Cinsiyet belirleme partisi Biraz Fazla Olmadı mı?

Biliyorsunuz ki son zamanlarda cinsiyet belirleme partileri oldukça moda, ama bu moda göz kanatıyor...
Doğmamış bebekler bile üzülür şunları görse 😏
Yıllar önce; "1 yaş özeldir, ilk doğum günü büyük kutlanır." diye bir şey çıkardınız şatafatlı 1 yaş doğum günlerini başlattınız. Sonra "babyshower" diye bir saçmalık çıkardınız, "doğmamış çocuğa don biçtiniz" e hadi o da kabul gördü, giderek lüksleşen baby shower lar sardı her yeri. Buna son verilmeli artik. Ayrıca birde evladı olmayanlara büyük saygısızlık bence
Cinsiyet belirleme partisi Biraz Fazla Olmadı mı?
Cevapla