Millet daha önceden başkası ile birlikteyse "kirli" muamelesi yapan komedi bir grup var, sizin düşünceleriniz neler? 😃
Not: Daha önceden birisi ile birlikte olmadım
Millet daha önceden başkası ile birlikteyse "kirli" muamelesi yapan komedi bir grup var, sizin düşünceleriniz neler? 😃
Not: Daha önceden birisi ile birlikte olmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
geliyor evet :D
bi insan her konuda ilklerini biriyle yasamak ıcın saklıyosa karsısındakinin de aynı durumda olmasıni ısteyebilir bence
İlk olunca ne oluyor fark ne 😃
farkı insana göre değişiyor işte şu an mesela sana komik geliyor ama başkası için çok önemli olabilir saygı göstermek lazım külyutmaz
Önemli olma sebebini merak ettiğim için soruyu sordum zaten 🤷
en basit haliyle örnek vereyim film izlicekler biri ilk defa sevdiğiyle film izlicek o heyecanı hevesi yasıcak diğeri eski sevgilisiyle izledi diyelim aklına onunla ızledıgı vakıt gelir ya da o ilk heves olmaz iste ne bilim anla sende
Sevdiğin birisi ile yaptığın şeyin hevesi zaten bambaşka olur, ilki bekleme takıntısı o yüzden gereksiz
bence değil ilk kez yapacağın şeyin her zaman heyecanı hevesi başka olur ne dersen de
Valla bence saçma bütün aksiyonu tek bir kişinin gelmesine kanalize etmek oldukça mantıksız...
bana göre de senin düşündüğün mantıksız. detaya biriyle birlikte olmadım derken sevgilin mi olmadı ilişkiye mi girmedin
İkisi de ama sevgilimin olması durumunda da pek umursayacagim bir faktör olmaz açıkçası
mesela yani sevgilin daha önce biriyle birliktelik yaşasa ilişkiye girmiş olsa bu senin umrunda olmayacak mı
Hayır olmayacak benden önce olan bir şey pek umrumda olmaz adı üstünde benden önce
ne diyeyim dostum o da senin genişliğin 🤷♀️
Valla saçma sapan takıntılar bence... Tahmin edeceğin üzere deistim :)
aaooo bu benim aklıma gelmemişti. tamam baştan söyleseydin kendimi yormazdım fldlsşllk yalnız bide bunun dinle alakası vs yok kişinin kendi tercihleri falan yani
Yani elbette tercihler şahsi olur ve kimsenin mudahele etmeye hakkı yoktur maksimum elestirebilirsin... Ama ben uzaktan baktığım zaman bir kadın benden önce ilişki yaşadıysa ona kötü gözle bakmak için bir sebep göremiyorum, benden önce olan bir olay niye genişlik olsun ki?
canım kötü göz değil zaten ama konuyu erkek gözüyle düşünce sımdı sen hiç girmemişsin ama karsındaki yasamıs biraz da gurur meselesine de giriyor. sana gurursuz demiyorum yanlıs anlama
İşte demek istediğim noktaya geldik, tam da bunu söylemeni bekliyordum... Esasen bu düşünce tamamen kişinin egosundan gelen ve mantıklı bir temeli olmayan bir düşünce ve ilişkilerin orta seviye problemi olduğunu düşünüyorum.
valla ben egolu falan değilim karıştırma konuyu. bide bişey dicem bu deistler ateistler böyle filozof gibi falan konusuyolar neden
Özellikle yapmıyorlar. Benim bu şekilde konuşmamın sebebi deizm ile alakalı değil, sadece araştırmayı ve münazara yapmayı; olaylara birçok açıdan bakmayı oldukça seven birisiyim.
