Kızlar, Eşim bütün bunları sizce neden yapiyor?

Eşim beni çok fazla sevdi. Birbirimize çok bağlıydık. Bir tartışma anında bana şiddet uyguladı ben de kendisine tokat attım. Sonra çok pişman oldum. Can güvenliği tehlikem var diye tayin istedi. Boşanma davası açtı sonra yanıma geldi benle cinsel ilişki yaşadı. Bu durumu mahkemeye bildirdim diye çok sinirlendi tepkilerini arttırdı. Hakkımda sürekli ceza dosyası açtırıp benim can güvenliğim tehlikede deyip duruyor o yüzden tayin istedim deyip duruyo. Bütün bunları hakedecek bir şey yaşamadık. Ya beni aslinda hiç sevmedi ya da bütün bunların arkasinda başka bir şey var ama anlamadım. Nolur bana yardım edin

Kızlar, Eşim bütün bunları sizce neden yapiyor?
Cevapla