Artık kapalı kızları kimse sevmiyor evlenmiyor. Açılsam cehenneme gitmeme ihtimalim olmaz demi?

Açık olmak çok fazla günah her gün her dakika günah benim aklım kesmiyor o kadar günahı ama bu devirde gençler arasında kapalılık kalmadı erkekler kapalıyla olsalar bile yine açıklara bakıyorlar belki

Güncellemeler
+1 yıl
İnşallah bu düşüncem yanlış çıkar kapalılarla evlenmek ister herkes amin
Artık kapalı kızları kimse sevmiyor evlenmiyor. Açılsam cehenneme gitmeme ihtimalim olmaz demi?
Cevapla