Benim eski sevgilimle ayrıldık bitti aradan 10 sene geçti şu an 25 im o zamanlar 15 dim. Ama sokağından geçerken bile heyecan yapıyorum. Ben nişanlıyım şu an ne yapmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılNişanı atsan ne olacak? Sevdiğini söylediğin o adama geri dönebilecek misin? Daha doğrusu o seni geri kabul edecek mi? Eğer nişanı atarsan mantıken hayatına birini almaman lazım. Zaten hayatıma birini almam diyorsan o zaman başka ama nişanı atıp birkaç ay sonra hayatına birini alacaksan boş yere atma yüzüğü. Hayatındaki insanı sev, onunla bir yuva kur...
01 Yorumla
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi
En İyi Cevaplar
+1 yılTakıntı 15 yaşından beri nasıl unutamıyorsunuz anlamıyorum benim için 15 yaşımdan bu yana bir sürü şey değişti o zamanki çocuk hissimle hoşlandığım kişi veya kişiler bende hiç bir his uyandırmıyor en fazla tiksinirim umurumda olmaz kendinize 10 yılda bir şey katamamışsın ve nişanlından ayrıl bencede sevmiyorsun ve aldatıyorsun haksızlık o kişiyede
01 Yorumla
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynen dediğin gibi bence sen aslında onu değil onunla geçirdiğin o yılları özlüyorsun geçmişe özlem eski sevgiliye özlem değil
04 Yorumla
Soran+1 yılHayatındaki insanı çok seviyorum zaten çok zorluk göze alarak nişanlandım onla
Ama işte eskiden gittiğim sokaklarda yürürken bile bir değişik oluyorum
Sevdiğimden özlediğinden değil
Garip duygular
Soran+1 yıl@ECE24XX hayır aşıkım
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimde ilk aşkima karşi hislerim o şekilde. Onu sevmiyorum ama kalbimde ona karşı adlandırmadığım bir his var.
05 Yorumla
Soran+1 yılNihayet anlayan biri
Anladığın için Allah razı olsun
Cevap sahibi+1 yılSeni hiç anlamamak isterdim inan.. Sonuşta bir zamanlar deli gibi sevdiğin kişi tabiki hayatında biri olsa bile bu şekilde hissetmen çok normal
Soran+1 yılHayatındaki insanı çok seviyorum zaten çok zorluk göze alarak nişanlandım onla
Ama işte eskiden gittiğim sokaklarda yürürken bile bir değişik oluyorum
Sevdiğimden özlediğinden değil
Garip duygular- +1 yıl
bu bende de var. unuttum ama hâlâ içimde bitirmemeye çalışıyorum onu sevmeye zorluyorum kendimi. sanırım onu sevmeyi seviyordum bu hissi özledim
Soran+1 yıl@annoonniiim ben yok yaaa
Bendeki daha çok basıl sevmişim yaaa
Bu kadar nasıl sevdim hissi
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
43
Cevap
75Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılEğer öyle hissediyorsan bence ona karşı içinde hala bitmeyen bir şeyler var ki öyle hissediyorsun o yüzden şu anki ilişkini gözden geçirmelisin aksi halde hem kendine hem de şu an hayatında olan nişanlım dediğin adama yazık ve büyük haksızlık etmiş olursun, bende bir zamanlar bir hatunu çok sevdim şu an adını ansam yahut onla ilgili bir şey duysam ya da arasa mesaj atsa veya onu bir yerde tesadüfen görsem dahi heyecanlanıyorum bu da bana göre hala içimde bir şeylerin bitmediğini gösterdiği için 5 yıla yaklaşıyor biz ayrılalı ilişkimizde 5 yıl sürdü onun içinde bu heyecan varken 5 yıl oldu hayatıma kimseyi almaya cesaret edemiyorum hayatıma giren kadına haksızlık ederim düşüncesi ile hayatıma girmeyen isteyenleri hep nazik bir şekilde reddettim onun için sana tavsiyem sende ilişkini gözden geçir
27 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
Cevap sahibi+1 yılSen sevmiyorum diyorsun ama söylediklerin onu sevdiğini ona karşı hala içinde bir şeylerin olduğunu gösteriyor
Soran+1 yılYok yok sevmek unutamamak değil bu
Adını koyamadığım değişik bir his
Mesele onunla çok gittiğimiz bir ortama girince gözümün önünden o seneler geçiyor
Bir zamanlar ben ne kadar çok sevmiştim bu adamı diyorum ama şu an hayatıma baktığımda mutluyum ve nişanlımı da seviyorum
Eski sevgiliye olan hislere isim koyamıyorum sadece
Cevap sahibi+1 yılO zaman şu anki sevgilini onu sevdiğin kadar sevmiyorsun belki ona aşıkmışsın ama şu anki adama aşık değilsin böyle bir şey olabilir
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi- +1 yıl
Ben söylerim sana bunun adı çocukluk aşkı, benimde öyle oldu ilk okulda mahallemizin sütçüsünün kızına aşıktım ama hiç söyleyemedim, adı nilüfer di, yıllarca çıkmadı aklımdan üstüne defalarca ilişki evlilik yaptım nilüfer hala zihnimde, üstüne 36 yıl geçti, liseyi de aynı okulda okuduk üstelik 💝
Soran+1 yıl@small_boss onun gibi bir şey
+1 yılHisler ile hareket etme yaşın geçmiş, mantığınla hareket et, yaşanmışlıklar anılar, hatırlar bırakır bize, geçmişte tatlı bir hatıra olarak bırak önüne bak. Evlen Anne ol, bunları düşünecek halin kalmaz zaten 🤣🤣🤣, neyse kendine iyi bak işte.
21 Yorumla
Soran+1 yılYoksa seviyorum nişanlımı zaten çok severek nişanlandım onla da
Diğerine karşı değişik nir his
Yani geçmişe Özlem gibi
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılHayır zaten asıl soru şu. Sizi heyecanlandırmayan biriyle neden nişanlanıyorsunuz ve insanlara umut verip sonra yarı yolda bırakıyorsunuz. Bence zaten nişanı atın da o insana bir iyilik yapın..
43 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum- +1 yıl
Nişanlını sevseydin başkası seni heyecanlandıramazdı onu geç bi kere ne sevgisi.
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi
Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı. Sen nisanlini aldatiyorsun!
Birak nisanlini gitsin, senden on yar olmaz, hala aklimda biri var.
Düsünsene evleneceksin vede bekledigin gibi cikmayacak sonra gözün hep o sokaklardan gecmek isteyecek..23 Yorumla
Soran+1 yılYoksa seviyorum nişanlımı zaten çok severek nişanlandım onla da
Diğerine karşı değişik nir his
Yani geçmişe Özlem gibi
Soran+1 yılHayatındaki insanı çok seviyorum zaten çok zorluk göze alarak nişanlandım onla
Ama işte eskiden gittiğim sokaklarda yürürken bile bir değişik oluyorum
Sevdiğimden özlediğinden değil
Garip duygular
bence nişanı atmalısın hem sana hem nişanlına eziyet olur. kalbin başkası için çarparken bu ilişkiye devam etmek sana acı verir, o da başkası için heyecanlanan biriyle birlikte olmayı hak etmiyor bu gerçekten üzücü
05 Yorumla
Soran+1 yılBen de ister istemez heyecan oluyor.
Ama nişanlımı seviyorum
Eskiyi duyunca heyecanıma engel olamıyorum. Ama kıskanmıyorum da onu zaten şu an evli- +1 yıl
belki de eskiden geçirdiğin özel anlarına özlem duyuyorsundur sadece. nişanlını seviyorsan güzel ben durumu yanlış anlamışım. bence yapman gereken şey nişanlının senin kalbini attıracak yönlerini ortaya çıkarmak bunlara yoğunlaşmak böylece başka şeyleri dert etmemiş olursun bu devirde sevdiğin birini bulmak kolay değil ya
Soran+1 yılAsla kolay değil
Nişanlım düzgün bi adam sever değer verir
Eskisi baya ağlatmıştı beni
Ama o zamanlarda yaşadığım heyecan ve saflığım başkaymış
Çok safça sevmişim onu
Ama mesela onu gördüğümde bir sarılma isteği veya öfke de olmuyor
Sadece geçmiş geliyor aklıma
- +1 yıl
bence sen eski sevgilini falan özlemiyorsun sadece o zamanlar onun sana hissettirdiklerini özlüyorsun artık onunla bir bağın kalmamış. insan ilk aşklarında çok toy olduğu için her şeyi dolu dolu hisseder ama yaşanmışlık arttıkça duygular daha da olgunlaşır bence sen o çocuksuluğu özlemişsin biraz da… belki şu anki nişanlınla o zamanlar tanışsaydın da o saf duyguları besleyecektin kalbinin derinliklerinde hissedecektin. tamamen senin genç olmandan kaynaklı bence… şöyle düşün 10 yıl önce izlediğin bir film seni çok etkiler bayılırsın dilinden düşüremezsin ama yıllar sonra onu izlemek istediğinde aynı hisleri hissedemezsin sana sıradan gelir o zamanlar o filmden bu kadar etkilenme sebebin senin için çok yeni olmasıydı
Soran+1 yılEvet kesinlikle
O dönem duygularımı çok yoğun yaşamıştım
Ama eski sevgilimin sözü geçince adete o zamana gittim ve birden bire maziye baktım
Evli zaten şu an
Karışı da iyi biri gibi
İnşallah mutlu olur
Ama hiç değişmemiş
Annesi hasta olmuş ameliyatlar geçirmiş
Annesine çok değer verirdi
Üzüldüm duyunca
Kendinize yapılmasını istemediğiniz bir şeyi başkasına yapmamaya çalışın. Kendinizi tanımaya ihtiyacınız var gibi görünüyor, kendinize zaman ayırın, gerçekte; benliğinizde neyin özlemini çektiğinizi bulmaya çalışın...
05 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
Soran+1 yılEksik bir parça yok
Nişanlımı seviyorum
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı. Güzelim insanın hayatına giren ilkler unutulmZ çocukluk aşkı üniversite aşkı iş hayatındaki aşklar hep insanın içini titretir iyi muhasebe edip ona göre karar ver zaman sürekli geçerken her şey değişiyor
010 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi
Soran+1 yılEvet mutlu olsun ama benden uzakta
Şu an nişanlımı seviyorum
Soran+1 yılHayatındaki insanı çok seviyorum zaten çok zorluk göze alarak nişanlandım onla
Ama işte eskiden gittiğim sokaklarda yürürken bile bir değişik oluyorum
Sevdiğimden özlediğinden değil
Garip duygular- +1 yıl
Bence oralara gidince eski anılar canlanıyor bant başa alınıyor ve o eski anilar tekrar dile geliyor birde bakıyon duygularda fark var ister istemez buruk bir tat alarak o sokaklarda o nostaljisi yaşıyorsun. Sevgili eskide olsa onla yaşanan güzel anilar birfilm serisi gibi geçer o anılarda saygı duymak gerekir
Soran+1 yılEvet şu an hayatımdan memnunum ama seviyorum seviliyorum
+1 yılMuhtemelen ilk aşık olduğunuz kişidir. 15 yaşında olduğunuz düşünülürse bu ihtimal yüksek. İlk aşklar unutulmaz yıllar geçse de. Sizin ki tamamen nostalji. Olur öyle şeyler ancak o hissettiğiniz bir aşk değil. Nisanlinizla mutluluklar dilerim
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAbla drmki eskiyi unutamadın ve nişanlı oldun adama haksızlık oluyor kalbinde baska aklında başka oluyor ve böyle hayat gitmez sürmez
Ve eskisiyle ilşkin olmasada aklıda oldundan yine aldatmak oluyor bence ayıl man gerek05 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum- +1 yıl
Buda bilinç altında hayla unutamadın gösteriyor ve unutmadın
Soran+1 yılYok yok sevmek unutamamak değil bu
Adını koyamadığım değişik bir his
Mesele onunla çok gittiğimiz bir ortama girince gözümün önünden o seneler geçiyor
Bir zamanlar ben ne kadar çok sevmiştim bu adamı diyorum ama şu an hayatıma baktığımda mutluyum ve nişanlımı da seviyorum
Eski sevgiliye olan hislere isim koyamıyorum sadece- +1 yıl
E diyom abla sana içindeki hisler anlatına göre kendine bile itiraf edemedin unutamdın demek
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi
Anılar sana bunu yaptırıyor. Yaşadığın güzel anılar. Ama dikkat et nişanlısın. Bu ilişkinize zarar verir. Geçmişi geçmişte bırak ki geleceğe ulaşasin.
12 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
+1 yılKSNSJSJSS HAHAHAAHAHHAHAHAHAHA 15 yasindayken ki "sevgilin" icin mi sjwbwjwnwjwj bencede at sen nisani adama yazik
21 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama 2 sene sürdü
+1 yılBence kimse kimse için yorum yapmasın herkes farklı yaşar aşkı duyguları kimi onu sever kimi hissettiği şeyleri kimi saplantı kimi takıntı kimi bi senede unutur kimi ölene kadar hepimiz aynı yaşamiyoruz aldatanlar hariç herkese saygı duymak gerekir 🤷🤷💐💐
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle millet neler demiş baksana
Hersey unutulur. Saygılı bir nişanlın varsa hep onunla ol. Sevgi geçici Saygılı kalıcı. Seni seven ve sana değer bir nişanlın varsa, sana bir de saygı duyuyorsa nişanlın ile devam et.
011 Yorumla- +1 yıl
@mayisgly tecrübe mi
- +1 yıl
Tecrübe mi diyoeum yorumuna sen de var ya
- +1 yıl
Çok itici bir konuşma
Soran+1 yılEski sevgilim de evli zaten şu an
Öyle kıskanma falan yok
Kıskanmıyorum onu
Sadece ben bunu mu sevmiştim hissi
Şu an nişanlımla mutluyum
Ama bir duygu karmaşası yaşıyorum eskiyi görünce- +1 yıl
Emin ol o da geçiyor. Biraz da kendi benliğimiz ile ilgili bu. Eğer mutlu isen anlık duyguları kenara bırak. Ben hep şunu söylerim. Bir insan eğer gerçekten kendisini seviyorsa ve kendisine saygısı varsa bu gibi konular onun aklını pek meşgul etmez. Kendisini seven ve sayan bir insan dönüp dolaşıp hayatının merkezine kendisini koyar. Başkasını değil kendini düşün. Nişanlın seni sevip sayiyorsa ve seni rahat ettirecekse diğerlerini salla. Ha diyorsan ki ben nisanlimi sevmiyorum ayrıl gitsin. Ben bu duyguların yani bu sorunun eski sevgiliden değil nisanlindan kaynaklandığını düşünürüm. Eğer nisanlin ile mutluysan eski sevgili kim koqek oluyor. Hayatına bak güzelim.
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Mutluyum nişanlımla
Soran+1 yılSen de 🥰❤️
- +1 yıl
Katılıyorum
+1 yılAdama yazık. Benim nişanlım olacak ve eski sevgilimde aklım olacak. Tam kqşarlık
21 Yorumla
Soran+1 yılBen nişanlımı seviyorum
Eski eski de kalmıştır sal gitsin önüne bak yok salamıyosada hayatında ki kişiye yolunu ver yazık etme çocuğa
01 Yorumla
Soran+1 yılYoksa seviyorum nişanlımı zaten çok severek nişanlandım onla da
Diğerine karşı değişik nir his
Yani geçmişe Özlem gibi
- Aşk İlişkileri konusunda 374 cevap paylaştı.
+1 yılFak unutmadiysan neden nişanlı yaptın ve bu gereksiz soruyu cevaplamak zorundamiyiz kalp temizleyici değiliz burada
01 Yorumla
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sen bu Nişanı bırak arkadaş. Ama nikahta keramet vardır irademe sahibim kocamı severim mutlu ederim diyebiliyorsan devam et.
02 Yorumla
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi
+1 yılHer adım atışta yüreğim sızlar sensiz bomboş bizim sokaklar.
Artık ne sen varsın ne hatıran var mezarım olacak bizim sokaklar😑04 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum- +1 yıl
Bilirim o duyguyu hem çok güzel hem berbat.
Soran+1 yılAşık mısın
- +1 yıl
Tım.
- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s +1 yılNişanı atınca sana koşarak gelecek mi eski sevgilin? Ayrıca böyle hissediyorsan sevgilini sevmiyorsun demektir, ayrıl yazık çocuğa
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
+1 yılBence eski sevgili eskide kalmıştır. Nişanı takmışsın ama gözün hala dışarıda maşallah. Sen gel.. ne kendine yazık et ne de nişanlına. Ondan uzak ol. Neden ayrıldığını düşün. Nefret et eski sevgilinden. Yenisine de kul köle ol dşnddömddö
36 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum- +1 yıl
Hmm. Bu takıntı. Geçmişe bir saplantı olabilir. İki bira 🍻 iç düzelir.
Soran+1 yılEski sevgilim de evli zaten şu an
Öyle kıskanma falan yok
Kıskanmıyorum onu
Sadece ben bunu mu sevmiştim hissi
Şu an nişanlımla mutluyum
Ama bir duygu karmaşası yaşıyorum eskiyi görünce
- +1 yıl
Kanka sen n'aap biliyon mu? Aç fotoğrafını ben bunu sevmiştim de çek mi yudum rakıdan.. sonra bak nişanlına şimdi bunu sevicem mk de.. uzatma yani böyle mevzuları amaaaaan bize adam mı yok dşdmdldndödmd
Soran+1 yılCansın 🤩😍❤️
- +1 yıl
Eheheh
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. At at at hemen at. Kurtar o adamı senden. Hiç bir erkek senin gibi bir kadın ile evlenmemeli.
13 Yorumla
Soran+1 yılYoksa seviyorum nişanlımı zaten çok severek nişanlandım onla da
Diğerine karşı değişik nir his
Yani geçmişe Özlem gibi
Soran+1 yılHayatındaki insanı çok seviyorum zaten çok zorluk göze alarak nişanlandım onla
Ama işte eskiden gittiğim sokaklarda yürürken bile bir değişik oluyorum
Sevdiğimden özlediğinden değil
Garip duygular
+1 yılBelli ki eski sevgiliniz hâlâ aklınızda bu yüzden nişanı atmanız daha iyi olur.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de ister istemez heyecan oluyor.
Ama nişanlımı seviyorum
Eskiyi duyunca heyecanıma engel olamıyorum. Ama kıskanmıyorum da onu zaten şu an evli
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yıleski sevgilinin sana döneceği kesin değil ama
09 Yorumla
Soran+1 yılZaten evli
- +1 yıl
derdin ne o zaman
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi- +1 yıl
bunları düşünmen şuanki nişanlını sevmediğini göstermez ki, bunları düşünmen senin vicdanın olduğunu gösterir sadece ve hislerinin güçlü olduğunu gösterir
Soran+1 yılEvet seviyorum nişanlımı
- +1 yıl
canım benim ne içten vicdanlı iyi bi kızsın
Soran+1 yılNişanlıma karşı sadece üzüldüm yani kötü hissettim herkes onu aldatıyorsun demiş
- +1 yıl
of herkes kendine baksın sen insan olduğun ve kalbin çarptığı için mi aldatmış oluyorsun öyle düşünme
Soran+1 yılAynen öyle
Yani zamanında sevmiştim
Şu an sevmiyorum
+1 yılCanım canım mısın herkese aynı cevabı vermişsin burada değilsin iyi ki 😤
01 Yorumla
Soran+1 yılHerkese tek tek mi yazayım
150 cevap ver
Aşk İlişkileri konusunda 459 cevap paylaştı. nişanlısını hani yaa sen bence önce düşün sonra seçim yap o adamada yazık
01 Yorumla
Soran+1 yılYoksa seviyorum nişanlımı zaten çok severek nişanlandım onla da
Diğerine karşı değişik nir his
Yani geçmişe Özlem gibi
+1 yılkanka seviyorsan niye nişanlandın o zaman nişanlına ayıp değil mi
01 Yorumla
Soran+1 yılEski sevgilim de evli zaten şu an
Öyle kıskanma falan yok
Kıskanmıyorum onu
Sadece ben bunu mu sevmiştim hissi
Şu an nişanlımla mutluyum
Ama bir duygu karmaşası yaşıyorum eskiyi görünce
+1 yılO seni seviyor mu neden ayrıldınız başkasıyla neden nişanlandın
09 Yorumla
Soran+1 yılHayır o beni sevmiyor
Geçmişte onun da hayatında biri vardı zaten
Bitti
Gözü dılarda biriydi
- +1 yıl
O zaman nişan atmak ne
Soran+1 yılÖyle bir şey yok
- +1 yıl
Yok biliyorum niye atayım diyorsun
Soran+1 yılSite öyle çevirmiş
Orjinali nişan atayım mı değildi- +1 yıl
Yaş kaç
Soran+1 yıl25
- +1 yıl
Bence nişan atma olayına gitme
Soran+1 yılYapmam onu
Aşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı. Nişanlına odaklan geçmiş geçmişte kaldı bitti gitti durma üzerinde bile.
