Biliyorsunuz ki son zamanlarda cinsiyet belirleme partileri oldukça moda, ama bu moda göz kanatıyor...
Doğmamış bebekler bile üzülür şunları görse 😏
Yıllar önce; "1 yaş özeldir, ilk doğum günü büyük kutlanır." diye bir şey çıkardınız şatafatlı 1 yaş doğum günlerini başlattınız. Sonra "babyshower" diye bir saçmalık çıkardınız, "doğmamış çocuğa don biçtiniz" e hadi o da kabul gördü, giderek lüksleşen baby shower lar sardı her yeri. Buna son verilmeli artik. Ayrıca birde evladı olmayanlara büyük saygısızlık bence
Doğmamış bebekler bile üzülür şunları görse 😏
Yıllar önce; "1 yaş özeldir, ilk doğum günü büyük kutlanır." diye bir şey çıkardınız şatafatlı 1 yaş doğum günlerini başlattınız. Sonra "babyshower" diye bir saçmalık çıkardınız, "doğmamış çocuğa don biçtiniz" e hadi o da kabul gördü, giderek lüksleşen baby shower lar sardı her yeri. Buna son verilmeli artik. Ayrıca birde evladı olmayanlara büyük saygısızlık bence
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer