Yani demek istediğim şu;
Bir kriteri var mı bu işin, ikisi bir arada olmuyor mu?

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani demek istediğim şu;
Bir kriteri var mı bu işin, ikisi bir arada olmuyor mu?

bence erkeğine göre değişir. örneğin benim eşim benden önce görücü usulü tanıştırıldığı kişiyle nişan atmış, çok fazla talepleri olmuş, daha geleneksel bir aileymiş, sevgisi de oluşmamış evlenince oluşur diye düşünerek ama yapamamış nişan atmış. sonra beni tanıdı ben çok uçuk kaçık biriyim eşime göre, her sene en az 1 kere yurtdışına giden, yurtiçinde gezmediği il kalmayan eşime göre fazla sosyal biriyim. dışardan bakıldığında eğlenilecek kız kategorisinde duruyor olabilirim. biz hem eğlendik hem evlendik kısacası :D insan neden eğlenemediği biriyle evlenir hiç anlamam
Bu tabirler kişiden kişiye göre değişir.
Kişinin fikrine göre şekil alır.
Kimi adrenalin sever, bunu yaşatan kadınla hayatını yaşar.
Kimisi de ciddiyeti sever, kendi gibi birini bulduğunda evliliği düşünür.
Burada iş tamamen erkeğin fikirlerine, yaşam tarzına göre değişir.
Cevap
5Cevap
Evet amaçları zaten eğlenilecek kadın bulmak bir yaşa kadar.. sonra da ciddi düşünmek bunlara da karaktersiz denir.
Bence erkekler kesinlikle bunun ayrımını yapıyorlar.
En basiti; evlenmeyi düşünkleri kadın ile sevişmiyorlar zamanını bekliyorlar.
ayrı tutuluyor. eğlenilecek kadınla cinsellik dahil her şeyi yaşarlar ama evlenilecek kadınla her şeyin zamanını beklerler
Bu sana bağlı bir şey başkalarına değil sen nasıl istersen
elbette öyle. birinden çocuk yapacaksın namusun olacak öbürüyle eğleneceksin güzel zaman geçireceksin sadece...
Öyle olsa genel evin önünde her gün düğün balayı olurdu Bu kadar basit.
Kesinlikle ayrı tutuyorlar
Bence evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?