Sevgilim beni aldattı ama onunla güzelce ayrılmak istiyorum?

Sevgilim beni aldattı çok üzüldüm. Bir hafta önce ayrıldık ben hiç iletişime geçmedim o aradı dün beni benim önemli bi eşyam ondaydı kaybetmemesini söyledim onu vereyim sana dedi gittim oturduk baya. İnkar ediyor öyle bir şey yok diye sarılmak istedi istemedim insan sevdiğine karşı koyamaz falan dedi zaten ama küçük bi yerde yaşadığımız için sürekli karşılaşıyoruz gözümün içine bakıyor görünce arıyor falan. Bugünde görüşmek istedi sonradan çok sinirliyim seni de kırarım görüşmesek daha iyi dedi Amacım kesinlikle barışmak değil arkamı dönüp gittim zaten ama ben hiç bir zaman kötü hatırlanmak kötü kalmak istemiyorum. Onunla buluştuğumuz gün çok güzel vakit geçirip yemek yiyip arabada müzik dinleyip sohbet edip en sonunda da ona sarılıp gitmek istiyorum. Kalbim böyle istiyor ama mantığım da sen o kadar canım ki diyor. Ama ne olursa olsun ben kötü olamıyorum aldattıysa o onun sorunu ben bi ilişkiyi bitirirken kötü olmak istemiyorum içim vicdanım rahat olsun istiyorum. Sizce de gerçekten çok mu salagım?

Sevgilim beni aldattı ama onunla güzelce ayrılmak istiyorum?
Cevapla