03 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum- +1 yıl
Yanlış anlama ama şu anlattığın durumdan ötürü halen eski nişanlını unutamadığını sakın söyleme ben inanmam bir kere çünkü yazdıklarını okuyunca eski görünce garip hissediyorum bu ne demek yaşananlar aklıma geliyor eskisi hakkında bir haber duysan ilgimi çeker ama eski hali asla sevmiyorum şimdi bunu okuduğum zaman eskiye dair hiçbir şeyin daha kapanmadığını halen eskiye olan ilgini devam ettiğini gösteriyor bilinçaltın kendini sakın böyle inandırmaya çalışma bunlarla yuzles gerçeklerle eskiyle yüzleş ki kapansın bu konular
Soran+1 yılYok yok sevmek unutamamak değil bu
Adını koyamadığım değişik bir his
Mesele onunla çok gittiğimiz bir ortama girince gözümün önünden o seneler geçiyor
Bir zamanlar ben ne kadar çok sevmiştim bu adamı diyorum ama şu an hayatıma baktığımda mutluyum ve nişanlımı da seviyorum
Eski sevgiliye olan hislere isim koyamıyorum sadece
Nişanlına yazık sana güvenip nişan yapmış. At da adama bir iyilik yap.
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 535 cevap paylaştı. Nişan atayım mı dediğine göre nişanlını seviyor gibi değilsin.
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
+1 yılÇocukluk anıların aklına geliyor takmamak en doğrusu
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. İlk aşk hiç unutulmaz ve ateşi sadece küllenir sönmez o sebepten kafan karışıyor
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
+1 yılAllah senin gibi bir nişanlıyı Düşmanımın Başına vermesin Amin
01 Yorumla
Soran+1 yılBen nişanlımı seviyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 587 cevap paylaştı.
+1 yılİnan bana gerdek gecende bile aklına gelecek sevgilin.
011 Yorumla
Soran+1 yılYoo sevişiyoruz aklıma gelmiyor
- +1 yıl
verdin mi?
Soran+1 yıl@minasoykan nişanlıma veriyorum zaten
- +1 yıl
nişanlıyken bunları yapmak bence çok mantıklı bazıları evlendikten sonra yapıyorlar hiç ummadıkları bazı şeylerle karşılaşıyorlar bu sefer en azından test etme imkanın oluyor nişanlıyken yapmakla
Soran+1 yılAynen
- +1 yıl
kız.. lığını da onamı verdin?
- +1 yıl
@minasoykan sana göre çok ters geliyor arkadaşım ama bence en doğrusunu yapmış kızlığınıda vermiş herşeyinide vermiş ikiside bir birlerininkinin tadına bakmışlar işte ne güzel
- +1 yıl
@minasoykan mina bende evlendim bende nişanlıyken çok şeyle ryaptık sana burdan açık açık anlatamıyorum ama istersen ulaş sana tek tek anlatayım rahatlıkla
- +1 yıl
sana sormadım sen yanlarındamıydın
- +1 yıl
ne münasebet
- +1 yıl
@minasoykan yaşamış birisi olarak söyledim arkadaşım tecrübelerime dayanarak belliki sen bekarsın
Gizli Üye(36-45)+1 yılbu onu hala sevdiğin anlaşabileceğin veya evlenebileceğin anlamına gelmiyor. bi gençlik travması sadece.
15 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
Cevap sahibi+1 yılsorun yok bence bazı zihinler geçmişte çözemedikleri şeylere ve anılara fazla odaklanır. bu durumun normal olduğunu kabul et. geçmişe değil geleceğe odaklan
Soran+1 yılMisal doğum günümde bana mesaj atmış ben de teşekkür ettim
Onun doğum gününde de ben yazdım birkaç kere
Cevap sahibi+1 yılolabilir dostça mesajlaşma. ama ileriye odaklanmak istiyorsan tamamen silmeni tavsiye ederim.
Soran+1 yılBen 2 sene önce ekledim onu sosyal medyadan ve o beni zaten ekler eklemez tanıdı
Birkaç kere o bana yazdı
Sonra daha konuşmadık
Doğum günlerimizde falan tebrik ederiz o kadar
Ben evlenince de kesin tebrik edecek
+1 yılNiye nişanlandın o zaman? Eski sevgilini hala seviyorsun demek kii niye yapıyorsunuz bunları?
03 Yorumla
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi- +1 yıl
His karışımı insanı hataya düşürür. Problemi bulmadan düşünmek yardım istemek insanı daha çok hata düşürür. O yüzden kendinizden emin olarak hareket etmeyi deneyin. Umarım hayatınız istediğiniz gibi gider..
Soran+1 yılNişanlımı seviyorum sadece kafam karıştı ve bir an geçmişe gittim
+1 yılBu saatten sonra atsan da kendine yeni bir tosuncuk bulamazsin evlensen de büyük ihtimalle ihanete gider bu is sonra kocan sana birsey yapar daha sonra da kadın haklari örgütleri felan filan derken Türkiye karisir bence nişanı at gitsin
019 Yorumla
Soran+1 yılYoksa seviyorum nişanlımı zaten çok severek nişanlandım onla da
Diğerine karşı değişik nir his
Yani geçmişe Özlem gibi- +1 yıl
Senin ki sevmek olsaydı eskiyi görünce için kıpır kıpır olmazdi buna kalıbimi basarim
Soran+1 yılHayatındaki insanı çok seviyorum zaten çok zorluk göze alarak nişanlandım onla
Ama işte eskiden gittiğim sokaklarda yürürken bile bir değişik oluyorum
Sevdiğimden özlediğinden değil
Garip duygular- +1 yıl
Bence bir değişik oluyorsan sürekli görsen ne olur Allah bilir
Soran+1 yılSürekli görsem muhtemelen kafam karışır
Zaten onu görmemek için uzaklaşmak için başka yere taşındım zamanında.
