Uzun ilişki yaşamış kızlar bana yorum yaparsanız sevinirim?

Olay şöyleki 4yıllık güzel giden bir ilişki içindeyken yakın zamanda bir kaza geçirdim ve ayağım kırıldı haliyle evde dinlenme sürecindeyim bu süreçte yanımda olmadığını düşündüğüm için karşıma alıp konuştum bana tavrı şöyle oldu gerçekten işleri çok yoğun olduğu için ve sorumlulukları arttığı için bana gerekli zamanı ayıramadığını ama beni çok sevdiğini vs vs gibi sözlerle geldi ve bende tatmin olmadığım için ayrılmak istediğimi söyledim buna itiraz etmedi ve ayrıldık aradan 2 gün geçti bana gül gönderdi seni kırdığım için özür dilerim notuyla benim yerimde olsanız ne yapardınız

Uzun ilişki yaşamış kızlar bana yorum yaparsanız sevinirim?
Cevapla