Erkek arkadaşımla birlikte oldum ama şimdi yüzün bakamıyorum detay?

Sabahladik yaptik ama şimdi buluşmak istese gidemiyorum bahane uyduruyorum oda anladı haliyle bana yetersizmi geldim özür dilerim hatami yaptim falan diyor kirmak da istemiyorum ama çok utaniyorum utandigimi söylemeyede utaniyorum napmaliyim

Güncellemeler
+1 yıl
Sürekli yargılama peşindesiniz ben burada yargılayın diye yazmadım sorum gayet açık napicagimi sordum soruya soruyla karşılık veriyorsunuz hasta millet
Güncellemeler
+1 yıl
Kendi rizamla yaptım postayi koymasini vs bende kafamda düşünüyorum zaten ancak ciddiyiz oyuzden sıkıntı olucagini düşünüyorum ha oldu diyelim onuda göz önünde bulunduruyorum arkadaşlar:)
Erkek arkadaşımla birlikte oldum ama şimdi yüzün bakamıyorum detay?
Cevapla