşık olanlar da bana çok komik geliyor :D yani sırf ünlü oldukları için yoksa bir özellikleri yok
Lisede kankam ile ikimizde Gökhan Özene aşıktık şimdi o halimiz aklımıza gelince konuşunca vs katılarak gülüyoruz 😂😂😂😂😂 neresini beğenmişim kendimi sorguladım sırf ona benziyor diye birisi ile sevgili olmuştum bir de 😂
Ben de ilkokulda bilişim hocam yusuf beye aşıktım. Belki de burdan geliyordur şu gözlük fetişim. Ondan sonra da hoşuma giden erkekler hep gözlüklüydü 😂