Benim tipim değilsin görüşmeyelim.
Ya aslında arkadaş kalabiliriz.
Çok tatlısın karşına daha iyileri çıkar.
Benim hayatımda biri var.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
maalesef her zaman, direk olcak şekilde istemedigimizi söyleyemiyoruz. Hem kırmamak için hem kaba olmamak için, hemde bazen karşı taraf anlamıyor. Bu nedenle soğuk davranmaya calısırım. Karşı tarafın anlaması için. Eğer anlamazsa ve sorarsa, ilişkiye hazır olmadıgımı söylerim.
Dürüstlük en 👍iyi si
Kesinlikleeee uyumamişsin
Uyucam şimdi
Namaza kalktin dimi ❤️
☺
Ya yerim ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Cevap
3Cevap
Ben zaman tanırdım tabi ki de
Milletin kalbini kırmak yerine işim var deyip müsait olmadığınızı belli edersiniz buluşmazsınız. Mal olmayan biri bunun ne demek olduğunu anlar ve sonuç olarak görüşmezsiniz.
Ben hiç konuşmam bile yok olurum hani açıklama yapma gereği duymuyorum hayatıma devam ederdim
Sen de çok acimasizsin
Açık ve net olmakta fayda var. Böylesi bi durumda açıkça belli ederdim düşüncelerimi
Açıkca söylerim birbirimiz icin uygun olmadigimizi ( kibar şekilde)
yalan veya bahaneye gerek duymam direk söylerim
Birbirimize göre değiliz daha fazla görüşmek istemiyorum bb
eğer ilk bluşmayı ailemin yanında ellerini öpüp beni isteyerek yapmadıkysak olmaz
Helal sana
İnsanları dış görünüş olarak ayirmam
Yatak arkadaşı olarak seni gördüğünü anlarsan?
bahane üretmem, açık açık söylerim
Eve gidince engellerim
Yapmayın yapmayin
Engellerim
Açık açık söylerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?