Evlenecek adam yok, takilmak da ruhumu yaralıyor napicam?

30 yasindayim hala bekarim. Mesajlastigim, görüştüğüm bir flortum bile yok. Çünkü benim yaşımdakiler genelde evli ya da dul.

Hem fiziksel hem de duygusal olarak beklenti icinde olmam beni ztn bu yasa getirdi. Yalnızlığı da cok seven, konfor alanına alışmış biriydim uzak durdum üzülmemek icin. Ama geldiğim noktada hormonlarim Halay çekiyor. Takildigim insanlar sonrasında midemi bulandırıyor ruhumu yaralıyor. İki ucu b.. klu değnek.

Evlenecek adam yok, takilmak da ruhumu yaralıyor napicam?
Cevapla