Saçma düşünce. Beni suçluyorsun ya helal olsun.. Benim tek bir suçum olabilir oda çok savaşıp mücadele etmemdir. Çok sevmem bile olabilir. Sen kalkıp bana beni sucluyorsan bilerek kaptırdın diye ayıbın ayıbı kusura bakma.
Degmez kardeşim kimseye degmez bırak ne hali varsa görsün bu saatten sonra içki falan bahane kimse yanlışlıkla soyunup sevişmez dimi önce sen önce kendin hele bir kız için hiç Degmez
Ya kardeşim git eylen yaşa gez toz sindir şu rospikin yaptıklarını bidaha gelmiycek bu yaşlar kalmıyor o büyük aşkın büyük acısı benim yaşıma gelince ne canım diyceksin yeminle
20 yaşında aşık oldum deliler gibi seviyorum ama dünyada birtek o var benim için gel diyor gidiyorum git diyo diyorum ama nasıl aşk ayaklarım yerden kesilmiş gecem gündüzüm o öl dese ölürüm o derece 9 yıl sürdü bu ilişki kavgalar gürültüler bi şekilde dokuz sene ben evlilik hayali kurarken paşamız başka biriyle nişanlanmış ailesine uygunmuş falan filan 3.4 yıl geçti aradan acım geçti onlarda boşandı şimdi kimşn peşinde dersin benim peşimde ben evlenmedşm meslegimde ilerledim evimi arabamı aldım şimdi diyoki sen başkasın şimdi geriye bakıyorum da aslında o özel degilmiş ben öyle görmüşüm aslında abarttıgım kadar yokmuş ben büyütmüşüm ben sevdiğim için özelmiş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
hayır, ben değerliyim. bu saygısızlıktan sonra güle güle
Unutmayı çok denedim. İnan her kötü anısını düşündüm. O çocugu paramparça etmek istiyorum. O kesin.. Sevgilimi kopardı benden !
kimse kimsenin sevgilisini, eşini elinden almaz. iki tarafın da niyeti vardır; ayrıca 3. kişi sevgilisi olan tarafa göre daha az suçludur
Saçma düşünce. Beni suçluyorsun ya helal olsun.. Benim tek bir suçum olabilir oda çok savaşıp mücadele etmemdir. Çok sevmem bile olabilir. Sen kalkıp bana beni sucluyorsan bilerek kaptırdın diye ayıbın ayıbı kusura bakma.
seni değil, aldatan sevgilini suçluyorum yalnız:D.
Özür dilerim o halde. Moralim bozuk gerçekten !
Asla cunki iliskilerim hep uzun soluklu ciddi iliskidir oyle biriyle omur boyu mutluluk hayal etmem mumkun değil herkes kendi yoluna
Doğru. Yine de o çocugu bulup yok etmek istiyorum. O derece nefret besledim !
Na.. h affederim
S.. iktrisin gitsin
Ayrıca sevgilimin yakın arkadaşı olamaz
Hayır affedemem ihanetin affı olmaz çünkü
Peki ya içkiyle kullandıysa? Kendine böyle aşık ettiyse? O pislik.. ?
Babane içmeseymiş zorla içirmedi harelde dimi
Doğrudur. Bizim gibi saflar inanır anca aşka !
Aynen geçmiş olsun ne diyim
Çok korumaya çalıştım. Mücadelenin kıralını verdim... Allah belamı versin !
Degmez kardeşim kimseye degmez bırak ne hali varsa görsün bu saatten sonra içki falan bahane kimse yanlışlıkla soyunup sevişmez dimi önce sen önce kendin hele bir kız için hiç
Degmez
Mayıstan beri sünürüyorum. Geçiremiyorum yarayı ! Uyku düzenim 0 tam uyayamıyorum. Banada yazıktır.
Ya kardeşim git eylen yaşa gez toz sindir şu rospikin yaptıklarını bidaha gelmiycek bu yaşlar kalmıyor o büyük aşkın büyük acısı benim yaşıma gelince ne canım diyceksin yeminle
34 yaşındayım. Bu aşk acısı geçmişten en ağırıydı ! Bir kız için yapmadıklarımı yaptım bu kıza.. Özür kafanı sisirdim ama öyle.
20 yaşında aşık oldum deliler gibi seviyorum ama dünyada birtek o var benim için gel diyor gidiyorum git diyo diyorum ama nasıl aşk ayaklarım yerden kesilmiş gecem gündüzüm o öl dese ölürüm o derece 9 yıl sürdü bu ilişki kavgalar gürültüler bi şekilde dokuz sene ben evlilik hayali kurarken paşamız başka biriyle nişanlanmış ailesine uygunmuş falan filan 3.4 yıl geçti aradan acım geçti onlarda boşandı şimdi kimşn peşinde dersin benim peşimde ben evlenmedşm meslegimde ilerledim evimi arabamı aldım şimdi diyoki sen başkasın şimdi geriye bakıyorum da aslında o özel degilmiş ben öyle görmüşüm aslında abarttıgım kadar yokmuş ben büyütmüşüm ben sevdiğim için özelmiş
Sakin dönüp ona uyma. Yine aynısını yapar. Üzülmeni istemem. O kadar destek verdin bana
Yok be anca uzaktan bakar bana benim için bitti o günler
Sevindim adına. İnsallah mutlu olursun. :)
İnşallah sende