maşAllah canım Allah devamını getirsin hidayet versin fkskdpskdlxlşsls
Açıkçasi bu şekilde gayet mutluyum ve inanmamak için çok fazla sebebim var... Sadece deizm ve ateizm arasında hafif oranda takıldım ve deizm felsefik olarak daha mantıklı gelse de evrenin de tek başına kendini var eden bir sistem olması ve yaratıcı olarak düşünülen şeyin esasen evrenin kendisi olup olmadığını da düşünmüyor değilim... Zira bakıldığı zaman ilk yaşamın oluşması milyonlarca yıllık bir element döngüsü sonucu oluştu ve evren yaşamı var edebilecek bütün etkenlere sahip
ya beni ilgilendirmiyor tabii ki hangi şeye inandığın. ayrıca da doğal olarak bana mantıksız geliyor su an söylediklerin element melent vs. ama senin kendin için doğru yolu bulmanı isterim bir daha söylüyorum ilgilendirmiyor karışamam neye inandığına ama bir gün bu dünya bitecek belki de yarın son nefesimizi vereceğiz onun için hidayetini isterim 🙋♀️
Peki iyi akşamlar diyeyim o zaman :) Mantiksız olmayan ve ciddi bilimsel temelleri olan bir olay... İlk canlının oluşması milyonlarca yıllık karbonun da dahil olduğu bir element döngüsü ile oluştu ve bilim insanları daha da fazlasını öğrenebilmek için uğraşıyor. Evrim canlıların oluşumu konusunda çok güzel bilgiler barındırıyor, ilginiz varsa okumanızı tavsiye ederim.
valla biliyor musun hiç ilgim yok tek bildiğim Allahtan geldik ona döneceğiz 😄😄 senin inandıklarında sana tabi hiçbir şey diyememmm. bu arada akşam biteli çok oldu iyi geceler :)))
Oda öyleyse normal kim ikinci el eşya ister ki (Evet insanlar bi eşya.)
Yo davul bile dengi dengine.
Niye kanka daha önceden ilişki yaşayınca daha aşağı veya yukarı seviyede mi oluyor? 😃
Seviye değil bu öncelik
Neden peki ne gibi bir fark yaratıyor
Şimdi paketi açılmış cips var bide açılmamış cips var çok fark var
Peki insan bir cips veya paket ürün müdür? 🤔
Değildir bu sadece bir benzetme , tadını farklı olur herşeyin
Peki bunun bir bahane olma ihtimali var mı sence?
Alakası yok ilkler bir başka olur
Valla bence saçma bütün aksiyonu tek bir kişinin gelmesine kanalize etmek oldukça mantıksız...
Sana göre öyle git o zaman snap puanı 200k olmuş kız ile çık
Ne yani illa snapte 200k puanı mi olması lazım ilişki yaşaması için 😃 Bu Rise Of Kingdoms reklamı gibi oldu kkdkfmdjddkdkd
Sen hiç dc kızı ile çıkmamışsın birader
Discord kızı ne aga 😃
Ee bilmiyorsun işte tg hiç bulaşma
Napiyo bunlar discorddan sevgili falan mı ariyolar 😃
Dc sevgilisi çok ayrı mod olanlara yaklaşma esc ile çık dc kızı ile çıkma
Kdkdkdkdkskkdkd kanka discorddan da yurumezsin be djskkskdjsjjdjs
Gece gece haykırdım dkkdkskfmsmkdnd
Napim oldu bi hata sonraki en büyük hata tg kızıydı
Aga dkdmmskfmsnd Bari instagramdan falan yürü telegram nedir 😃
İnstgram olmaz be çok sıkıntılı ora
Genel olarak sevgiliyi bırak yakın bir arkadaşı bile bulmanın zor olduğu bir dönemde olduğumuzu düşünüyorum çünkü insanların yapısı genel olarak çok bozuldu... Yüksek ihtimalle sevgili arama durumunu Norveç'e gitme durumum olursa orada yaparım.
Sen Norveç kızlarını bilmiyorsun
Aynen ama kültürel farklılıkların nasıl sonuçlar doğuracağını da biliyorum. Kültür sadece sevgili faktorunde değil arkadaşa ve kariyere kadar birçok olaya etki eden bir şeydir
O kültüre alışmak önemli
Valla özgürlüklere ve insana önem verilen tüm kültürlere adapte olabilirim 🙂
kendi temiz değilse komik
Hocam temizlikten kastınız nedir kişisel bakım falan mı 😃