Cinsiyet partisi mantığıma ters geliyor, sizce yapmak mantıklı mı?

Yani iki şık var ya şeyli doğacak ya da şeysiz. Sanki 100 şık arasından biri çıkmışçasına yumruklar havaya sallanıyor ya, bana çok akıl yaşı 5 insanlar gibi geliyorlar. En sonunda annesin veya babasın çocuğunu seveceksin tabii ki de istemediğin bir cinsiyet çıksa da çıkmasa da? Neyin sevinci veya üzüntüsü?

Yanarı yanarım bu partilerde harcanan milyonlarca dolara yanarım (helikopteri, gökdelenli olanları da içine katarak).

şimdi size soruyorum kız mı olsun erkek mi? (Şaka şaka 🤫)
Cinsiyet partisi mantığıma ters geliyor, sizce yapmak mantıklı mı?
Cevapla