Birine platonik olmayı seviyorum, karşı taraf ilgi gösterince soğumam normal mi?

birisine platonik olmayi cok severim ama o da beni begenir konusmak isterse hele de cok ilgiliyse soguyorum o kisiden imdat ya. Daha once konustgum kisilerin hepsinde basima geldi ilk baslar guzel oluyo sariyo. Devaminda da iste ara ara yazarsa yine problem yok ama zaman ilerledikce ve ilgisi varsa spguyorum hep imkansizdan hoslaniyorum. Sadece kendim icin de degil karsi tarafi da istemeden uz3biliyorum. Boyle olmaktan hic mutlu degilim acikcasi bu bahsettigim surelerde 1 ay falan. Birisine 3 yil platonik bile kaldim ama kimseyle 1 ay bile komusamiyorum.

Birine platonik olmayı seviyorum, karşı taraf ilgi gösterince soğumam normal mi?
Cevapla