- +1 yıl
Hahahah kafan karışmış zaten hatta onu sürekli görsen samanlık alev bile alabilir 🤣🤣🤣
Soran+1 yılBen de ister istemez heyecan oluyor.
Ama nişanlımı seviyorum
Eskiyi duyunca heyecanıma engel olamıyorum. Ama kıskanmıyorum da onu zaten şu an evli- +1 yıl
Senin şu an bile kafan karışık yakininda olsaydı gece karısıyla gündüz de senle olurdu büyük ihtimalle
Soran+1 yılHayır o da istemez böyle bir şeyi
- +1 yıl
Emin olamazsin çünkü ateş ile barut yan yana duramaz illa ki bir tetikleme olacaktir
Soran+1 yılArtık çok geç
- +1 yıl
Belki de geç olması iyidir ama sende fazla enerji var
Soran+1 yılEvet enerjim çok
- +1 yıl
Hahahah işte sende ki bu enerji tehlikeli oluyor yangin basladi mi sönmesi zor oluyor
Soran+1 yılYanmıyorum
Soran+1 yılAma birine bağlanacak biri miyim bilmiyorum
- +1 yıl
Aslinda bunu biliyorsun yapman gereken tek sey bunca yil kac manitan kac flörtün oldu yasina bakarak topla eger sayi muazzam ise evet sen yanici bir maddesin
Soran+1 yılÇok oldu sayısını hatırlamıyorum
- +1 yıl
Gördün mü bak çapkın birisin 😃 geleceğin sıkıntılı ama umarım olmaz
+1 yılBununla ilgili bir atasözü var sonra elindekinden de olma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAt gitsin başkalarının duyguları ile oynama bari bu ihanete girer ya şimdiki evlendigin insana sahip çık ya da kaşar olmaya devam et
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
Nasil bir sacmalik ya bitmis iste birak nisanlanmissin
03 Yorumla
Soran+1 yılBen de ister istemez heyecan oluyor.
Ama nişanlımı seviyorum
Eskiyi duyunca heyecanıma engel olamıyorum. Ama kıskanmıyorum da onu zaten şu an evli
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah'ım beni böyle yaratmadığın için teşekkür ederim
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
Evlenmek başka sevgili olmak başka
Ömrünün sonuna kadar hayatını onun ile geçiriyorsun.
Bir Trabzon atasözü derki
Ya Sevdiğini Alacaksın.
Ya Aldığını Seveceksin.02 Yorumla- +1 yıl
Güzel sözmüs
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen aynı şehirdeyşm heyecandan ölüyorum bırak sokağını. Sokağından geçsem heyecandan ölürüm herhalde
04 Yorumla
Soran+1 yılYuh abartma
Cevap sahibi+1 yılAbarrma değil cidden
Soran+1 yılHayatına bak
Cevap sahibi+1 yılHayatıma bakıyorum merak etme
Gizli Üye(36-45)+1 yılIste bu yüzden milletin kırıklarıyla evlenmemek gerek
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
Cevap sahibi+1 yılEskisi plan ikinci elle evlenilmez
Soran+1 yılSen kaçıncı elsin
Cevap sahibi+1 yılKullanılmamış
Gizli Üye(36-45)+1 yıl10 yıl önceki adam için hala heyecanlaniyorsan, yanındaki adamı sevdiğin söylenemez pek
014 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
Cevap sahibi+1 yılNeler yasamistinki
Soran+1 yılÇok acı çekmiştim
O evli idi o zamanlar
Ben baya baya seviyordum
Evli olmasına rağmen
O da biliyordu ilgimi ama kullanmaya kalkmadı
Cevap sahibi+1 yılŞimdi evli değil ve sen bunu biliyorsun
Soran+1 yılHayır şu anda da evli
Cevap sahibi+1 yılO zamanlar evli idi yazınca şimdi değil gibi anlaşılıyor
Soran+1 yılHayır o zaman evliydi hala daha evli
Benim de zaten onunla işim olmaz artık
Nişanlımla mutluyum ama yaşadıkların aklıma geliyor
Cevap sahibi+1 yılNişanı atmana gerek yok o zaman, nişanlıni hem seviyorsun hem mutlusun, eski sevgilin şu an karşına çıkıp birşeyler yaşamak istese tepkin ne olur?
