Sevgiliye en çok hangi zamanlarda ihtiyaç duyarsınız?

Hayat çok yorucu, is daha da yorucu.

Yeri geliyor ailen bile seni tanimiyor. Kendini açıklamak zorunda kalıyorsun. İş hayatı zaten tam bir kurtlar sofrasi. İleri yaşlarda dostun/arkadaşın da pek kalmıyor.

Tüm bunların dışında gerçekten anlayan, seven, bilen, gören, farkında olan biri olsun isterdim. Sadece O ve Ben.. kendimi açıklamak zorunda kalmadığım, iyi niyetimden şüphe etmeyen.. beni her anlamda , her şeye "ragmen" sevebilecek birini isterdim

Koşulsuz sevilmeyi yani.🥹

Sevgiliye en çok hangi zamanlarda ihtiyaç duyarsınız?
Cevapla