Soran+1 yılKabul etmem
Ama eski sevgilimde aten geçen sene doğum günümde mesaj atmış bana
Cevap sahibi+1 yılCevap yazmismiydin
Soran+1 yılYazdım teşekkür ettim
Cevap sahibi+1 yılKonuşmak istermisin
Soran+1 yılHayır
Cevap sahibi+1 yılPwki
Gizli Üye(25-29)+1 yılGençlik hisleri unutulmaz sadece alışılır. Nişanı atmana gerek yok. Nişanlının da vardır unutamadığı heyecanlandığı biri. Hepimiz insanız
01 Yorumla
Soran+1 yılEn sonunda düzgün cevap veren biri
Millet yorumlarda saydırmışta saydırmış
+1 yılAblacım ilişkini gözden geçir, nişanlına yazık
25 Yorumla
Soran+1 yılYoksa seviyorum nişanlımı zaten çok severek nişanlandım onla da
Diğerine karşı değişik nir his
Yani geçmişe Özlem gibi- +1 yıl
sen terazi burcu falan mısın bacım
Soran+1 yılEvet ne bildin
- +1 yıl
Terazilerde var bu :) nerde görsem tanırım
Soran+1 yılValla sorma
+1 yılBelli ki eskiyi unutmamışsın nişanlına bağlı değilsen ve onu sevmiyorsan şimdiden bırakman daha iyi olur
05 Yorumla
Soran+1 yılEski sevgilim de evli zaten şu an
Öyle kıskanma falan yok
Kıskanmıyorum onu
Sadece ben bunu mu sevmiştim hissi
Şu an nişanlımla mutluyum
Ama bir duygu karmaşası yaşıyorum eskiyi görünce- +1 yıl
Seviyorsun madem bence bırakma nişanlını yaşanmışlığın verdiği bir histir o karmaşa zamanla geçer
Soran+1 yılNormalde aklıma gelmez de birden karşılaşınca geldi
- +1 yıl
Zaten gördüğün için duygu karmaşası olmuş
Soran+1 yılEvet
Mesele eski sevgilin değil, sen nişanlınla ilişkini bir gözden geçir , yarın başkasına da öyle yaparsın bence nişanlımı özmeden bu işi bırakın
08 Yorumla
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi
Soran+1 yılEski sevgilim de evli zaten şu an
Öyle kıskanma falan yok
Kıskanmıyorum onu
Sadece ben bunu mu sevmiştim hissi
Şu an nişanlımla mutluyum
Ama bir duygu karmaşası yaşıyorum eskiyi görünce
+1 yılsen bir or. psun nişanlın olacak adama yazık umarım senden kurtulur hemen
12 Yorumla
Soran+1 yılSensin o
- +1 yıl
Ooooooooooo sensin o dediiiii😮
Durma bile sevgilin varken başkasıyla nasıl nişan yapacaksın
01 Yorumla
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi
Evet bence at öncekini tam olarak bitir kalbınde
03 Yorumla
Soran+1 yılBen de ister istemez heyecan oluyor.
Ama nişanlımı seviyorum
Eskiyi duyunca heyecanıma engel olamıyorum. Ama kıskanmıyorum da onu zaten şu an evli
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi
Okulun hemen yanında yaşıyor hiç heyecanlanmiyorum 💀
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de ister istemez heyecan oluyor.
Ama nişanlımı seviyorum
Eskiyi duyunca heyecanıma engel olamıyorum. Ama kıskanmıyorum da onu zaten şu an evli
Ya sen... Hakaretsiz yazcam sevmiyorsan at seni üzene git rahat bırak adamı
01 Yorumla
Soran+1 yılBen de ister istemez heyecan oluyor.
Ama nişanlımı seviyorum
Eskiyi duyunca heyecanıma engel olamıyorum. Ama kıskanmıyorum da onu zaten şu an evli
+1 yılBence bitirin nişanı başkasının hayatını da zehir edersiniz
03 Yorumla
Soran+1 yılYoksa seviyorum nişanlımı zaten çok severek nişanlandım onla da
Diğerine karşı değişik nir his
Yani geçmişe Özlem gibi- +1 yıl
İnsanlar geçmiş yaşantılarını bir kenara atamaz. Geçmişte yaşamak yerine geleceğinize bakıp nisanliniza odaklanın bence.
Soran+1 yılHayatındaki insanı çok seviyorum zaten çok zorluk göze alarak nişanlandım onla
Ama işte eskiden gittiğim sokaklarda yürürken bile bir değişik oluyorum
Sevdiğimden özlediğinden değil
Garip duygular
+1 yılbence eski sevgilinle konuş okur derse nişanı ay onunla devam et
016 Yorumla
Soran+1 yılYoksa seviyorum nişanlımı zaten çok severek nişanlandım onla da
Diğerine karşı değişik nir his
Yani geçmişe Özlem gibi- +1 yıl
bana kalsa nişanlına yazık etme derim ama hayatın boyuncada acaba konuşsam ne olurdu diye bit pişmanlıkta yaşanmaz
Soran+1 yılHayatındaki insanı çok seviyorum zaten çok zorluk göze alarak nişanlandım onla
Ama işte eskiden gittiğim sokaklarda yürürken bile bir değişik oluyorum
Sevdiğimden özlediğinden değil
Garip duygular- +1 yıl
yaşadığın ilklerim çoğu eski sevgilinle miydi
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
ondan sebep o zaman nişanlınla yeni şeyler yeni ilkler yaşamayı dene emin ol faha iyi olucaksın merak etme
Soran+1 yılBen de ister istemez heyecan oluyor.
Ama nişanlımı seviyorum
Eskiyi duyunca heyecanıma engel olamıyorum. Ama kıskanmıyorum da onu zaten şu an evli- +1 yıl
dediğim gibi ilklerin çoğu onda olduğu için bu böyle aynı durumdan ben muzdariptim
Soran+1 yılEvet ama sevmiyorum meler neler yaptım onun için
- +1 yıl
hala sevmesen burada bu soruyu sormak için bu kadar zaman harcamazdın
Soran+1 yılSevgi mi nedir bilmiyorum
Tarifsiz bir his- +1 yıl
ya ne olacak hala eskiye özlemin ve birikmiş sevgin var damada acıyorum
Soran+1 yılHayır damadı çok seviyorum
- +1 yıl
her ikisi olmaz balım
Soran+1 yılOlur
- +1 yıl
özel gelebilir misin
+1 yılYol yakınken dön sevgiline, kalp titreten birini bulmak herkese nasip olmaz
03 Yorumla
Soran+1 yılEvli
- +1 yıl
Kuma git :))
Soran+1 yılYoksa seviyorum nişanlımı zaten çok severek nişanlandım onla da
Diğerine karşı değişik nir his
Yani geçmişe Özlem gibi
Nişanlına yazık etme bence bırak senden ona fayda olmaz zarar verme başkasına
09 Yorumla
Soran+1 yılEski sevgilim de evli zaten şu an
Öyle kıskanma falan yok
Kıskanmıyorum onu
Sadece ben bunu mu sevmiştim hissi
Şu an nişanlımla mutluyum
Ama bir duygu karmaşası yaşıyorum eskiyi görünce
Soran+1 yılEvet işte bu
Yoksa nişanlımı sevmiyorum olayı değil bu
Birden eski ile ilgili bir şey duydum ona bir duygu hissetmememe rağmen onla ilgili duyduğum şey dikkatimi çekti aniden
Soran+1 yılEvet ondan insanın kalbi kırılıyor
Soran+1 yılYoksa seviyorum nişanlımı zaten çok severek nişanlandım onla da
Diğerine karşı değişik nir his
Yani geçmişe Özlem gibi
Soran+1 yılHayatındaki insanı çok seviyorum zaten çok zorluk göze alarak nişanlandım onla
Ama işte eskiden gittiğim sokaklarda yürürken bile bir değişik oluyorum
Sevdiğimden özlediğinden değil
Garip duygular
Seytan ne guzel sizi parmagina dolamis cevirdikce çeviriyor kolay gelsin
06 Yorumla
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi- +1 yıl
Nisani atmak diyorsun sen bence hic evlenme cunki bu kafadaki biri aile kurmamali mazallah yarin birgun anne olursun çocuğuna ne verebilirsin yalnis anlama bu evlilik sorumluluktur agir bir sorumluluktur sadece yatak odasi ve mutfak ile git gel arasinda degildir , bence ne yapmak istediğine karar ver sonra basini dövme
Soran+1 yılEski sevgilim de evli zaten şu an
Öyle kıskanma falan yok
Kıskanmıyorum onu
Sadece ben bunu mu sevmiştim hissi
Şu an nişanlımla mutluyum
Ama bir duygu karmaşası yaşıyorum eskiyi görünce- +1 yıl
Bak bu hislerin bugun de olur yarinda olacaktir belki hisselerin baskasini da sevebilir de bu aileni yikacagin iffetsizlik yapabilme hakkini vermez ayni sey nisanlin icinde geçerli Şu an nisanlin bir baskasi icin seni biraksa uygun olur mu senin icin, unutma ihanetin hic bir bahanesi olmaz
Soran+1 yılHayır ama ortada ihanet yok
Bir duygu yani
Eyleme döktüğüm bir şey yok
Sonra kadınlar Melek hee melek olmak o kadar kolay değil kusura bakmayın işiniz gücünüz kaşmerlik
011 Yorumla- +1 yıl
Kaşmer ne
- +1 yıl
Genelleme yapıyorsn bir kadn yüzünden tüm kadnları yaftalamak zaten en kolayıdır
Soran+1 yılHayır seviyorum nişanlımı ama eskiyi görünce garip hissediyorum mesela onun sokağından geçerken yaşananlar aklıma geliyor
Eskisi hakkında bir haber duysam ilgimi çekiyor ama eskiyi asla sevmiyorum- +1 yıl
İnsanlk hali diyip gecemeyz
Senin bir sorumlulugn var ister istemez karsı tarafa karsı
Duygularını bastırma diyemeyz bu seni kücük dusürüp basit bir kadn yapmaz
Maziyi herkes kolayca unutamayabiliyor
Bazı seyler bazı seyleri tetikliyor
Iliskinde dogru insanı bulsan bile bazen yaşadıgn asklar kafa karıstirıci olabilir
Soran+1 yıl@birsuskuncicek Yok yok sevmek unutamamak değil bu
Adını koyamadığım değişik bir his
Mesele onunla çok gittiğimiz bir ortama girince gözümün önünden o seneler geçiyor
Bir zamanlar ben ne kadar çok sevmiştim bu adamı diyorum ama şu an hayatıma baktığımda mutluyum ve nişanlımı da seviyorum
Eski sevgiliye olan hislere isim koyamıyorum sadece- +1 yıl
Valla bir laf vardr
Yanındakiyle yaşar aklındakiyle ölürsün
Soran+1 yılElim ayağım dolaşmıyor
Sadece bi haber aldığımda vay be ne çok sevmiştim falan oluyorum
Annesi ölüm döşeğinde imiş
Zor günler geçirmiş
Eşi de hasta olmuş hafif üzüldüm eşi için de
Kıskanma değil asla o mutlu olsun isterim ama işte anlatamıyorum hislerimi
- Devamını Gör (58)
Devamını Gör(103)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Nişanlıyım ama eski sevgilimi gördüğümde hala heyecanlanıyorum. Nişanı atsam mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer